Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Håper på en fable 3 :D

bare de forandrer verdenen til og bli helt åpen som èn svær verden (og ikke flere små, vist du skjønner.. Sånn verden som i oblivion). Skriver de en litt bedre og ikke så repiterende historie blir jeg også fornøyd :D men er vel for mye og spør om at et spill skal være perfekt =(

 

kunne også vært fint om du kunne spilt co-op med din egen character, og gå utenfor skjermen.

Give us Fable 3 :p

Det er et spill jeg virkelig håper på også, begynner dessverre å miste litt sanse på Fable 2 nå :( Har ikke like god replay value som jeg hadde håpet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der fikk jeg Resident Evil 5 til den døde 360en som sulter etter spill, nye spill!!

Må få spilt det litt før jeg kobler tilbake til min PS3 med Killzone 2 :p

 

Og Call Of Duty Modern Warfare 2 blir kjøpt til PS3 fordi jeg synes Live er blitt litt kjedeligere med månedene nå...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hmm, alt den pollen her gjør er jo å bevise at det er horder av "fanboys" her inne :)

 

Alle som ikke har svart "For tidlig å si" sier jo rett ut at de favoriserer enkelte produsenter, uten å ha noen som helst ide om hva de faktisk kommer til å levere...

Man kan jo prøve å gjette seg frem til hva de har å by på. ;)

 

Og Call Of Duty Modern Warfare 2 blir kjøpt til PS3 fordi jeg synes Live er blitt litt kjedeligere med månedene nå...

Er Live blitt kjedelig eller eller de du har på vennelisten der kjedeligere enn de du har på PSN?

Lenke til kommentar
Yes, RE 5 kom i dag =) (absoluttspill.no hvis noen lurer på hvor jeg bestilte fra)

 

Nice! Fikk det i går og har spillt i 3 timer, så langt er det bra. Bestillte fra gamezone o.o

 

Fikk også persona 3 og 4 i går også! Er ikke ferdig med valkyria chronicles, assassin's creed, gta 4, 70% av ds spilla mine, mirrors edge. Må skaffe meg fri ei veke og bli ferdig. Får gå til legen og sei at eg har tarm katar, er så jævla enkelt å få den diagnosen.

Lenke til kommentar
Hmm, alt den pollen her gjør er jo å bevise at det er horder av "fanboys" her inne :)

 

Alle som ikke har svart "For tidlig å si" sier jo rett ut at de favoriserer enkelte produsenter, uten å ha noen som helst ide om hva de faktisk kommer til å levere...

Hmm. Leste ikke pollen så nøye så jeg trodde det var hvilken konsoll du hadde elno sånt... Men du har litt rett der ja.

Lenke til kommentar
Hmm, alt den pollen her gjør er jo å bevise at det er horder av "fanboys" her inne :)

 

Alle som ikke har svart "For tidlig å si" sier jo rett ut at de favoriserer enkelte produsenter, uten å ha noen som helst ide om hva de faktisk kommer til å levere...

Man kan jo prøve å gjette seg frem til hva de har å by på. ;)

 

Og Call Of Duty Modern Warfare 2 blir kjøpt til PS3 fordi jeg synes Live er blitt litt kjedeligere med månedene nå...

Er Live blitt kjedelig eller eller de du har på vennelisten der kjedeligere enn de du har på PSN?

Kjedelig uansett med Live, spiller med bare 4 til 13 forskjellige folk. Er ikke så megafan av onlinespill til 360 da blir jeg hetset pga jeg liker bedre PS3 en 360 ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...