Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Det lille jeg har prøvd av Modnation Racing var nok til att jeg hopper glatt over denne PS3 eksklusiven. Som Larzen sier det eneste som var litt fett med det var att man kan mekke egne baner.

 

Da venter jeg heller på Alan Wake som blir MS eksklusiv nr 30 som får plass i hylla mi :)

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lille jeg har prøvd av Modnation Racing var nok til att jeg hopper glatt over denne PS3 eksklusiven. Som Larzen sier det eneste som var litt fett med det var att man kan mekke egne baner.

 

Da venter jeg heller på Alan Wake som blir MS eksklusiv nr 30 som får plass i hylla mi :)

 

Finnes det virkelig så mange MS eksklusiver som er verdt å ha i samlingen da :p? Jeg har vel 3-4 stk :p

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har et spørsmål ang. innbytte av spill.

 

Vurderer å kvitte meg med Halo 3:ODST, The Orange Box, Hitman: Blood Money og Oblivion. Disse er i meget god stand og uten riper og flekker/merker av noe slag.

Lurer da på om jeg må bytte inn til ETT nytt spill, eller om jeg kan få en litt saftigere deal enn som så?

Lenke til kommentar

Da er det 3 uker siden US Playstation Store fikk The Secret of Monkey Island Special Edition...enda ikke noe for EU!

 

Xbox Arcade fikk vel det for et halvt år siden? Sitter bare å rister på hodet her....

 

Og så kommer dem med demo av Feeding Frenzy 2....herregud det er vel nesten et "gammelt" spill nå?

Split/Second demoen kommer dem tusslendes inn med også....vet du hva Sony? To fucking late, har spilt demoen sønder og sammens på X360 allerede.

 

Jeg er ferdig med å vente på PS3 versjoner som X360 allerede har....fra og med nå går mine lusne kroner til Microsoft. Nok får være nok...

 

/rant over

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Det lille jeg har prøvd av Modnation Racing var nok til att jeg hopper glatt over denne PS3 eksklusiven. Som Larzen sier det eneste som var litt fett med det var att man kan mekke egne baner.

 

Da venter jeg heller på Alan Wake som blir MS eksklusiv nr 30 som får plass i hylla mi :)

 

Finnes det virkelig så mange MS eksklusiver som er verdt å ha i samlingen da :p? Jeg har vel 3-4 stk :p

 

Kommer helt ann på hva man liker det, smaken er som baken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...