Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det mest fordi det så bra ut og det faktum at det var RPG. Jeg fikk se etter at jeg hadde fått det i posten at det inneholdt litt lettkledde jenter. Spillet kan være bra, jeg har ikke tenkt til å spille det på grunn av de jentene.

 

Nå var posten min mest rettet mot nubbiz :p

 

Fordi i Hentai kan jeg ikke styre jentene. Do´h!

 

Neida, var mest ironisk ment mister.

Lenke til kommentar

Hm, jeg ble nettopp kalt 'Super Gullible', så jeg tror det er safe to say at hele artikkelen bare er vås.

 

Var redd for det ja :( Hadde vel vært litt mer oppstyr og slikt i media hvis Bethesda virkelig hadde hatt en pressekonferanse og avslørt de tingene også.

 

Edit: Enig RoR, de bør ikke spøke med slikt.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Neida, bare kvalitetsbevisst :innocent:

 

Hehe. Setter store krav til spill som bygger på historien, som FF f.eks. Trenger absolutt ikke å være noen hinsides nyskapende historie, så lenge den blir representert på en god måte. Godt eksempel, DA:O. Ikke noe nytt i gården der, men et fabelaktig spill, det er det.

Og i den andre enden har vi f.eks. MGS4 og HR som er de siste spillene jeg husker som virkelig ga meg noe nytt med tanke på historie.

 

Digger selvfølgelig spill uten historie, Just Cause 2 ftw! :D

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Har rundet. Dog ikke så imponert som de aller fleste her inne :) Men absolutt et godt!

Ble lettere irritert over alle de tekniske feilene, og illusjonen av at valgene en gjorde virkelig betydde noe.

Og der kommer du med den blasfemien din igjen. :angry:

 

:p

 

Kan ikke si jeg har så kjempemange anbefalinger av PS3spill med god story akkurat, da de fleste av den typen spilles på PC her i huset. Kanskje det er noen av den Japanske sorten som er verdt å prøve?

Lenke til kommentar

Har rundet. Dog ikke så imponert som de aller fleste her inne :) Men absolutt et godt!

Ble lettere irritert over alle de tekniske feilene, og illusjonen av at valgene en gjorde virkelig betydde noe.

Og der kommer du med den blasfemien din igjen. :angry:

 

:p

 

Kan ikke si jeg har så kjempemange anbefalinger av PS3spill med god story akkurat, da de fleste av den typen spilles på PC her i huset. Kanskje det er noen av den Japanske sorten som er verdt å prøve?

 

Hva, hørte jeg noe? Ikke det nei ;)

 

Jeg vet, orker bare ikke å spille på pc for tiden. Når jeg til og med vurderer å kjøpe DA:O på PS3 etter å ha rundet det på pc, så sier det sitt om min latskap :rolleyes: Er ikke så ikke på japanske titler bortsett fra FF igrunn. Så bare kom med anbefalinger :)

Lenke til kommentar

Vel er ikke så bevandret akkurat der selv heller, men ut fra det lille jeg har spilt og hva jeg har hørt så skal Valkyria Chronicles, Eternal Sonata og Disgaea 3 være gode RPGs av den litt mer strategiske sorten.

 

Desverre er ikke Lost Odyssey til PS3, og jeg venter fremdeles på den europeiske PS3-versjonen av Tales of Vesperia som jeg falt pladask for etter de få minuttene jeg spilte det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...