Snurreleif Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 WHAAAAAAAT? En av de bedre spill til film greiene? Filmen har så og si blitt slaktet i andre medier dog. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 WHAAAAAAAT? En av de bedre spill til film greiene? Er ikke så mange av de "En film basert på et spill, spillet til en film som er basert på et spill". :wacko: Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Svært skuffet at ikke nye Sam og Max episoden kom i dag på Europeisk PSN. Kom på Amerika's PSN i går, og tror har kommet på steam og. Imens Europeiske ps3eiere må vente helt til neste onsdag.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Svært skuffet at ikke nye Sam og Max episoden kom i dag på Europeisk PSN. Kom på Amerika's PSN i går, og tror har kommet på steam og. Imens Europeiske ps3eiere må vente helt til neste onsdag.. Kom på steam nå ikveld ja. Lastet det ned og har spillt litt på det. Foreløpig synes jeg ikke det er fullt så bra som første episoden, men har kun spillt en times tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Svært skuffet at ikke nye Sam og Max episoden kom i dag på Europeisk PSN. Kom på Amerika's PSN i går, og tror har kommet på steam og. Imens Europeiske ps3eiere må vente helt til neste onsdag.. Enig, ble nesten forbanna når jeg så dem ikke klarte å få det ut idag... Monkey Island Special Edition kom vel ut for 3-4 uker siden på US PSN....ikke en dritt her i Europa enda. Synes det er for dårlig jeg... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Storen på PSN er stort sett treigere enn XBL og skjønner ikke hvorfor det er slik. Når det gjelder Monkey Island så har det redusert pris på XBL. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Storen på PSN er stort sett treigere enn XBL og skjønner ikke hvorfor det er slik. Når det gjelder Monkey Island så har det redusert pris på XBL. Jeg har begge maskinene så jeg kjøpte Monkey Island der for 3-4 mnd siden? Men synes Sony må få fingeren ut a rompa....jeg laster nesten ikke ned demoer på PSN lenger for dem har somregel vært ute 1-2 uker tidligere på XBL.... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Oh, NIER er et herlig spill. Elsker det, selv om jeg kun har spillt i snaue 3 timer. Anbefales. Og musikken i spillet er noe av det vakreste du finner i et spill. Endelig en på forumet som også liker Nier.Spilt det igjennom på rundt 34timer,med 55% quests og 60% words og ending A,den er den riktige.jeg også synes spillet er utrolig morsomt,mange sier at Nier har elendig gameplay og poor grafikk,men jeg synes det er ganske bra grafikk,ikke helt syk grafikk men,men ok.Historien i spillet er utrolig gripende,kainee og Emil er konge characters som er companiens;). Musikken i spillet er noe av det beste jeg har hørt i noen spill,enig med deg der. Du har mange timer kos med Nier foran deg,ta en titt på xpansion packen til Nier også. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 "On May 21, we will make Japanese History!" So says the banner on this Yahoo! Japan games site. In a cross-promotion with the Japanese version of the prolific search engine, Square Enix will announce their new game on Friday, May 21 Kjelde ååå...plis gud lat det være ff7 remake eller noe annet vannvittig mega sykt bra. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Ja FF7 remake hadde vært epic Å fikk ModNation Racers og Avatar Blu-Ray så jeg har nok å finne på Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 "On May 21, we will make Japanese History!" So says the banner on this Yahoo! Japan games site. In a cross-promotion with the Japanese version of the prolific search engine, Square Enix will announce their new game on Friday, May 21 Kjelde ååå...plis gud lat det være ff7 remake eller noe annet vannvittig mega sykt bra. La det heller være Versus. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Trodde Versus allerede var annonsert? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Kanskje det får en dato + 360 port ^^ Endret 20. mai 2010 av Mala Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Det står jo "quare Enix will announce their new game on Friday, May 21" Så kanskje det er en ny franchise elns? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Vær så snill, ikke FFVII :rolleyes: La nå en klassiker få være en klassiker, og bruk tiden og pengene på noe nytt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Oh, NIER er et herlig spill. Elsker det, selv om jeg kun har spillt i snaue 3 timer. Anbefales. Og musikken i spillet er noe av det vakreste du finner i et spill. Endelig en på forumet som også liker Nier.Spilt det igjennom på rundt 34timer,med 55% quests og 60% words og ending A,den er den riktige.jeg også synes spillet er utrolig morsomt,mange sier at Nier har elendig gameplay og poor grafikk,men jeg synes det er ganske bra grafikk,ikke helt syk grafikk men,men ok.Historien i spillet er utrolig gripende,kainee og Emil er konge characters som er companiens;). Musikken i spillet er noe av det beste jeg har hørt i noen spill,enig med deg der. Du har mange timer kos med Nier foran deg,ta en titt på xpansion packen til Nier også. Grafikken er ikke så mye å skryte over, det må jeg innrømme. Men det spiller ingen rolle når spillet er så gøy som det er. Gameplayet er kjapt og enkelt og historien er gripenede ja. Og musikken er som sagt nydelig. Jeg har ikke spillt så veldig lenge enda, har akkurat fått kainee på laget , men gleder meg veldig til fortsettelsen og å se hva som vil skje videre Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Forbannet! Fikk slengt i trynet at Avatar BD`en kun ville spille på Region B spillere....akkurat no forbanner eg min US PS3 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Noe forbanna tull det der med soner. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Noe forbanna tull det der med soner. Eg trodde de fleste BD-titler var sonefrie, men grunnen her er vel at eg slo til på det elkjøp tilbude met både DVD og BD-utgaven i samme pakke.. BD-utgaven følger vel DVD-utgaven når det gjelder sone :rolleyes: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Så evig genial trailer til LBP 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg