Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill, ikke FFVII :rolleyes:

 

La nå en klassiker få være en klassiker, og bruk tiden og pengene på noe nytt.

 

Vet du, her er jeg veldig uenig. Det vil fortsatt være en klassiker, og om vi får en ny versjon er fortsatt gamle FFVII en klassiker samme hvor dårlig en eventuell nyversjon vil være.

 

Så jeg ønsker den velkommen!

Lenke til kommentar

Det står jo "quare Enix will announce their new game on Friday, May 21" Så kanskje det er en ny franchise elns?

 

Det var en spøk, derav :p hehe.

høhøh...Men hadde vært kos med en release dato ja :/ Vet ikke helt hvordan ps3 fanskaren hadde taklet at versus ble multi plat, men så lenge det ikke ødelegger for selve spillet (noe som er lite sannsynlig) så er jeg for multi plat.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Vær så snill, ikke FFVII :rolleyes:

 

La nå en klassiker få være en klassiker, og bruk tiden og pengene på noe nytt.

 

Vet du, her er jeg veldig uenig. Det vil fortsatt være en klassiker, og om vi får en ny versjon er fortsatt gamle FFVII en klassiker samme hvor dårlig en eventuell nyversjon vil være.

 

Så jeg ønsker den velkommen!

 

Vet du, det skal du få være.

Jo, det vil uansett være en klassiker, men hvorfor lage en remake?

Joda, de tjener penger, jeg får et spill med oppdatert grafikk og spillet får en drøss med nye fans.

Om 5-7 år er spillet like utdatert som originalen er nå.

Alt jeg sier er at jeg heller vil spille et nytt og spennende spill, og spille klassikeren når jeg føler for det.

 

Har lite til overs for remaker :rolleyes:

Lenke til kommentar

For å fange opp flere spillere og generere inntekt. De har jo en rimelig solid produktkatalog når det gjelder FF VII, og å skape mer blest rundt den vil få stort omfang.

 

Selv ønsker jeg en remake bare for å få prøve spillet i en litt annen form, og når kildematerialet er slik det er i dette tilfelle kan det bare ikke bli dårlig. Derimot er det jo ikke til å stikke under en stol at fallhøyden er høy.

Lenke til kommentar

Har lest diverse plasser på forumet at Super Mario Galaxy 2 ikke er GOTY-kandidat og bare er "more of the same"

Men hvor mange oppfølgere som "bare" har "more of the same" får 10/10 på IGN.COM!!!!!!?

 

IGN's anmeldelse av Super Mario Galaxy 2

 

Man kan kritisere Nintendo for mye, men at de virkelig tar vare på sine franchiser og forbedrer de stemmer 100%. Dette her blir MAGISK!

Lenke til kommentar

For å fange opp flere spillere og generere inntekt. De har jo en rimelig solid produktkatalog når det gjelder FF VII, og å skape mer blest rundt den vil få stort omfang.

 

Selv ønsker jeg en remake bare for å få prøve spillet i en litt annen form, og når kildematerialet er slik det er i dette tilfelle kan det bare ikke bli dårlig. Derimot er det jo ikke til å stikke under en stol at fallhøyden er høy.

 

De må gjerne lage en grafisk oppdatering av FFVII, vil de legge til nye gameplay-elementer for å gjøre det til noe litt mer enn en remake skal jeg heller ikke protestere, men det jeg er redd for at de herper en av de beste fortellingene i spillhistorien ved å forsøke å knytte den sammen med det som er lagt til i spin-offs som Advent Children, Crisis Core og Dirge of Cerberus.

 

Jeg kommer til å bli trist hvis jeg engang i fremtiden spiller en FFVII-remake der jeg er kommet til Kalm og Cloud forteller historien om Nibelheim-reaktoren, for så å se Genesis dukke opp (som om det ikke var ille nok i Crisis Core).

Lenke til kommentar

Jepp ikke alle oppfølgere får så mye hets som Galaxy 2 har fått på diverse sider, for eks gametrailers Geoff Keighley sa dette* its just a sequel" i intervju med selveste Reggie, hvorfor sa han ikke det til Halo eller COD ;) "more of the same" si det til COD osv. Super Mario Galaxy 2 gjør det faen igjen, blir GOTY på dette spillet på IGN.com

Lenke til kommentar

Har lest diverse plasser på forumet at Super Mario Galaxy 2 ikke er GOTY-kandidat og bare er "more of the same"

Men hvor mange oppfølgere som "bare" har "more of the same" får 10/10 på IGN.COM!!!!!!?

 

IGN's anmeldelse av Super Mario Galaxy 2

 

Man kan kritisere Nintendo for mye, men at de virkelig tar vare på sine franchiser og forbedrer de stemmer 100%. Dette her blir MAGISK!

 

Jeg husker jeg leste en artikkel fra Giantbomb, hvor han kritiserte nintendo bladet for å gi spilelt ekstremt god karakter før dem har fullført det, heller var det svært snodig at de skulle lage en 10 siders anmeldelse.

 

huff...

Lenke til kommentar

For å fange opp flere spillere og generere inntekt. De har jo en rimelig solid produktkatalog når det gjelder FF VII, og å skape mer blest rundt den vil få stort omfang.

 

Selv ønsker jeg en remake bare for å få prøve spillet i en litt annen form, og når kildematerialet er slik det er i dette tilfelle kan det bare ikke bli dårlig. Derimot er det jo ikke til å stikke under en stol at fallhøyden er høy.

 

De må gjerne lage en grafisk oppdatering av FFVII, vil de legge til nye gameplay-elementer for å gjøre det til noe litt mer enn en remake skal jeg heller ikke protestere, men det jeg er redd for at de herper en av de beste fortellingene i spillhistorien ved å forsøke å knytte den sammen med det som er lagt til i spin-offs som Advent Children, Crisis Core og Dirge of Cerberus.

 

Jeg kommer til å bli trist hvis jeg engang i fremtiden spiller en FFVII-remake der jeg er kommet til Kalm og Cloud forteller historien om Nibelheim-reaktoren, for så å se Genesis dukke opp (som om det ikke var ille nok i Crisis Core).

 

Nå er min kjennskap til historiene rundt spillet rimelig liten, har kun sett filmen og spilt Dirge of Cerberus utenom, men jeg kan ikke tenke meg at de velger å forandre historien. Jeg ønsker i hvert fall ikke det. Og jeg ønsker heller ikke at de legger inn noen nye gameplay-elementer, da slossingen i FF VII er fint balansert. Spillet har det beste systemet med magi og ferdigheter i mine øyne - materiasystemet er rett og slett utrolig kult å leke seg med når man kommer et godt stykke uti spillet.

 

Vi blir dog nødt til å tåle en del forandringen i utseendet på brettene, jeg ser ikke for meg enkelte av 2D-nivåene bli værende om de lager en nyversjon.

Lenke til kommentar

Jeg blir virkelig overraska over karakterene galaxy2 får.

http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/supermariogalaxy2

Får nesten kjøpe det selv, for å se what the fuzz is all about... men før eller etter Red Dead: Redemption?

 

Ligger på 97 på www.metacritic.com nå. Kan det slå Ocarina of Time som har et snitt på 99? Blir spennende å se.

 

Du kan jo kjøpe RDR nå, så spiller du det nå. Da er du sikkert ferdig med det til SMG2 kommer.

Lenke til kommentar

Jeg er vannvittig nære å kjøpe en Wii nå, først og fremst for Zelda og Mario. Galaxy ser ut til å være pur spillglede på sitt aller beste, kort og greit. Ingen historie, ingen streving etter altfor krevende effekter som vil trekke ned spillopplevelsen men heller et kjempefokus på spillbarheten. Har funnet til 1500,- rundtom på nettet hittil (nytt). Noen som vet om en billigere plass?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...