Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Får jeg Modnations Racers i morgen hvis det ble sendt i dag fra Lefdal?

Vi takker for din bestilling på Lefdal.com!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

Edit: Ser nå at mailen ble sendt klokken 19:00, så da er vell enda mer tvilsomt?

vell lefdal og elkjøp er jo nesten det samme, så du får den en gang i neste måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor du i Skien burde du ta turen til det nye Elkjøp Megastore i morra, 250stk PS3 Slim 120gb til kr 1795,-

Til den prisen der hadde eg faktisk kjøpt med en Slim i tillegg til 60GB`en min tongue.gif Tretton virker å vere en jordnær fyr, har sansen for han :)

Men eg savner glansdagene til Kaz Hirai og Ken Kutaragi^^

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som har noe formening om man må ha spilt det tidligere prince of persia spillet for å nyte the forgotten sands. Spilte det aldri.

Jeg skulle vel egentlig ikke tro det. Har de spillene noen sammenheng med hverandre i det hele tatt?

Giant bomb har en kjapp titt på Xbox 360-utgaven av spillet i dag, og de tar opp blant annet hvor i PoP-kanonen dette spillet passer inn.

@Lalands video: Herlig. Slik skal reklamer lages! USA får mange gode spillreklamer, tenker blant annet på World of Warcraft-reklamene med blant andre Ozzy Osbourne, Mr. T og William Shatner. I USA gikk til og med enkelte "Meet the..."-videoer fra Team Fortress 2 som reklame på kino.

Hadde jeg sett denne på kino hadde jeg følt at billetten var verdt pengene sine allerede før filmen startet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Siden vi er inne på diskusjon om spillpersoner i spillmedia, var det ikke Steve Ballmer som sa at hver eneste måned skulle det komme et eksklusivt storspill til only 360? Dette har ikke skjedd, vil ikke kalle Metro eller Splinter Cell for "storspill", bare Mass Effect 2 jeg ser på som "storspill"

Jeg liker godt Tretton selv, men savner de gamle gode Kaz Hirai og Ken Kuturagi, og Ken hadde ihvertfall rett, "vi lager den sterkeste konsollen" og det synes lett i eksklusivene mellom maskinene ;)

Og digg at ModNation Racers har blitt sendt får det enten på torsdag eller fredag når Red Dead Redemption kommer :D

I did it again, striking back at the "wannabe" gamers...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
I did it again, striking back at the "wannabe" gamers...

Hvordan går det an å være en "wannabe" Gamer?

Gamer er vel noe man blir, ikke noe man streber etter å bli?

A gamer is a devoted player of electronic games, especially on machines especially designed for such games and, in a more recent trend, over the Internet. Playing such games is known as gaming, a term first used as a synonym for gambling.

At Gamer har blitt en "ærverdig tittel" er bare noe pisspreik som en gruppe personer har oppfunnet for å heve seg over andre "kollegaer".

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke det er så mange her som hakker konsekvent på PS3, men det er jo såklart lettere for deg å "ta" disse da du virker å ta all kritikk rettet mot PS3 som kritikk mot deg som person.

jaja, du får kose deg med tinnfoliehatten din og rustningen av 1337.

Argh!

Sliter virkelig av et luksus-problem nå, mangler fortsatt å spille en del Forza 3, mangler å fullføre Mercenaries 2, Metro 2033, Darksiders og mange flere, men så kommer jaggu RDR på Fredag.

*sukk*, Verste er at jeg husker alt han snakker om :( *nostalgi*

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

### !! BONUS HISTORIE !! ###

Jeg jobbet for litt siden på GameStop. En dag kom det inn en fyr som skulle bytte inn PS3 og kjøpe Xbox 360. Han var av den typen som var litt sånn "tøffing". Prøvde så hardt han bare kunne å være kul og tøff, man failet max, etter min mening. Jeg stod litt på siden av kassa og så på at sjefen min fikset og ordnet med dette. Han stod i en sånn skikkelig yo yo posering og bare: "Godt å bli kvitt dritten". Gliste fra øre til øre og betalte og gikk. Jeg bare :rolleyes:

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert en 20 spill jeg ikke har begynt på og en titalls til som jeg ikke har fullført og en titalls til på ønskelisten. Meg: Yarr! Lommeboka: Narr...

En rustning av 1337...:hmm:

Samme her. Altfor mange spill som ikke er begynt på, og i tilegg er Folklore, 3D Dot Game Heroes og Runaway: A Twist of Fate på vei. Og RDR blir sendt imorgen vil jeg tro. Også er Dead To Rights: Retribution på tilbud til £17.99 som jeg også vil ha, og Splinter Cell: Conviction skal også handles en gang.

Jaja, har ivertfall begynt på NIER nå imellomtiden, og det har vært overraskende artig. NYDELIG musikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...