Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Rundet Killzone 2 idag. Har fått med meg at det er mange som synes det ikke var så allverden, men jeg synes det var veldig bra. Et av de bedre skytespillene jeg har spillt på konsoll. Gameplayet var treig og seigt i begynnelsen, men når en blir vandt med det var det herlig. Ser veldig frem til Killzone 3 nå. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg stoler aldri på brukere jeg, jeg elsket Killzone 2 til det grønne. Heftig grafikk "faktisk det beste innen fps på konsoller" og skytinga fungerte som bare pokker, ja jeg vet folk har klagd over aiminga, ja da har jeg noe som kan fikse de som er noobs, hvorfor har jeg over 25% accuracy på onlinedelen etter 6000 kills? Har ingenting med at jeg er en fanboy eller noe slikt så hvorfor? Fordi styringa og aiminga faktisk fungerer Endret 3. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Styringen blei faktisk parchet ganske heftig etter slipp meiner eg ? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jepp den ble tweaket litt i patcher, men selv før patchen aimet jeg som en Gud Endret 3. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lastet ned siste patch før jeg begynte. Men må si at jeg er enig, styringen og aimingen funket veldig bra. Jeg må innrømme at jeg sliter litt med FPS spill på konsoll, og da spesielt på PS3 da kontrolleren ikke alltid er helt venn med meg. Men her funket det som sagt veldig bra. Hadde jeg visst det skulle gå så bra skulle jeg spillt på medium og ikke vært pingle og valgt easy som jeg gjorde. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jepp den ble tweaket litt i patcher, men selv før patchen aimet jeg som en Gud Han finnes ikke Endret 3. mai 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg hoppet rett inn i Hardcore på Killzone 2 så tok jeg Veteran, 100% og Platinum-trophy var i boks rett og slett . Kan innrømme på Elite sleit jeg litt her og der men klarte meg utmerket Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hehehe Er dette en bra deal http://cdon.no/spill/far_cry_2_collector's_edition-4050272 Slo til på denne Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bortsett fra et elendig spill, ja, det er en meget god deal Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ooh NBA Live 10 og Madden NFL 10 for 149 og 169 kr :o fristende Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kjøpte Farcry2 på dagen det kom ut og har fortsatt til gode å runde spillet. Mistet interessen og har ikke klart å finne den igjen. Gjemmer seg en eller annen plass... Men prisen er bra! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kanskje man skal ta ser en retur til Helghaust da siden noe av det jeg hatet ved spillet har blitt fikset eller om jeg bare skal droppe det å heller begynne på Dragon Age, Demon Souls eller Renesance of Fate. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 uforsigtbart vær, dritt! uforsigbar levering, dritt! Kan iallefall gi dere en "sneak peak" til skjoldet. Skal sette det sammen med et skjold jeg har kjøpt, jeg kunne ha brukt et par tusen lapper og kjøpt et "autentisk" skjold av metall, men så langt går jeg bare ikke Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): shit.. tipper det er andre enn meg her som gir stor F om den skrytinga til Toman hele tia.. I'm just say'n Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du er ikke alene Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): shit.. tipper det er andre enn meg her som gir stor F om den skrytinga til Toman hele tia.. I'm just say'n Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du er ikke alene Isåfall så er bare å hoppe over innlegget. Jeg bryr meg ikke, og dermed leser ikke Dog, er jeg glad på Toman vegne. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Sony har annonserert et nytt God of War-spill til PSP. Gleder meg veldig til det! http://www.spillmagasinet.no/article2897761.ece Dette høres veldig bra ut: «God of War: Ghost of Sparta» vil ifølge Sony ha 25 prosent mer gameplay enn «Chains of Olympus», bedre grafikk med «tidligere usett grad av realisme» samt et nytt våpensystem, nye magiske krefter, flere fiender på skjermen og flere bosskamper. Endret 4. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har enda ikkje begynt på Chains of Olympus etter eg kjøpte min PSP Føler meg litt mettet på sjangeren etter GOW3. PSP`en har stort sett blitt brukt til Resident Evil 2 og 3 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 http://ps3.ign.com/articles/108/1087498p1.html Ser ut som jeg må bestille dette og :D, var da mange PS3 eksklusiver jeg skal ha i hylla mi!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://ps3.ign.com/a.../1087498p1.html Ser ut som jeg må bestille dette og , var da mange PS3 eksklusiver jeg skal ha i hylla mi!! Et skikkelig møkka spill synes jeg...var i betan. Eneste som var kult var editoren..lage egne baner var artig. Men ellers var det rimelig kjedelige saker... Synes jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg