Kvindøl Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Har aldri forhåndsbestilt et spill før. Men bare denne måneden her, har jeg bestilt Red Dead Redemption, Blur, ModNation Racers og Split/Second o_O Spiller nesten aldri bilspill heller, men de virker så herlige. Splitscreen på alle, og lignende Mario Kart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Da er jeg den stolte eier av en PS3. Det er egentlig helt merkelig hvor bra ting klaffa. Fikk 4.500 kroner inn på konto igår, og RROD idag. Iallefall, Atsjonas er mitt navn. Slim eller fatso? Slim 120gig. Må være deilig å endelig få seg en anstendig konsoll. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Må være deilig å endelig få seg en anstendig konsoll. Bare synd den mangler flere gode titler. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Du trenger bare Demon's Souls. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Top 100 videogame villains. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Top 100 videogame villains. Jeg visste at Dark/shadow link skulle være med i listen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg synes nummer 1 var overraskende. Faktisk en god del jeg ikke har sett før, fra spill jeg aldri har spilt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Du trenger bare Demon's Souls. Hvis man ikke like Demon Souls, er man tjukk i huet da eller ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Sniper Wolf på 92. plass. Denne listen og jeg er allerede uvenner. Spennende like fullt, takk for linken! Veldig spent på å se hvilken plass GLaDOS havner på. Hvor mange Mortal Kombat-karakterer har de tenkt å ha med? Og Predator på 61. plass og det de legger vekt på er hva den rasen - ja de har faktisk ikke en gang greid å finne en karakter en gang - har gjort i diverse filmer. Greit at det er villains de er ute etter å finne og ikke nødvendigvis bare sistebosser, men lista virker litt lite gjennomtenkt. Endret 15. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Tror du blir gledelig overrasket med tiden. Likte de tre øverste veldig godt selv. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 @AltF4: GLaDOS ja... Lest hele listen? Jeg synes ikke den listen er helt sånn som jeg ville hatt den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Tror du blir gledelig overrasket med tiden. Likte de tre øverste veldig godt selv. Det ble jeg! @AltF4: GLaDOS ja... Lest hele listen? Jeg synes ikke den listen er helt sånn som jeg ville hatt den. Nei, det var i mine øyne en forholdsvis dårlig liste. For det første var det en del der jeg savnet eller ville lagt høyere opp/lengre ned, for det andre reagerer jeg på at de har med både Predator og Darth Vader. Stusser også litt på nazister. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Ble du happy for villainen på 1 plass? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Du trenger bare Demon's Souls. Hvis man ikke like Demon Souls, er man tjukk i huet da eller ? Likte du ikke Demon's Souls som du kjøpte av meg? Jeg solgte det ihvertfall fordi jeg ble lei av å kun farme souls i timesvis i starten + en ikke eksisterende historie. For meg så falt ikke spillet i smak Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Du trenger bare Demon's Souls. Hvis man ikke like Demon Souls, er man tjukk i huet da eller ? Likte du ikke Demon's Souls som du kjøpte av meg? Jeg solgte det ihvertfall fordi jeg ble lei av å kun farme souls i timesvis i starten + en ikke eksisterende historie. For meg så falt ikke spillet i smak Spillet falt ikke helt i smak, men det kanskje fordi jeg ikke jeg har gitt det nok tid for det er jo bare stortittler som har kommet i det siste. Holder fortsatt på med FF XIII og har også begynt litt på AW og døgnet har dessverre bare 24 timer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Ble du happy for villainen på 1 plass? I aller høyeste grad. Nå ønsker jeg ikke å gi deg for store forhåpninger, for Portal kan nok falle utenfor noens smak på grunn av sine særegenheter, men du bør i aller høyeste grad glede deg! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ble med i Thanks to på montagen ikke værst, og jeg har flere syke kills på lager xXKaiNZorXx Denne gjengen er episk å spille med Endret 16. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 http://cdon.no/spill/microsoft_-_natal_%28working_title%29-8564232 Satser på at det er en midlertidig pris. Det skulle vært en rimelig heftig bundle samt lovnader om mange gode spill som støtter Natal før jeg bruker over tusenlappen på det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Er nok bare en midlertidlig pris...må under 1000kr for at folk generelt kjøper vil jeg tro. En pris rundt 600-800kr hadde vært greit.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Huff, hadde bare alt i traileren der blitt i det endelige produktet blir jo faktisk dette litt stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg