Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

 

Her løper jeg til butikken fordi jeg har glemt at Skate 3 har kommet ut. Jeg setter platen i Xboxen når jeg kommer hjem, og skrur på TVen. Når TVen var på, så så jeg at det var noe merkelig med bildet, det var masse rektangler over hele, som gjorde det veldig vanskelig å se hva som var på TVen. Jeg skrur Xboxen av og på for å se om det hjelper. Gjett hva som kommer på den sirkelav/på knappen? 3/4 av den blir rød.. Noooooooooooooo :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Holder på med det håndkletrikset akkurat nå, prøvde en gang istad, men da funket det ikke. Blir vel til at jeg kjøper meg en PS3. Trenger en Blu-Ray spiller, og mediesenter mulighetene på 360 er mildt sagt elendige. Får vel ta og ringe microsoft hvis ikke håndklegreiene funker.

 

E-klem hjelper massehvis!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Håndkle-trikset funket én gang på min reserveboks, men det var ikke lange perioden. Når det gjelder mediesenter, enten det er på PS3 eller Xbox 360, bruk PS3 Media Server. Det konverterer filformater on-the-fly og lar deg se nesten alle filtyper (inkl. .mkv, .mp4, .avi, .divx etc.) på både PS3 og Xbox 360. Raskt og brukervennlig er det også. Fungerer like bra på begge maskinene (PS3, Xbox 360) til tross for navnet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Håndkle-trikset funket én gang på min reserveboks, men det var ikke lange perioden. Når det gjelder mediesenter, enten det er på PS3 eller Xbox 360, bruk PS3 Media Server. Det konverterer filformater on-the-fly og lar deg se nesten alle filtyper (inkl. .mkv, .mp4, .avi, .divx etc.) på både PS3 og Xbox 360. Raskt og brukervennlig er det også. Fungerer like bra på begge maskinene (PS3, Xbox 360) til tross for navnet.

Jeg har prøvd det, og det funker dårlig. 70% av alle filmene jeg ser fra harddisken er .mkv filer (hd), som xboxen sitt mediesenter ikke tar. PS3 Media Center spiller av disse, men det går 5 minutter, så begynner lyden å henge etter, og da er det uaktuelt. Det skjedde ikke bare med en film, men med alle jeg har sett, og dessuten går det ikke ann å spole, noe som gjør det enda dårligere.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Vel, da er det noe som er galt en plass. Har opplevd det på noen få filmer selv, men da har det vært slik i VLC også - og da skylder jeg på filen. Rett ut av boksen er det mulig at PS3 tar noen flere formater i tillegg til å ha voldsomme mengder med innstillinger en kan leke seg med. Pluss at den i det hele tatt lager mindre lyd. Finfint mediasenter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vel, da er det noe som er galt en plass. Har opplevd det på noen få filmer selv, men da har det vært slik i VLC også - og da skylder jeg på filen. Rett ut av boksen er det mulig at PS3 tar noen flere formater i tillegg til å ha voldsomme mengder med innstillinger en kan leke seg med. Pluss at den i det hele tatt lager mindre lyd. Finfint mediasenter.

Det fine er VLC er at man kan endre på når lyden kommer, altså justere selv. Det er ikke i nærheten mulig i PS3 MC, ikke at det er mulig på en PS3 heller, men mulighetene i PS3 MC er helt forferdelig dårlige (opplevde jeg).

Lenke til kommentar

Det fine er VLC er at man kan endre på når lyden kommer, altså justere selv. Det er ikke i nærheten mulig i PS3 MC, ikke at det er mulig på en PS3 heller, men mulighetene i PS3 MC er helt forferdelig dårlige (opplevde jeg).

 

Ja, det er klart, men når lyden er usynkronisert før man begynner å tulle med innstillinger (i VLC) er det filen det er noe galt med. Ikke PS3 Media Senter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men de filmene jeg begynte å se på i PS3 MC, så jeg senere på PCen uten noen problemer i det hele tatt, så da er det PS3MC sin feil, ikke filen.

 

Men du kan slutte å argumentere mot meg og heller finne meg en billig PS3! :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da er jeg den stolte eier av en PS3. :whistle: Det er egentlig helt merkelig hvor bra ting klaffa. Fikk 4.500 kroner inn på konto igår, og RROD idag. Iallefall, Atsjonas er mitt navn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...