Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

GoW3 stiller i egen klasse :p

RDR er en ganske så heit kandidat til GOTY :)

Ja, RDR er en soleklar GOTY kandidat. Gleder meg fælt til 21.mai :] Så må vi heller ikke glemme at Mafia 2 som Gamer.no har hatt en sniktitt av. Mafia 2 kommer ut på den viktigste dagen i året aka bursdagen min ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske mange spill som er kandidat til GOTY for meg. Mafia 2, Alan Wake og RDR er noen av dem. I tillegg har vi Fallout: New Vegas, Super Mario Galaxy 2, Fable 3, Halo: Reach og Two Worlds 2. I tillegg til dem er det også noen spill som også allerede har kommet som er sterke kandidater. Og spill som Crysis 2, Crackdown 2 og L.A Noire kan også plutselig bli kandidater selv om jeg ikke ser på dem som det akkurat nå.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Damn! Først nå innser jeg at 2010 er det heteste spillåret noensinne! Og det mener jeg, selv om jeg ikke har spill som Final Fantasy XIII, GoW 3, Yakuza 3 osv. Utenom Heavy Rain, så har det vært veldig lite, men nå som RDR og Mafia 2 kommer, to store sandkassespill fra de som klarer denne sjangeren best, så er det ikke rart dette spillåret blir topp! Crackdown 2 og Crysis 2 er også diggbare spill. Vi ser vell gjerne Brink i år også. Så håper jeg Alan Wake overrasker meg.

Lenke til kommentar

Eg holder enda en knapp på ME2, det spillet gav meg så sykt mye! GOW3 var som forventet stappet med epicness og såg heilt vannvittig bra ut, men eg følte omtalene til tross at det dabbet _litt_ av utover spillet. Eg syns kanskje 2`ern var hakket bedre totalt sett også wink.gif

BC2 har ihvertfall sikret seg årets online spill for min del, får det rett og slett ikkje råere enn dette her! SP-delen har eg kunn gidd enn rushet halvtimes tid eller no :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg driver å kjører første gjennomgang av ME2 nå. De valgmulighetene man har, virker som fører til samme situasjon uansett, veldig mange steder i spillet. Litt skuffet over det, men ellers vil jeg si at det er et greit skytespill. Hvor langt er ME2? Hadde vært greit å få det unnagjort før Alan Wake og RDR. Kjipt det er så mange eksamener som kommer den perioden :(

Lenke til kommentar

Har kommet mange gode spill allerede selv om vi bare skriver mai så har vi fått, God Of War 3, Final Fantasy XIII, Heavy Rain, Mass Effect 2 og om noen få dager er det duket for Alan Wake. 2010 kommer til å bli ett kongeår for spill hvor den ene slageren slår det andre ned i støvlene.

Hva som er best hittill er vanskelig men GOW 3 for det visuelle med spillet, Heavy Rain for beste handlig og Final Fantasy for den beste totale spillopplevelsen.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Årets heteste GOTY-kandidat mener jeg fremdeles er Heavy Rain. Dette året har allerede sett mange knallgode spill og flere kommer (Zelda, Gothic IV, osv.), men så langt har Heavy Rain vært den soleklart mest minneverdige opplevelsen. Og det er nøyaktig det jeg mener GOTY skal være, minneverdig. :)

Lenke til kommentar

Mass Effect 2 er min soleklare GOTY-kandidat til nå. Spillet kunne by på en flott historie, meget underholdende gameplay og glimrende grafikk.

Zeno Clash: Ultimate Edition havner på en flott 2. plass. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på alle de merkelige skapningene jeg møtte på mens jeg reiste gjennom Zenozoik.

Splinter Cell Conviction ligger for øyeblikket på 3. plass. Historien er ikke noe å skrive hjem om, men spillet er i det minste underholdende. Man føler seg skikkelig badass når man lusker rundt som Sam Fisher.

Det blir hardt å slå ME2, men for min del ser Limbo, Alan Wake, Rock Band 3, Fable 3, Ilomilo, Red Dead Redemption, Joy Ride og Fallout: New Vegas ut til å være gode kandidater.

Lenke til kommentar

Ingen som har mulighet til å slå Mass effect 2.. For meg så er det beste spillet jeg har spilt ever.. Mulig det bare er meg da :D

Men Alan Wake, Super mario galaxy 2, mafia 2 og red dead redemption, halo reach blir ikke fælt det heller. hehe

Lenke til kommentar

MGS4 er fortsatt mitt GOTY, akkurat som i fjor og året før der :D

Ellers har jeg veldig lyst å være enig med RoR. Heavy Rain var et spill jeg hadde sett fram til i flere år, og hadde dermed alt for høye forventninger til det. Fortsatt et fantastisk spill, men når ikke helt opp til GOTY for min del :)

Dog håper jeg på at flere tørr å ta sjansen på slike spill!

Fram til nå står det mellom GoW3 og JC2.

Lenke til kommentar

Liten tvil om at det blir FFXIII som henter hjem GOTY hos meg, selv om det er såpass tidlig på året og jeg ennå ikke er kommet i gang med Mass Effect 2 eller Resonance of Fate. Ellers ser jeg frem til Red Dead Redemption og Samurai Warriors 3 (toeren er noe av det beste på PS2 men jeg kjenner ingen som har spilt det utenom meg selv), men jeg blir overrasket om noen av disse spillene er så perfekt tilpasset mine smaksløker som FF. Et nytt Fire Emblem ville stilt sterkt, men ikke hørt noe om det.

Eneste konkurrenten måtte være den europeiske utgivelsen av Demon's Souls. :p

Lenke til kommentar

Så langt er det Heavy Rain og Silent Hill:SM som sitter igjen hos meg. Begge spill som var utrolige spennende helt igjennom.

Ellers er vel Mass Effect 2 og FF13, og det er disse to spillene jeg har spilt mest i år. I ettertid må jeg dog si at begge spillene har gått fort i glemmeboken. Begge hadde potensiale, men begge endte opp som ganske forglemmelige opplevelser når en først hadde kommet seg igjennom.

Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal kjøpe EyePet m/Playstation Eye kamera så jeg er klar for Move når den kommer ut :). Like greit å være forberedt :)

Det kommer nok helt sikkert en bundle med et eller annet spill når Move kommer ut. Jeg venter iallefall på en slik bundle med både Natal og Move. Gidder ikke bruke ekstra penger på å kjøpe det hver for seg.

Lenke til kommentar

LittleBigPlanet 2 i en Move-bundle kan jeg gå med på. Forøvrig så jeg noen drømmescenarioer forleden; hvor kult hadde det ikke vært å spille Alan Wake med Move? Lyskulen på den ene kontrollen hadde vært konge å ha som lommelykten i spillet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...