Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å virke stygg, men hvorfor fullfører de fleste gamerene spillene sine iløpet av helgen og hopper tilbake på gamle multiplayerspill som er så dølt? Hos meg på mine lister er det mange slike, et spill for 500kr blir rushet på en helg og hopper tilbake til det samme killstats horingen og drepe samme folkene om og om igjen og gjør det samme hele tiden.

Jeg har ikke hjerte til å fullføre et spill iløpet av en helg, jeg tar meg god tid og nyter verdt eneste sekund av spillene. Jeg synes slikt er dumt, skulle tro MP er større en singelplayeropplevelser noe jeg mener det ikke er, singelplayer er og blir best uansett.... :)

Lenke til kommentar

Man er alle forskjellige og man tar ting i hvert sitt tempo. Selv er jeg en som vil ha historien fortalt til meg mest mulig sammenhengende, og derfor spiller jeg som regel gjennom spillene mine i færre, men lengre sesjoner kontra korte, men mange. Vi er alle forskjellige ;)

Og ellers så er det jo ikke akkurat noe nytt at multiplayer varer lengre enn singleplayer.

Lenke til kommentar

Gjør meg gjerne ferdig med historien til et spill i løpet av en helg når jeg har tid til å spille lange sesjoner med innlevelse og engasjement. Nå hverdagen kommer blir det somregel mindre spilling fordi jeg ikke har tid til annet, og da er det naturlig med noe som er gledelig der og da - flerspillerspill. Battlefield er kremeksempelet i mitt tilfelle. Når helgen kommer blir det som oftest mer SP med mindre jeg har hauger av folk å spille med.

Lenke til kommentar

Noen som har noe formening om man må ha spilt det tidligere prince of persia spillet for å nyte the forgotten sands. Spilte det aldri.

Mye spill for tida ja, og føler red dead redemption kommer til å ete utrolig mange timer av min tid fremover.

Neppe. Ser ut til at de på nytt har revitalisert serien, så er vel ikke nødvendig.

Ser forøvrig ut til at Rockstar fisker etter høy Metacritic-karakter for RDR, de nekter tilsynelatende å sende ut kopier til spillsider som tidligere ikke har gitt høy totalkarakter til deres spill.

Spilte igjennom Bioshock 2 uten vita-kammer nå i helgen. Egentlig et himla godt spill, definitivt på samme hylle som Bioshock(1). :)

Helt enig! BioShock 2 er for meg det spillet som har stukket seg mest ut av årets spill.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ta det for det det er - et knallbra actionspill med lette RPG-elementer og en innmari god atmosfære. De få mellomsekvensene som var i Bioshock(1) sto for veldig mange tvister og var utført helt vannvittig bra, men spillbarheten og alle mulighetene i Bioshock 2 gjør opp for det. Jeg skulle gjerne sett litt dypere karakterutvikling rundt Sinclair og flere store og utfordrende kampsekvenser, men sett bort i fra det har jeg ikke noe problem med å nevne de to i samme setning.

Når det gjelder å føle seg hjelpeløs og alene vinner Jack og Bioshock(1) med glans, men fra et spillbarhetsperspektiv vinner Delta og Bioshock 2 med plasmids+våpen samt et ganske mye mer underholdende research-system.

Lenke til kommentar

Ikke enig. Bioshock 2 var knapt halvparten av det Bioshock (1) var.

For min del er det såre enkelt. BioShock hadde en virkelig god verden, men skortet litt på selve gameplayet. BioShock 2 befester Rapture som the place to be og i tillegg er gameplayet så utrolig mye bedre. Plasmidene passer mye bedre inn og spillet flyter generelt mye bedre i mine øyne. Men det mangler jo da den spenningen Rapture hadde i nummer 1.

De gjorde en utrolig god jobb med å skape en oppfølger som brøt med originalen på en slik måte at kildematerialet er intakt mens det siste spillet fortsatt skaper sin egen verden i det som allerede finnes. Fantastisk oppfølger, og som nevnt mener jeg det er et godt spill.

Lenke til kommentar

Får jeg Modnations Racers i morgen hvis det ble sendt i dag fra Lefdal?

Vi takker for din bestilling på Lefdal.com!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

Edit: Ser nå at mailen ble sendt klokken 19:00, så da er vell enda mer tvilsomt?

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Spilte igjennom Bioshock 2 uten vita-kammer nå i helgen. Egentlig et himla godt spill, definitivt på samme hylle som Bioshock(1). :)

Helt enig! BioShock 2 er for meg det spillet som har stukket seg mest ut av årets spill.

Enig der.

Det som er bedre i toeren er ting som jo er forventet å bli bedre i en oppfølger, altså svakere elementer som kritikere/fans har påpekt ganske ofte.

Lenke til kommentar

Noen som har noe formening om man må ha spilt det tidligere prince of persia spillet for å nyte the forgotten sands. Spilte det aldri.

Mye spill for tida ja, og føler red dead redemption kommer til å ete utrolig mange timer av min tid fremover.

Du må ikke nei, men jeg kan likevel anbefale Sands of time (nummer1), og Prince of Persia 2008. Hadde det kjempemorra med disse spillene!

Warrior Within var også ganske gøy.

Lenke til kommentar

Det er en veldig gammel serie som blir revitalisert titt og ofte.

Det første spillet kom vel på åttitallet en gang.

Enig der.

Det som er bedre i toeren er ting som jo er forventet å bli bedre i en oppfølger, altså svakere elementer som kritikere/fans har påpekt ganske ofte.

Men en ting som skiller spillet fra mange andre oppfølgere er at de har forandret på hele premisset for hvorfor du befinner deg i Rapture. Og da har de ikke bare forandret måten spillet spilles på, de har forandret karakteren du spiller og måten du kan interaktere med verdenen rundt deg nettopp fordi du nå er på "den andre siden".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...