Lakus Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Av hva? Jeg kommer bare til forsiden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Sin & Punishment til Wii. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 WOHO! SSX! Beste sport spillet noensinne! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Håper det ikke er tull at SSX kommer... Da blir jeg skuffa. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Ape Escape PS3 - release date now Q2 - Q4 2010 kjelde Kjem til å ha move support. Kjekt å sjå at eit av mine favoritt platform spel får ein oppfølgar i år Blir sikkert artig å bruke move som ein håv til å fange apar med. Endret 9. mai 2010 av Jikla Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Et lite spørsmål, hvor mye koster Live i året? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) hvis du kjøper det f.eks her: tittei så koster det ca 280 kroner for 13 mnd.. litt over 20 kr i mnd.. Endret 9. mai 2010 av niggle Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 500,- er vel det MS ønsker å selge for, men XBL.no tilbyr det for 350,-. Kjøpte der for noen uker siden, en veldig hyggelig handel. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Ok, Skal sikkert kjøpe der i fra. Tenker på og kjøpe Xbox Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 gb er jo fullt av samme folka henrik. Bare at på GB er det mye mer fanboy krig med mods som nesten ikke gjør driten. Fatter ikke hvorfor de får all den rosen de har fått :/ Synest at det var vellfortjent at 4pp vant podcast prisen istedenfor gb. Og folk som bare sier "cool story bro" på gb burde bannes. Så du sier at fordi moderatorene suger så fortjente ikke GB en podcast pris selv om dette er to helt forskjellige ting, I see no logic... GiantBombcast er by fra det beste spillpodcastet som man finner på dette vide internett. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 gb er jo fullt av samme folka henrik. Bare at på GB er det mye mer fanboy krig med mods som nesten ikke gjør driten. Fatter ikke hvorfor de får all den rosen de har fått :/ Synest at det var vellfortjent at 4pp vant podcast prisen istedenfor gb. Og folk som bare sier "cool story bro" på gb burde bannes. Så du sier at fordi moderatorene suger så fortjente ikke GB en podcast pris selv om dette er to helt forskjellige ting, I see no logic... GiantBombcast er by fra det beste spillpodcastet som man finner på dette vide internett. Og hvor mange andre spillpodcasts har du hørt på utenom gb? Men greit at det at de har et forum fyllt med fanboys og folk som bare sier: "cool story bro" med mods som ikke klarer å slette fanboy posts osv det skal ikke gå utover podcasten deres. Men smaken er som baken som folk sier, jeg sier min mening du sier din, og det respekterer jeg. Har noen i det hele tatt hørt n4g's podcast? eller kanskje cheapassgamer sin podcast? Skulle ønske penny arcade hadde en podcast :/ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 jeg hørt både gametrailers og GB sine podcast, syns sistnenvte er best, de mest jordnære folka. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg skjønner at jeg må sjekke ut Giant Bomb, har bare pleid å henge på Gametrailers, Gamespot og IGN siden uminnelige tider. Jeg vet ikke hvor mange her som har sett på slike hjemmelagde videoer av gamere som forsøker å følge i fotsporene til suksesshistorier som Angry Video Game Nerd og Zero Punctuation med være en slags blanding av spilleksperter og komikere, men en ting er sikkert; det meste er direkte pinlig å se på. Typisk er det en sløv fyr i hettegenser på rundt 20 som improviserer noe greier uten script. Ikke at et script nødvendigvis hjelper. Det er mulig jeg er kravstor, men jeg synes også Unskippable, Irate Gamer og Nostalgia Critic er tamme greier. Det er generelt lite god underholdning for gamere, etter min mening, men hvis noen vet om noe som er på nivå med AVGN og ZP er jeg absolutt interessert i tips. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jess! Endelig kom God of War Collection! Demoen til GoW3 falt i smak, men håper ikke den overgikk alt hva de tidligere spillene kan tilby. Starter kjaptkjapt på originalen nå. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Flotte spill de to mener jeg , og du betalte heller ikke så mye for de 2 lekkerbiskene hehe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kom på £17.99 fra Play.com så skal ikke klage. Hittil er originalen ikke annet enn gledelig; kverket nettopp Hydra. Har ikke følt meg like awesome som det på lenge. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Synes det er modig av Sony og ta sjanser ikke å bare kjøre på det samme som de andre gjør, liker andre typer spill en endeløse hjernedøde shooters og likksom et snikespill eneste man gjør er å skyte seg igjennom Last Guardian og LBP2 blir magisk når de kommer ut hvordan kan du si det etter så lite info fra begge spillene? Fordi jeg har hatt rett ganske mye angående spill, info fra KZ2 i sin tid og se hva som skjedde spillet ble bra, litt info fra Uncharted Drakes Fortune jeg ble frelst av, spillet ble bra, litt info om Gears 1 i sin tid så ble jeg vill og se spillet ble bra, og sånn kan det skje samme igjen. Akkurat likt de som har sagt Halo reach blir episk lenge før trailere og info kom Samme glede burde jeg og få lov til å ha Så er spørsmålet: Ble det bra fordi du VILLE det? Er litt slik, har man forventninger til et spill man VET man vil like uti fra den lille infoen man har så blir spillet bra uansett, nettopp fordi det er i din "gate" spillmessig sett. Er man alltid skeptisk til andre spill vil opplevelsen din bli deretter. Men siden du er såpass flink til å synse så kan du vel gi meg neste ukes Lotto-rekke? Klarer ikke å ta deg seriøst, hvorfor skal deres gjeng angripe meg hver eneste gang dere har anledning? Om det er soft attack eller hard attack så får dere herje så mye man vil så jeg får svi for det, helt skammelig er det.. Endret 10. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Må si jeg begynner å skjønne hva henrikrox mener på forrige side.. Endret 10. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke uvanlig at spill, for enkelte personer, er bra fordi de vil det. Overalt vil du finne brukere på mange forums som liker ett eller annet spill fordi de liker det og synes det er bra, selvom ikke resten av brukermengden gjør det. For min egen del er jeg litt sånn selv. Jeg kan like et spill fordi jeg ville at det skulle være bra, før det kom og når spillet kom syntes jeg det var bra. I enkelte tilfeller kan jeg bli skuffet selvfølgelig, når spillet ikke viser å være bra sånn som jeg ville at det skulle være. Det er dessverre sånn Toman at du har fått et slags rykte på deg og da vil enkelte brukere (dere vet hvem dere er...) hakke på deg ved alle anledninger. Jeg synes det er litt på grensen enkelte ganger for hva jeg hadde tolerert om jeg var mod. Jeg synes uttalelsene dine ikke er noe å bli så sur og provosert av. Jeg tar alt du sier med et smil og synes at hvis de som ikke tåler at noen har et så happy forhold til spill og konsoller, bare kan ignorere det. Det er ikke vanskeligere enn det. For the record: Final Fantasy Versus XIII kommer til å bli konge! Og for de som er litt innad i det systemet vet at det ikke har kommet så mye info om det spillet, men det kommer til å bli konge. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jepp Final Fantasy versus XII blir konge!! Spiller enda FF13 som er et bra spill! Endret 10. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg