Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den klanen jeg er med i på 360 er det beste jeg kan komme til angående folk, det gjør Live verdt dem pengene fordi dem ikke klager jeg spiller PS3 eller noe som helst, men viss dem sier noe så får dem høre skikkelig mye fra min side:D

Zorene er faktisk kjernekarer som jeg ikke vil miste. Men har slettet 20 av dem 360 fanboyene alikevel som var etter meg siden jeg elsker både PS3 og 360...

Næh... Ikke enig med deg der Toman. 360 har til nå et bedre spillbiblotek enn PS3. <- Min mening.

Ikke så mye bedre

Alt det 360 hadde med for eks Bioshock som var helt alene til 360 og pc kom til PS3

Men eksklusive spill så mener jeg PS3 tar 360 lett... Må tenke litt på gameplay og historie ala MGS 4, ikke mye som slår nettopp MGS 4 :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Synes pollene som blir laget så er det alltid 360 som blir favorisert mest, veldig disturbing egentlig med tanke på PS3 er like så bra på spill så 360 eller bedre...

De er like bra.

Næh... Ikke enig med deg der Toman. 360 har til nå et bedre spillbiblotek enn PS3. <- Min mening.

De er like bra.

Se så enkelt det var. :D

Lenke til kommentar

Iceman: Det er jo et faktum hvis han blir plaget av klanmedlemmer for å spille på Playstation 3.

Sier ikke at du er sånn, men noen er tydeligvis det, og det er absolutt ikke enklan jeg ville vært medlem i.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...