Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, hadde ikke tenkt å skaffe dette spillet riktig enda men nå er det bestilt.

 

Har gått fra å være nesten motstander av samleutgaver av spill til å kjøpe et helt lass av dem på bare noen måneder! Har faktisk kjøpt 4 stykker bare siden februar, samt vunnet ett stykk God of War 3 Media Kit.

Lenke til kommentar

Springer aldri ræva av meg for en LE/CE...men Elkjøp kjører noen utrolig tilbud til tider, og då er det egentlig ingenting annet å gjøre enn å bestille :)

 

Det gjør egentlig ikke jeg heller, har bare kommet over mange gode tilbud. Og de to dyreste jeg har (BioShock 2 og Splinter Cell: Conviction) har kostet 599,- begge to, så har ikke betalt noen upriser heller. Er tross alt det samme beløpet som jeg ga for Far Cry 2.

Lenke til kommentar

Surt for de som allerede har bestilt Alan Wake andre plasser, men jeg er glad jeg fikk normal Edition for 217kr som er svinbillig, er bare lommerusk det der :p

Du får faktisk noe ekstra stash hos gamestop og. Riktignok bare en behind-the-scenes dvd og avatar klær.
Lenke til kommentar

Surt for de som allerede har bestilt Alan Wake andre plasser, men jeg er glad jeg fikk normal Edition for 217kr som er svinbillig, er bare lommerusk det der :p

Du får faktisk noe ekstra stash hos gamestop og. Riktignok bare en behind-the-scenes dvd og avatar klær.

 

En string?

Lenke til kommentar

plukket opp en xbox 360 i dag for 1000 kr, leverte to spill, fikk 500 kr hos gamestop, da fikk jeg en xbox elite for 500kr. klager ikke jeg.

 

så nå er jeg klare for alan awake og red dead redemption, må bare prøve å finne ut hvem jeg skal spille først

Lenke til kommentar

Surt for de som allerede har bestilt Alan Wake andre plasser, men jeg er glad jeg fikk normal Edition for 217kr som er svinbillig, er bare lommerusk det der :p

Du får faktisk noe ekstra stash hos gamestop og. Riktignok bare en behind-the-scenes dvd og avatar klær.

 

Ja det er ikke værst uansett, men er spillet som er primary goal :)

Og skal også skaffe 6 konsoller til, nemlig de gamle.

Endret av Toman
Lenke til kommentar

http://playstationinformer.wordpress.com/2010/05/07/little-big-planet2-gameinformer-info/

 

:D" A Media Molecule developer has created a fully-functioning Command & Conquer Clone

 

- LBP 2 has less of a focus on platforming altogether and it’s more of a platform to actually create games with"

 

JAAAAAAAA!!! Enda en eksklusiv til PS3, jeg tror jeg dør snart :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

LBP var aldri noe for meg. En milliard småsnutter som holdt deg i hånden før du fikk røre verktøyene og en plattformbit som fungerte langt under forventning. Blir det den samme strukturen i oppfølgere (venstre-høyre, tre dybder) må jeg se hva som kommer av DLC før jeg hopper i taket. Håper det blir kult, though.

Lenke til kommentar

Synes det er modig av Sony og ta sjanser ikke å bare kjøre på det samme som de andre gjør, liker andre typer spill en endeløse hjernedøde shooters og likksom et snikespill eneste man gjør er å skyte seg igjennom :)

 

Last Guardian og LBP2 blir magisk når de kommer ut :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Sniking og hjernedød plappring med børsa, kan kun være Uncharted2 og Killzone2 :)

 

Synd att mange spill blir eksklusive da en mindre andel av gamere får ta del i moroa og ifølge rykter kommer det snart til å bli enda mere eksklusiver denne gang til 360 siden MS er på jakt etter iallefall en stor utvikler av spill.

Lenke til kommentar

Det blir bare færre og færre eksklusive storspill fra 3rd party utviklere, så jeg skjønner godt at Sony satser hardt på dette feltet.

 

Microsoft ligger et godt stykke bak, men de har gjort opp for dette ved å samarbeide med studioer som Mistwalker, Remedy, Realtime Worlds, Ruffian Games, Bioware og Epic. Jeg synes at de burde herme litt etter Sony og kjøpe opp et par studioer. Som f. eks Twisted Pixel eller Ruffian Games.

 

Når det er sagt så er jeg spent på å se spillene til MS' nye studioer:

 

Firebird Studios, Spawnpoint Studios, BigPark(Joy Ride), Rare Birmingham og 343 Industries(Halo-serien).

 

Hvor blir det av Joy Ride forresten? Det skulle jo komme ut i fjor.

Lenke til kommentar

Jeg synes MS har brukt feil strategi denne generasjonen for spillutgivelser. Jeg mener Sony tar det riktige valget, skaffer folk til å lage nye spill, i stede for å drive som MS å kjøpe til seg spill, slik at det ikke blir eksklusivt for Sony. Vell, flere får spilt, men det blir færre nyskapende spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...