Whackedorange Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Det lille jeg har prøvd av Modnation Racing var nok til att jeg hopper glatt over denne PS3 eksklusiven. Som Larzen sier det eneste som var litt fett med det var att man kan mekke egne baner. Da venter jeg heller på Alan Wake som blir MS eksklusiv nr 30 som får plass i hylla mi Endret 5. mai 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det lille jeg har prøvd av Modnation Racing var nok til att jeg hopper glatt over denne PS3 eksklusiven. Som Larzen sier det eneste som var litt fett med det var att man kan mekke egne baner. Da venter jeg heller på Alan Wake som blir MS eksklusiv nr 30 som får plass i hylla mi Finnes det virkelig så mange MS eksklusiver som er verdt å ha i samlingen da ? Jeg har vel 3-4 stk Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Heisann! Har et spørsmål ang. innbytte av spill. Vurderer å kvitte meg med Halo 3:ODST, The Orange Box, Hitman: Blood Money og Oblivion. Disse er i meget god stand og uten riper og flekker/merker av noe slag. Lurer da på om jeg må bytte inn til ETT nytt spill, eller om jeg kan få en litt saftigere deal enn som så? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Henter pcen idag og gjett om jeg gleder meg :D Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror nok ikke du får nok til 2 nye spill, men kan ta ut pengene, eller kjøpe brukte spill. Hos Game iallefall. Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan altså få tilbake i penger? Det gjør jo det hele mye enklere, ja. Takk for svar! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Så lenge de er til seneste generasjon konsoller så går det bra. Er faktisk verdt å bytte/selge da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Siden han snakket om Halo 3:ODST, The Orange Box, Hitman: Blood Money og Oblivion så er det nok de seneste konsollene Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) VG`s omtale av Alan Wake Spillmagasinet sin omtale IGN Og for de late og lite leselystne, så endte det på en 4`er hos VG og Spillmagasinet. IGN gir spillet 9.0 Endret 5. mai 2010 av Mala Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå var det hverken kritikk eller angrep i posten, så opp med humøret Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Stoler ikke helt på den Spillmagasinet anmeldelsen, jeg vet fra tidligere erfaringer at Kristian Evensen og meg har litt forskjellig smak. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Da er det 3 uker siden US Playstation Store fikk The Secret of Monkey Island Special Edition...enda ikke noe for EU! Xbox Arcade fikk vel det for et halvt år siden? Sitter bare å rister på hodet her.... Og så kommer dem med demo av Feeding Frenzy 2....herregud det er vel nesten et "gammelt" spill nå? Split/Second demoen kommer dem tusslendes inn med også....vet du hva Sony? To fucking late, har spilt demoen sønder og sammens på X360 allerede. Jeg er ferdig med å vente på PS3 versjoner som X360 allerede har....fra og med nå går mine lusne kroner til Microsoft. Nok får være nok... /rant over Endret 5. mai 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Kane & Lynch 2 Arcade Mode multiplayer..... Multiplayer med en twist Endret 5. mai 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det lille jeg har prøvd av Modnation Racing var nok til att jeg hopper glatt over denne PS3 eksklusiven. Som Larzen sier det eneste som var litt fett med det var att man kan mekke egne baner. Da venter jeg heller på Alan Wake som blir MS eksklusiv nr 30 som får plass i hylla mi Finnes det virkelig så mange MS eksklusiver som er verdt å ha i samlingen da ? Jeg har vel 3-4 stk Kommer helt ann på hva man liker det, smaken er som baken Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 VG`s omtale av Alan Wake Spillmagasinet sin omtale IGN Og for de late og lite leselystne, så endte det på en 4`er hos VG og Spillmagasinet. IGN gir spillet 9.0 Får hive på noen flere her: 7/10 fra Eurogamer: http://www.eurogamer.net/articles/alan-wake-review?page=1 B+ fra 1UP: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3179131 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Kane & Lynch 2 Arcade Mode multiplayer..... Multiplayer med en twist *youtube-snip* Damn, det så awesome ut. "Heat" i multiplayer-form. Endret 5. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Henter pcen idag og gjett om jeg gleder meg :D jeg og.. endelig slutt på maset Endret 5. mai 2010 av niggle Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Henter pcen idag og gjett om jeg gleder meg :D jeg og.. endelig slutt på maset Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nei, for når han faktisk har den så blir det bare mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg