Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ekte gamer elsker alle spillene til konsollene sine og gir blaffen i om hva som står på coveret. Er ikke mange ekte gamere der ut men det er veldig mange som gjerne kler på seg tittelen men det hele faller med magaplask igjennom når disse skriver innlegg som ikke omhandler dets favorittkonsoll for en ekte gamer har ingen favoritt. Han spiller alt og alle like mye :)

Lenke til kommentar

En ekte gamer elsker alle spillene til konsollene sine og gir blaffen i om hva som står på coveret.

Small correction. En ekte gamer elsker alle de GODE spillene til konsollene sine og gir blaffen i om hva som står på coveret.

Man må jo få lov til å misslike et spill også. Difference of opinion og alt det der. And therein lies the problem, som man ville sagt på Neo-norsk. Folk liker forskjellige ting for forskjellige grunner, det være seg både gode og dårlige. En person kan misslike et spill fordi det er til en bestemt konsoll/platform, noe både du og jeg kan mene er en dårlig grunn, men det endrer ikke det faktum at personen misliker spillet.

Som absolutt (og jeg mener absolutt) alt annet så er det en deffinisjonssak. :)

Lenke til kommentar

Denne artikkelen fikk meg til å bli litt skeptisk til Gamestop :/

Jeg har kun opplevd noe lignende, jeg møtte opp for Dante's Inferno til xbox 360, jeg var dog den eneste (kameraten min var med, men han skulle ikke kjøpe noe) og jeg husker at jeg spurte Gamestop om jeg kunne forhåndsbestille Death Edition, svaret var at jeg kun kunne sikre en vanlig kopi, men hvis jeg møtte opp tidlig kunne jeg sikre meg death edition.

Møtte opp, som sagt den eneste, og gamestop sa at begge death edition til 360 var forhåndsbestilt, jeg forklarte personen min situasjon og han reiv vekk forhåndsbestillingslappen på spillet og ga den til meg.

Gamestop var jo også en gang såpass snille at de solgte et viss spill til min kamerat 1 dag før relase date.

Men detaljene skal forbli husj husj :p

Lenke til kommentar

En ekte gamer elsker alle spillene til konsollene sine og gir blaffen i om hva som står på coveret.

Small correction. En ekte gamer elsker alle de GODE spillene til konsollene sine og gir blaffen i om hva som står på coveret.

Small correction. En ekte gamer elsker alle de GODE spillene uavhengig av plattform og gir blaffen i om hva som står på coveret.

Hva mener du med at de gir blaffen i hva som står på coveret? tenker du hvilken konsoll de er på eller om de er "only on xbox" eller skjanger? forklar.

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Ja spillet kan minne veldig mye om Twin Peaks ;)

Og jeg fikk igjen pengene på den pcen som kom til meg dead on arrival, da blir det beserk i butikkene etter flere konsoller og spill til helga :D

Du var uheldig med maskina di ja, litt kjipt ;) Såg forøvrig første sesong av Twin Peaks (bestile collection box fra CDON) i forveien av Alan Wake :) Utrolig bra serie som eg kan anbefale alle sammen her inne.

Lenke til kommentar

Er det flere konsoller som du ikke har nå? :p

Mangler de gamle med PS2, PS1, N64, GameCube, SNES, NES og PSP Go (viss PSP 2 kommer da ser jeg ikke vits med PSP Go) :p

Vil jo ha de og hehe, og mange spill som jeg vil ha i samlingen min :p

Jepp Mala, jeg ble skikkelig lei meg og fryktelig forbanna når pcen ikke ville starte ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Small correction. En ekte gamer elsker alle de GODE spillene uavhengig av plattform og gir blaffen i om hva som står på coveret.

Hva mener du med at de gir blaffen i hva som står på coveret? tenker du hvilken konsoll de er på eller om de er "only on xbox" eller skjanger? forklar.

Ganske åpenbart at RoR mener at han gir blaffen i om det står PS3 eller 360 på coveret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...