Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jess! Endelig kom God of War Collection! Demoen til GoW3 falt i smak, men håper ikke den overgikk alt hva de tidligere spillene kan tilby. Starter kjaptkjapt på originalen nå. :)

 

God of War 2 er jevnt over et bedre spill enn God of War 3. Når du ser det i forhold til GoW 1 er GoW 2 manna fra himmelen.

 

 

Angående diskusjonen noen brukere har gående angående enkelte andre brukere foreslår jeg at dere legger den død, det er off topic og har ingenting med denne tråden eller den hyggelige tonen vi har ellers her på forumet å gjøre. Er det noe dere stusser på er rapporteringsknappen aldri langt unna, og om dere har problemer med at enkelte mener noe annet enn dere får dere enten avstå fra å svare eller legge frem deres motstridene synspunkter på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar

Ikke uvanlig at spill, for enkelte personer, er bra fordi de vil det. Overalt vil du finne brukere på mange forums som liker ett eller annet spill fordi de liker det og synes det er bra, selvom ikke resten av brukermengden gjør det. For min egen del er jeg litt sånn selv. Jeg kan like et spill fordi jeg ville at det skulle være bra, før det kom og når spillet kom syntes jeg det var bra. I enkelte tilfeller kan jeg bli skuffet selvfølgelig, når spillet ikke viser å være bra sånn som jeg ville at det skulle være.

 

Det er dessverre sånn Toman at du har fått et slags rykte på deg og da vil enkelte brukere (dere vet hvem dere er...) hakke på deg ved alle anledninger. Jeg synes det er litt på grensen enkelte ganger for hva jeg hadde tolerert om jeg var mod. Jeg synes uttalelsene dine ikke er noe å bli så sur og provosert av. Jeg tar alt du sier med et smil og synes at hvis de som ikke tåler at noen har et så happy forhold til spill og konsoller, bare kan ignorere det. Det er ikke vanskeligere enn det.

 

For the record: Final Fantasy Versus XIII kommer til å bli konge! Og for de som er litt innad i det systemet vet at det ikke har kommet så mye info om det spillet, men det kommer til å bli konge. :love:

Eneste jeg vet om final fantasy versus XIII er at det skal ha world map, kjøretøy, en mørkere atmosfære enn vi har sett før i FF spill og random battles med kingdom hearts sloss mekanikk som skal vere på samme nivå som final fantasy VII Advent children filmens kamp sekvenser :/ Gleder meg sykt til E3 og TGS i år. Håper vi får se litt gameplay og litt mer av versus :]

Awesome trailer

http://www.youtube.com/watch?v=b6At_bb1PNU&feature=related

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Har ikke fått så mye info om FF XIII versus ennå foruten om att det er ett PS3 eksklusiv så om det blir like konge som FF XIII er vill bare tiden vise.

 

Fikk foresten Agarest i dag som er en slags rpg med strategi elementer å lettkledde animine damer :)

Har du begynt på Agarest? Jeg har så vidt begynt på det.

 

Jeg så mer frem til VS XIII enn selve XIII, det gjør jeg fremdeles.

Lenke til kommentar

Har ikke fått så mye info om FF XIII versus ennå foruten om att det er ett PS3 eksklusiv så om det blir like konge som FF XIII er vill bare tiden vise.

 

Fikk foresten Agarest i dag som er en slags rpg med strategi elementer å lettkledde animine damer :)

Har du begynt på Agarest? Jeg har så vidt begynt på det.

 

Jeg så mer frem til VS XIII enn selve XIII, det gjør jeg fremdeles.

 

Har touche Agarest i en time eller to så ja har såvidt begynt på det

Lenke til kommentar

Jeg er enig med deg Snurreleif. Det her er tross alt et forum på internett. Enkelte må slutt å ta alt så seriøst og hvis en føler seg truffet eller hakket på får en bare ta det med en klype salt og tenke at denne personen er tydeligvis annerledes enn meg og har et annet synspunkt. Ikke tenne på alle pluggene med en gang ihvertfall. Om hakkingen blir vedvarende og ufyselig får en bare ta kontakt med en mod.

 

Ellers får vi føye oss etter det AltF4 skrev litt over her. Ellers kommer han og lukker vinduene våre.

Lenke til kommentar

Har touche Agarest i en time eller to så ja har såvidt begynt på det

Agarest var faktisk mye bedre enn jeg hadde forventet, men så er det første gang jeg spiller et spill av den typen så forventningene var kanskje ikke så store. :) Må si "generation" systemet er ganske interessant, har aldri sett noe lignende før så det er et lite friskt pust.

Lenke til kommentar

Spiller aliens vs predators mens jeg venter på han Alan.. Faktisk ganske så morsomt. Har bare spilt som alien foreløpig, men tenkte å forsøke meg som predator neste gang..

 

Hva er morsomst å spille?

 

Fikk forøvrig sms fra gamestop om at jeg kan hente lost planet 2 i morra. trodde den hadde release senere jeg men.. jaja. da blir det tur til gamestop i morra ;)

Lenke til kommentar

Mirror's Edge ble alt for preget av prøv og feil for min del. Veldig spennende spill rent utseendemessig, vakkert og fargerikt. Problemet var at den hoppinga var usedvanlig dårlig gjennomført for å være så vital, og kanter man i første omgang fint klarte å hoppe opp til ble plutselig klin umulig å treffe andre, tredje og fjerde gangen. Rett og slett utilgivelig gameplay, og jeg følte jeg spilte spillet mer på tross av løpingen enn på grunn av løpingen. Slossesekvensene var også forholdsvis helt ok, men var til tider skikkelig kult når greide å fikse en kombo langs veggen eller lignende. Og for å være så basert på å løpe fritt på hustakene føltes det mildt sagt malplassert å måtte ta heisen såpass mange ganger.

Lenke til kommentar

Må si jeg synes det er litt kjipt at flertallet virker til å ha konkludert med at mirrors edge var et nokså ødelagt spill gameplaymessig. Hvis jeg skal pirke på noe med spillet, så ville jeg sagt det at leveldesignet ikke utnyttet spillet så mye som det kunne, at stemmeskuespillet var veldig svakt, og slossingen hadde litt for stor fokus på timing (og var for vanskelig på høyere vanskelighetsgrad). Ellers hadde jeg få problemer med gameplayet, selv om det kunne føles urettferdig straffende her og der. Men noe av det var litt av moroa og, at spillet føltes... filmatisk, men at du samtidig kunne veldig fort dø uansett.

 

Husker den scenen der du faller fra et tog som stopper opp, for så å være nødt til å løpe av togskinnen med en gang pga enda et tog som kommer. I de fleste spill imo ville trusselen med at toget kommer og treffer deg, ikke vært reell, siden ingenting ville skjedd før du faktisk gikk av togskinnen.

 

Sier det igjen, Mirrors Edge var noe av det mest oppfriskende jeg har spilt i nyere tid, og jeg nøt det svært godt de tre første gangene jeg spilte det igjennom (normal, hard, uten å bruke våpen). Å ta time trials og speed runs senere ble brått veldig frustrerende, men ofte veldig tilfredsstillende og, og det det ble interessant med en del snarveier som man kunne ta da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Game Of The Year 2010 pr idag for meg er God Of War III by far. Har spilt også titler som Heavy Rain, Final Fantasy XIII, Bayonetta "ugh", Mass Effect 2, Splinter Cell Conviction, Battlefield Bad Company 2 og noen til å ingen av de har tatt God Of War III ned enda i antall WoW øyeblikk, ohhh snap, herregud for et sinnsykt spill med konsollenes beste grafikk og hva faen er det jeg spiller nå!! ;)

 

Hos meg vet jeg ærlig talt ikke hva spill som kan ta tronen vekk fra Kratos, viss Little Big Planet 2 rekker lansering i år så er det mulig det kan bli GOTY 2010 hos meg, ja jeg vet det er tidlig å si vinneren, men til nå så er det Kratos som tar det lengste sverdet til GOTY 2010 :p

 

Og damn den traileren for Final Fantasy versus XIII ga meg gåsehud :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Må si meg 100% enig med Gormers og Ollorca. Storkoste meg med Mirror`s Edge. Et skikkelig friskt pust. Har tenkt tanken på å plukke det frem igjen siden jeg bare har rundet det den ene gangen. Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det enda er at jeg har litt for mange uåpnede spill liggende. Men så snart en del av dem er spillt skal jeg ta det frem igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...