nub_nutz Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Dette er nok heilt klart skjebnen som har en finger med i spillet Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 noen her som har trua på pure football? billig forhånds. på elkjop, men litt skeptisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! Her løper jeg til butikken fordi jeg har glemt at Skate 3 har kommet ut. Jeg setter platen i Xboxen når jeg kommer hjem, og skrur på TVen. Når TVen var på, så så jeg at det var noe merkelig med bildet, det var masse rektangler over hele, som gjorde det veldig vanskelig å se hva som var på TVen. Jeg skrur Xboxen av og på for å se om det hjelper. Gjett hva som kommer på den sirkelav/på knappen? 3/4 av den blir rød.. Noooooooooooooo :cry: :cry: Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Du kan få en e-klem av meg hvis det hjelper.. Har du ikke wii eller ps3 du kan leke deg med i mellomtiden a? Kjipt å få rrod dagen alan wake kommer ut da.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Kondolerer, Jonas. Men hvis du har noen eksamner kommende får du heller benytte anledningen til å gjøre det beste av det. Ring Microsoft med én gang og ha en fikset konsoll om to-tre uker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Holder på med det håndkletrikset akkurat nå, prøvde en gang istad, men da funket det ikke. Blir vel til at jeg kjøper meg en PS3. Trenger en Blu-Ray spiller, og mediesenter mulighetene på 360 er mildt sagt elendige. Får vel ta og ringe microsoft hvis ikke håndklegreiene funker. E-klem hjelper massehvis! Endret 14. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Håndkle-trikset funket én gang på min reserveboks, men det var ikke lange perioden. Når det gjelder mediesenter, enten det er på PS3 eller Xbox 360, bruk PS3 Media Server. Det konverterer filformater on-the-fly og lar deg se nesten alle filtyper (inkl. .mkv, .mp4, .avi, .divx etc.) på både PS3 og Xbox 360. Raskt og brukervennlig er det også. Fungerer like bra på begge maskinene (PS3, Xbox 360) til tross for navnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Håndkle-trikset funket én gang på min reserveboks, men det var ikke lange perioden. Når det gjelder mediesenter, enten det er på PS3 eller Xbox 360, bruk PS3 Media Server. Det konverterer filformater on-the-fly og lar deg se nesten alle filtyper (inkl. .mkv, .mp4, .avi, .divx etc.) på både PS3 og Xbox 360. Raskt og brukervennlig er det også. Fungerer like bra på begge maskinene (PS3, Xbox 360) til tross for navnet. Jeg har prøvd det, og det funker dårlig. 70% av alle filmene jeg ser fra harddisken er .mkv filer (hd), som xboxen sitt mediesenter ikke tar. PS3 Media Center spiller av disse, men det går 5 minutter, så begynner lyden å henge etter, og da er det uaktuelt. Det skjedde ikke bare med en film, men med alle jeg har sett, og dessuten går det ikke ann å spole, noe som gjør det enda dårligere. Endret 14. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Vel, da er det noe som er galt en plass. Har opplevd det på noen få filmer selv, men da har det vært slik i VLC også - og da skylder jeg på filen. Rett ut av boksen er det mulig at PS3 tar noen flere formater i tillegg til å ha voldsomme mengder med innstillinger en kan leke seg med. Pluss at den i det hele tatt lager mindre lyd. Finfint mediasenter. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg bruker ps3 media server så og si hver dag og jeg viste ikke noe om at det fungerte på xbox. Kanskje de burde tenke på å skifte navnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Vel, da er det noe som er galt en plass. Har opplevd det på noen få filmer selv, men da har det vært slik i VLC også - og da skylder jeg på filen. Rett ut av boksen er det mulig at PS3 tar noen flere formater i tillegg til å ha voldsomme mengder med innstillinger en kan leke seg med. Pluss at den i det hele tatt lager mindre lyd. Finfint mediasenter. Det fine er VLC er at man kan endre på når lyden kommer, altså justere selv. Det er ikke i nærheten mulig i PS3 MC, ikke at det er mulig på en PS3 heller, men mulighetene i PS3 MC er helt forferdelig dårlige (opplevde jeg). Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg er tilbake in the hood pga Telenor kutta linja mi i 2dager, så har det skjedd noe i spillverden eller Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Det fine er VLC er at man kan endre på når lyden kommer, altså justere selv. Det er ikke i nærheten mulig i PS3 MC, ikke at det er mulig på en PS3 heller, men mulighetene i PS3 MC er helt forferdelig dårlige (opplevde jeg). Ja, det er klart, men når lyden er usynkronisert før man begynner å tulle med innstillinger (i VLC) er det filen det er noe galt med. Ikke PS3 Media Senter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Men de filmene jeg begynte å se på i PS3 MC, så jeg senere på PCen uten noen problemer i det hele tatt, så da er det PS3MC sin feil, ikke filen. Men du kan slutte å argumentere mot meg og heller finne meg en billig PS3! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 http://priser.teknofil.no/index.php?q1=Sony+Playstation+3+Slim Knock your socks off. Vet ikke om det er noen som kjører noen spesielle tilbud om dagen, men her har du nå en PS3. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Da er jeg den stolte eier av en PS3. Det er egentlig helt merkelig hvor bra ting klaffa. Fikk 4.500 kroner inn på konto igår, og RROD idag. Iallefall, Atsjonas er mitt navn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 noen her som har trua på pure football? billig forhånds. på elkjop, men litt skeptisk Har absolutt ikke troen. Synes det ser grisedårlig ut. Ser for meg 3/10 når anmeldesen kommer. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Da er jeg den stolte eier av en PS3. Det er egentlig helt merkelig hvor bra ting klaffa. Fikk 4.500 kroner inn på konto igår, og RROD idag. Iallefall, Atsjonas er mitt navn. Slim eller fatso? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Må være deilig å endelig få seg en anstendig konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg