Snurreleif Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jamie Foxx som Lynch? Ikke akkurat god rolle-casting etter min mening. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) da kansellerte jeg lost planet 2 forhåndsbestillingen på gamestop, la til 200 kr og forhåndsbestilte mafia 2 i stedet Lost planet 2 skal jeg uansett spille hos en kompis som har det. Spillet er jo ikke noe vits å spille alene. Endret 11. mai 2010 av niggle Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 da kansellerte jeg lost planet 2 forhåndsbestillingen på gamestop, la til 200 kr og forhåndsbestilte mafia 2 i stedet Lost planet 2 skal jeg uansett spille hos en kompis som har det. Spillet er jo ikke noe vits å spille alene. Skal hente det nå etterpå hos gamestop. Men blir nok ikke spillt med det første. Er så mange andre mye mer spennende spill som kommer nå. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har vurdert sterkt å bestille Lost Planet 2, men blir dog ikke med en gang. Skal skaffe meg Heavy Rain og muligens GoW3 (jeg har spilt lite i år). Selv om jeg spilte multiplayer demoen i knappe 10 minutter falt det i smak. Likte omgivelsene og settingen, samt historien tror jeg også har et potensiale. Men nå må jeg prøve å få spilt igjennom Darksiders. Har som sagt spilt lite i år. Blir vel en del utover sommeren. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jamie Foxx som Lynch? Ikke akkurat god rolle-casting etter min mening. Nøyaktig det jeg tenkte også, og hele grunnen til at jeg postet bildet. Hva har Jamie Foxx til felles med en neddopet 40 årig gammel gris av en hvit mann? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 vel han er en flink skuespiller, så hvorfor forhåndsdømme? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Syns det forsatt er ganske tidlig å bedømme GOTY, altfor mange gode kandidater i år syns jeg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Link's Day Out Kristiansand Lørdag 8 Mai Kl 12.15-13.37 (yupp) Besøkte Outland, Gamezone, Gamestop og Game. Ingen hadde sett Zelda , Gamestop påsto at hun hadde sett ho, men virket som BS for meg! Gamezone var snille nok til å låne bort Link lue, riktig nok bare i butikken. I have found a heart piece! Hilsen til diverse sider og forumbrukere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Syns det forsatt er ganske tidlig å bedømme GOTY, altfor mange gode kandidater i år syns jeg Enig. Og det eneste som har stått ut for min del foreløpig er BioShock 2. God of War 3 er et stort steg tilbake fra GoW 2 og heller ikke noe kjempespill. Pent, men det er absolutt ingen verdifull bonus. Splinter Cell: Conviction er innmari mye moro men langt i fra noen teknisk seier og jeg har fortsatt STALKER Call of Pripyat og Metro 2033 å prøve, uten at jeg forventer GotY av noen av de titlene. Så får jeg snart Red Dead Redemption og Alan Wake, to spill jeg ikke forventer noen ting av og derfor fort kan bli veldig overrasket. Kom forøvrig over en skrivefeil i norskoversettelsen i Conviction i sta, "Kom deg fran teateret". Noen har vist latt seg rive meg av den svenske oversettelsen! @amir90: Herlig. Bare herlig. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 amir90 : Regelrett fantastisk:P Log godt av hjerte bildet B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Moro med Link-cosplay! Forøvrig har så å si alle spillene jeg har kjøpt hittil i år vært kjempeopplevelser, alle sammen. Mass Effect 2, Heavy Rain, Bioshock 2, Battlefield: Bad Company 2, Pokémon HeartGold og God of War Collection har alle, på sine måter, vært spektakulære. Nesten litt rart å si det, men foreløpig, hva engasjement og innlevelse angår, så er det uavgjort i mellom Mass Effect 2, Heavy Rain og God of War (1). I Mass Effect 2 er det uten tvil troverdighet og størrelsen som slo meg, mens Heavy Rain hadde en finfin historie med flere herlige klimaks om en så bort fra plotthullene. God of War er rett og slett bare pur glede; hack'n'slash (som jeg aldri har likt!), pupper og lett plattforming. Håper både Alan Wake og Red Dead Redemption overgår det jeg har opplevd hittil; skjer det så er det noen innmari gode spilltider i møte! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kule greier amir90. Bare bestemte du deg for å kle deg ut som Link, eller er det noe bak det hele? B) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ble 20 år samme uken, hadde lyst å gjøre noe spesielt. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fantastisk bra påfunn, Amir90 Ble det mange forvirrede kommentarer og ansikter rundt deg, eller? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fantastisk bra påfunn, Amir90 Ble det mange forvirrede kommentarer og ansikter rundt deg, eller? Desverre svært få kommentarer, men mange WTF fjes Fikk et par unger til å si "SE PÅ HAN DA!" Hesten i markens var også opptatt Kunne vært min Epona. Poster youtube video når kvaliteten har blitt bedre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Haha. Herlig, Amir90. Det der hadde ikke jeg hatt stenene til å gjøre nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 vel han er en flink skuespiller, så hvorfor forhåndsdømme? Fordi Jamie Foxx ikke på noen som helst måte er en slite, gammel og neddopet 40 årig hvit mann. På noen måte. @Amir: Awesomeness! Gamer.no artikkel og YouTube-hit. I smell it. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Haha. Herlig, Amir90. Det der hadde ikke jeg hatt stenene til å gjøre nei. Har gjort ganske mye andre rare greier så dette var ikke så stort for meg, kanskje den mest latterligste iallefall vel han er en flink skuespiller, så hvorfor forhåndsdømme? Fordi Jamie Foxx ikke på noen som helst måte er en slite, gammel og neddopet 40 årig hvit mann. På noen måte. @Amir: Awesomeness! Gamer.no artikkel og YouTube-hit. I smell it. Jeg liker luktesansen din Lakus. Forhåpentligvis, er du ikke forkjøla! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nå kan det jo hende de har omskrevet historien litt da Lakus. Jeg kjenner ikke til spillet særlig godt, og vet knapt noe om de to karakterene men det er vel ingenting med Lynch som tilsier at han ikke kan bli spilt av en mørkhudet mann? Her er forøvrig filmens "noe" mangelfulle IMDb-side. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Problemet mitt med det hele er at Jamie Foxx skal spille en rolle som allerede er fastsatt og som allerede har vært med i to spill. Det virker da utrolig rart å bytte karakterens utseende bare fordi det er en film. Blir litt som om plutselig Lisbeth Salander skulle vært en gutt i filmene og en jente i bøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg