Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eier Eternal Sonata faktisk, som er et helt greit spill. Intet mer dog. Føler meg negativ idag gitt :p

LO orket jeg ikke mere etter 4 timer, mulig det blir bedre senere?

 

Tales of Vesperia har jeg faktisk ikke prøvd eller lest noe om :) rpg/strategi ?

Lenke til kommentar

RPG, og det beste av sitt slag mener nå jeg da, men har bare prøvd det i rundt 10 min på Xbox da. JRPG i animestil. :)

 

Og der kom jeg på at de andre Tales spillene, og hovedsakelig Tales of Symphonia er verdt å prøve. Det er litt et eldre spill da (PS2).

 

Edit: Video fra Tales of Vesperia. http://www.gametrailers.com/video/japanese-debut-tales-of/29217

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Så ikke dumt ut :)

Så litt uvant med papirgrafikken, men virket ganske så interessant.

 

Han ene jeg bor med driver og maser om Tales of Symphonia, må kanskje sette meg ned å prøve det.

Han har det på GameCube om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Vi er det :)

 

Og forbausende lik smak. Vi satt og spilte FFXIII sammen på 2 forskjellige tver idag, og jeg rundet spillet så han måtte se siste scenen selvfølgelig. Og han ble like skuffet som meg, og slo av spillet sitt.

 

Jeg syntes det var litt morsomt :rolleyes:

Lenke til kommentar

Vel er ikke så bevandret akkurat der selv heller, men ut fra det lille jeg har spilt og hva jeg har hørt så skal Valkyria Chronicles, Eternal Sonata og Disgaea 3 være gode RPGs av den litt mer strategiske sorten.

 

Desverre er ikke Lost Odyssey til PS3, og jeg venter fremdeles på den europeiske PS3-versjonen av Tales of Vesperia som jeg falt pladask for etter de få minuttene jeg spilte det.

 

Valkyria Chronicles er et av de beste spillene på PS3, topp 10 uten tvil. Som andre har påpekt er det en god historie der, en slags alternativ gjenfortelling av andre verdenskrig, med paralleller til de allierte, nazister, jødeutryddelse, motstandsbevegelser og det hele. Men den egentlige attraksjonen er gameplayet, virkelgi vanedannende turbasert strategi.

 

Min anmeldelse av VC på nå nedlagte Gamepad.no: http://www.gamepad.no/?pg=article&id=1513

 

Eternal Sonata burde oppleves for kampsystemet, grafikken og musikken, men storyen er enkel og karakterene barnslige.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

shit.. tipper det er andre enn meg her som gir stor F om den skrytinga til Toman hele tia.. I'm just say'n

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nå er det gjerne slik at på forum som dette her så er det noen mennesker som liker å dele med andre hva slags materielle goder de besitter, men nå har jeg da virkelig både hørt og sett verre enn eksemplet du her velger å kommentere åpenlyst.

Det er ikke litt sjalusi jeg senser i tonen din? :whistle:

 

PS. Jeg har større TV enn Toman, hirr hirr. :rolleyes:

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Da har jeg testet Halo Reach multiplayer beta og det var som jeg regnet med dessverre og det er at dette er for fansen. Jeg har likt singleplayer biten i den serien her men multiplayer biten fenga aldri, det har vært noe som har skurret med multiplayer biten siden starten synes jeg.

 

Halo Reach multiplayer betaen synes jeg ikke leverte opp til hypen som hylekoret til fanboys av Halo har hypa det opp til. Settingen og ja det meste blir bare kjedelig og andre multiplayer spill som MW2 og BC2 kjører over det lille en får teste i Halo Reach så det holder.

 

I mangler på bedre ord så synes jeg Halo multiplayer har alltid vært et spill som har trukket til seg unge spillere, hvorfor vet jeg ikke men det virker bare litt simpelt og barnslig over det hele. Det hele er skrudd sammens så bra men en blir klissete av å ta på det og trangen til å vaske seg på henda kommer fort....

 

Gleder meg til singleplayer biten, men multiplayer får kidsa ha for seg selv.

Lenke til kommentar

Da har jeg testet Halo Reach multiplayer beta og det var som jeg regnet med dessverre og det er at dette er for fansen. Jeg har likt singleplayer biten i den serien her men multiplayer biten fenga aldri, det har vært noe som har skurret med multiplayer biten siden starten synes jeg.

 

Halo Reach multiplayer betaen synes jeg ikke leverte opp til hypen som hylekoret til fanboys av Halo har hypa det opp til. Settingen og ja det meste blir bare kjedelig og andre multiplayer spill som MW2 og BC2 kjører over det lille en får teste i Halo Reach så det holder.

 

I mangler på bedre ord så synes jeg Halo multiplayer har alltid vært et spill som har trukket til seg unge spillere, hvorfor vet jeg ikke men det virker bare litt simpelt og barnslig over det hele. Det hele er skrudd sammens så bra men en blir klissete av å ta på det og trangen til å vaske seg på henda kommer fort....

 

Gleder meg til singleplayer biten, men multiplayer får kidsa ha for seg selv.

 

 

At fanbasen er barnslig kan så hende, men det er enda mer barnslig å prøve å virke eldre og mer moden enn de du omtaler, ved å sette deg selv noe indirekte på en pidestall over de.

 

 

Edit:

Vil bare presisere at jeg ikke går til angrep på deg, men jeg prøver bare å få deg til å se hvordan det du skriver kan virke som litt... hovent.

 

Du har også modne argument for ditt standpunkt, og det skal du selvfølgelig få lov til å ha.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

I mangler på bedre ord så synes jeg Halo multiplayer har alltid vært et spill som har trukket til seg unge spillere, hvorfor vet jeg ikke men det virker bare litt simpelt og barnslig over det hele. Det hele er skrudd sammens så bra men en blir klissete av å ta på det og trangen til å vaske seg på henda kommer fort....

 

Gleder meg til singleplayer biten, men multiplayer får kidsa ha for seg selv.

 

Er på en måte litt enig, men i split-screen syns eg halo stort sett har levert solid underholdning :) Men online biten har aldri appelert til meg i noen særlig grad. Reach blir kun kjøp før single player delen, som eg faktisk har litt store forventinger til story-messig ^^ 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da har jeg testet Halo Reach multiplayer beta og det var som jeg regnet med dessverre og det er at dette er for fansen. Jeg har likt singleplayer biten i den serien her men multiplayer biten fenga aldri, det har vært noe som har skurret med multiplayer biten siden starten synes jeg.

 

Halo Reach multiplayer betaen synes jeg ikke leverte opp til hypen som hylekoret til fanboys av Halo har hypa det opp til. Settingen og ja det meste blir bare kjedelig og andre multiplayer spill som MW2 og BC2 kjører over det lille en får teste i Halo Reach så det holder.

 

I mangler på bedre ord så synes jeg Halo multiplayer har alltid vært et spill som har trukket til seg unge spillere, hvorfor vet jeg ikke men det virker bare litt simpelt og barnslig over det hele. Det hele er skrudd sammens så bra men en blir klissete av å ta på det og trangen til å vaske seg på henda kommer fort....

 

Gleder meg til singleplayer biten, men multiplayer får kidsa ha for seg selv.

 

 

At fanbasen er barnslig kan så hende, men det er enda mer barnslig å prøve å virke eldre og mer moden enn de du omtaler, ved å sette deg selv noe indirekte på en pidestall over de.

 

Ja jeg er enig med deg, ikke spesielt "voksent" gjort av meg å si det på den måten. Men det er rettogslett det inntrykket jeg sitter igjen med, men ja noe bedre ordvalg hadde vært på plass. Men jeg skriver bare det jeg tenker og det kan bli noe på kanten til tider.

 

Ingen hensikt å tråkke på noen på noen som helst måte, mine meninger er så mangt og skal tas med en klype salt ;)

Lenke til kommentar

I mangler på bedre ord så synes jeg Halo multiplayer har alltid vært et spill som har trukket til seg unge spillere, hvorfor vet jeg ikke men det virker bare litt simpelt og barnslig over det hele. Det hele er skrudd sammens så bra men en blir klissete av å ta på det og trangen til å vaske seg på henda kommer fort....

 

Gleder meg til singleplayer biten, men multiplayer får kidsa ha for seg selv.

 

Er på en måte litt enig, men i split-screen syns eg halo stort sett har levert solid underholdning :) Men online biten har aldri appelert til meg i noen særlig grad. Reach blir kun kjøp før single player delen, som eg faktisk har litt store forventinger til story-messig ^^ 

 

Jeg og , viss jeg orker å legge av penger i dette spillet, og viss det er ikke noen andre toppspill som lukter i nærheten som Mafia II maybe så må jeg styre unna Halo Reach.

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...