Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Synes det er modig av Sony og ta sjanser ikke å bare kjøre på det samme som de andre gjør, liker andre typer spill en endeløse hjernedøde shooters og likksom et snikespill eneste man gjør er å skyte seg igjennom :)

Last Guardian og LBP2 blir magisk når de kommer ut :)

hvordan kan du si det etter så lite info fra begge spillene?

Fordi jeg har hatt rett ganske mye angående spill, info fra KZ2 i sin tid og se hva som skjedde spillet ble bra, litt info fra Uncharted Drakes Fortune jeg ble frelst av, spillet ble bra, litt info om Gears 1 i sin tid så ble jeg vill og se spillet ble bra, og sånn kan det skje samme igjen. Akkurat likt de som har sagt Halo reach blir episk lenge før trailere og info kom ;)

Samme glede burde jeg og få lov til å ha :)

Så er spørsmålet:

Ble det bra fordi du VILLE det?

Er litt slik, har man forventninger til et spill man VET man vil like uti fra den lille infoen man har så blir spillet bra uansett, nettopp fordi det er i din "gate" spillmessig sett.

Er man alltid skeptisk til andre spill vil opplevelsen din bli deretter.

Men siden du er såpass flink til å synse så kan du vel gi meg neste ukes Lotto-rekke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det har blitt så idiotisk hvordan noen folk oppfører seg fortida på forumet.

Greit jeg syntes det er komisk å lese hvordan noen folk forsvarer sine standpunkt med den værste staheten. De kan gjerne si at Alan Awake er dårlig før de har spilt det grunnet en 7/10 anmeldelse. Men samtidig kan de se at LBP2 vil være super fett, uten å vite noe om det, samtidig roser de selskapet for å gjøre noe nytt, når man ikke engang vet om det vil bli likt som forgjengeren.

I "gamle dager" var konsollkafeen koselig, nå er det bare folk som krangler til gangs over hvem som har mest eksklusive spill, den endeløse krigen om hvem som har den beste konsollen. Kunne ønske at folk snu litt om det, og tenkte at faen og heldig vi har som har flere som skaper konkurranse, som igjen skaper bedre spill.

Men fuck it yo.

Hvis folk trives med det, er jo det greit, holder meg på gb fra nå av.

Lenke til kommentar

gb er jo fullt av samme folka henrik. Bare at på GB er det mye mer fanboy krig med mods som nesten ikke gjør driten. Fatter ikke hvorfor de får all den rosen de har fått :/ Synest at det var vellfortjent at 4pp vant podcast prisen istedenfor gb. Og folk som bare sier "cool story bro" på gb burde bannes.

Men er enig i det du sier Henrik. Men dette er internet og folk sier hva de vil uansett hvor dumt eller hvor lite informativt det er. Beklager rotet, litt små brisen.

Noen som ser på Penny arcade serien de viser på gametrailers eller på hovedsiden til penny arcade? Det er awesome.

Lenke til kommentar

Vell, Brutal Legend er kanskje et bedre eksempel, men jeg mener det fortsatt ikke er godt nok. Det forrige spillet dems var jo noe i en helt annen sjanger osv. Med tanke på at Last Guardian ser ut som skal ligne på de forrige spillene, og samme gjelder LBP, så kan det ikke gå galt.Det blir som GeoW og GoW etterfølgerne, Mer polert med samme formel, kan som regel aldri slå feil. Men hvem veit. Jeg håper hvertfall ikke disse spillene "flopper" på spillmekanikken.

Bioshock/Bioshock 2?

Uten å blande meg for mye inn i krangelen her, så vil jeg påstå at Bioshock 2 er langt under Bioshock, selv om formelen er meget lik.

Lenke til kommentar

litt uenig, Bioshock 1 sin historie var aboslutt best, ingen tvil der.

Men den hadde sine mangler gameplay messig, hvis man ikke tok bilder av folk konstant, så ville man få skikkelig problemer.

Det la jeg selv merke til når jeg spilte Bioshock 1 om igjen på hard uten vita chambers.

Lurer på om jeg skal skaffe Alan Wake, har jeg "tid" til det, mon tro!

Bildene/film av meg løpe rundt som en galning i Kristiansand by, kommer så min kamerat har fått overført bildene/filmen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig finner en enkelte elementer som er forbedret. Det er en selvfølge når det er snakk om en etterfølger. Men selv om Bioshock 2 har polert enkelte mekanismer, så ligger det et godt stykke bak Bioshock når det kommer til opplevelsen og følelsen av Rapture. Og for min del er det akkurat det Bioshock handler om.

Lenke til kommentar

Syntes det har blitt så idiotisk hvordan noen folk oppfører seg fortida på forumet.

Heldigvis finst det ein "Ignore user"-funksjon på forumet. Den er ikkje perfekt, men gjer det mykje enklare å "filtrere" vekk enkelte (utan at eg skal gå inn på kven).

Lenke til kommentar

Dette forumet er det beste etter min mening. Folk må kunne ha forskjellige meninger å diskutere det uten at du flykter til et annet forum. Viss du går på GT sitt forum så er 90% av postene enten "cool story bro" eller "This." De resterende 10 er folk som sier "got no game"

Lenke til kommentar

Vell, Brutal Legend er kanskje et bedre eksempel, men jeg mener det fortsatt ikke er godt nok. Det forrige spillet dems var jo noe i en helt annen sjanger osv. Med tanke på at Last Guardian ser ut som skal ligne på de forrige spillene, og samme gjelder LBP, så kan det ikke gå galt.Det blir som GeoW og GoW etterfølgerne, Mer polert med samme formel, kan som regel aldri slå feil. Men hvem veit. Jeg håper hvertfall ikke disse spillene "flopper" på spillmekanikken.

Bioshock/Bioshock 2?

Uten å blande meg for mye inn i krangelen her, så vil jeg påstå at Bioshock 2 er langt under Bioshock, selv om formelen er meget lik.

Der har man formelen, men ikke samme utviklerne. Så da har vi kommet like langt. Men det finnes selvfølgelig unntak. Om folk mener dette som blir diskutert nå er krangel, så synes jeg det er rimelig latterlig. Dette er et diskusjonsforum der folk diskuterer, saklig, subjektivt eller objektivt kan være det samme.

Lenke til kommentar

Bioshock/Bioshock 2?

Der har man formelen, men ikke samme utviklerne. Så da har vi kommet like langt. Men det finnes selvfølgelig unntak. Om folk mener dette som blir diskutert nå er krangel, så synes jeg det er rimelig latterlig. Dette er et diskusjonsforum der folk diskuterer, saklig, subjektivt eller objektivt kan være det samme.

For meg er krangel og diskusjon mye av det samme når det foregår over et forum, så ta ordvalget med en klype salt. Selvfølgelig håper jeg også på at titlene lever opp til forventningene, men jeg er alltid skeptisk til det motsatte er bevist, uansett formel eller utvikler :)

Lenke til kommentar

http://www.playstationeverything.com/ssx

Håper dette kan være sant :D

SSX er jo råbra!

Et nytt SSX hadde vært fantastisk. SSX3 er trolig det beste sportsspillet jeg har spilt. Jeg håper virkelig at EA annonserer et nytt spill i år. :)

Criterion er dyktige utviklere, men det er litt trist at de originale utviklerne ikke får fortsette serien. Håper de klarer å ivareta gameplayet som gjorde de originale spillene så underholdende som de var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...