Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stoler aldri på brukere jeg, jeg elsket Killzone 2 til det grønne. Heftig grafikk "faktisk det beste innen fps på konsoller" og skytinga fungerte som bare pokker, ja jeg vet folk har klagd over aiminga, ja da har jeg noe som kan fikse de som er noobs, hvorfor har jeg over 25% accuracy på onlinedelen etter 6000 kills? Har ingenting med at jeg er en fanboy eller noe slikt så hvorfor?

 

Fordi styringa og aiminga faktisk fungerer :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Lastet ned siste patch før jeg begynte. Men må si at jeg er enig, styringen og aimingen funket veldig bra. Jeg må innrømme at jeg sliter litt med FPS spill på konsoll, og da spesielt på PS3 da kontrolleren ikke alltid er helt venn med meg. Men her funket det som sagt veldig bra. Hadde jeg visst det skulle gå så bra skulle jeg spillt på medium og ikke vært pingle og valgt easy som jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

shit.. tipper det er andre enn meg her som gir stor F om den skrytinga til Toman hele tia.. I'm just say'n

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du er ikke alene

 

 

Isåfall så er bare å hoppe over innlegget.

Jeg bryr meg ikke, og dermed leser ikke :)

Dog, er jeg glad på Toman vegne.

 

 

Lenke til kommentar

Sony har annonserert et nytt God of War-spill til PSP. Gleder meg veldig til det! http://www.spillmagasinet.no/article2897761.ece

 

Dette høres veldig bra ut: «God of War: Ghost of Sparta» vil ifølge Sony ha 25 prosent mer gameplay enn «Chains of Olympus», bedre grafikk med «tidligere usett grad av realisme» samt et nytt våpensystem, nye magiske krefter, flere fiender på skjermen og flere bosskamper.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...