Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Har aldri forhåndsbestilt et spill før. Men bare denne måneden her, har jeg bestilt Red Dead Redemption, Blur, ModNation Racers og Split/Second o_O

 

Spiller nesten aldri bilspill heller, men de virker så herlige.

Splitscreen på alle, og lignende Mario Kart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Da er jeg den stolte eier av en PS3. :whistle: Det er egentlig helt merkelig hvor bra ting klaffa. Fikk 4.500 kroner inn på konto igår, og RROD idag. Iallefall, Atsjonas er mitt navn.

Slim eller fatso?

Slim 120gig.

 

Må være deilig å endelig få seg en anstendig konsoll.

:mellow:

Lenke til kommentar

Sniper Wolf på 92. plass.

 

Denne listen og jeg er allerede uvenner.

 

Spennende like fullt, takk for linken! Veldig spent på å se hvilken plass GLaDOS havner på.

 

Hvor mange Mortal Kombat-karakterer har de tenkt å ha med? Og Predator på 61. plass og det de legger vekt på er hva den rasen - ja de har faktisk ikke en gang greid å finne en karakter en gang - har gjort i diverse filmer. Greit at det er villains de er ute etter å finne og ikke nødvendigvis bare sistebosser, men lista virker litt lite gjennomtenkt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tror du blir gledelig overrasket med tiden. Likte de tre øverste veldig godt selv. :)

 

Det ble jeg!

 

@AltF4: GLaDOS ja... :D Lest hele listen?

 

Jeg synes ikke den listen er helt sånn som jeg ville hatt den.

 

Nei, det var i mine øyne en forholdsvis dårlig liste. For det første var det en del der jeg savnet eller ville lagt høyere opp/lengre ned, for det andre reagerer jeg på at de har med både Predator og Darth Vader. Stusser også litt på nazister.

Lenke til kommentar

Du trenger bare Demon's Souls.

 

Hvis man ikke like Demon Souls, er man tjukk i huet da eller ?

 

Likte du ikke Demon's Souls som du kjøpte av meg? Jeg solgte det ihvertfall fordi jeg ble lei av å kun farme souls i timesvis i starten + en ikke eksisterende historie. For meg så falt ikke spillet i smak :(

Lenke til kommentar

Du trenger bare Demon's Souls.

 

Hvis man ikke like Demon Souls, er man tjukk i huet da eller ?

 

Likte du ikke Demon's Souls som du kjøpte av meg? Jeg solgte det ihvertfall fordi jeg ble lei av å kun farme souls i timesvis i starten + en ikke eksisterende historie. For meg så falt ikke spillet i smak :(

 

Spillet falt ikke helt i smak, men det kanskje fordi jeg ikke jeg har gitt det nok tid for det er jo bare stortittler som har kommet i det siste. Holder fortsatt på med FF XIII og har også begynt litt på AW og døgnet har dessverre bare 24 timer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...