Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kan dette stemme? Tenker på at det er skrevet 1. April. http://planetelderscrolls.gamespy.com/fullstory.php?id=162212 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kan dette stemme? Tenker på at det er skrevet 1. April. http://planetelderscrolls.gamespy.com/fullstory.php?id=162212 :o :o :o Fallout 4 i tillegg? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kjøpte det mest fordi det så bra ut og det faktum at det var RPG. Jeg fikk se etter at jeg hadde fått det i posten at det inneholdt litt lettkledde jenter. Spillet kan være bra, jeg har ikke tenkt til å spille det på grunn av de jentene. Nå var posten min mest rettet mot nubbiz Fordi i Hentai kan jeg ikke styre jentene. Do´h! Neida, var mest ironisk ment mister. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kan dette stemme? Tenker på at det er skrevet 1. April. http://planetelderscrolls.gamespy.com/fullstory.php?id=162212 :o :o :o Fallout 4 i tillegg? Trodde Fallout 4 var Fallout New Vagas jeg Men uansett så er jeg litt skeptisk siden det er skrevet 1. April. Kom ikke inn på kommentarene heller Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Armor Games lager flash spill, jeg er jævla skeptisk. Jeg skal spørre litt rundt på TES IRC kanalen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har veldig lyst til å tro på det, samtidig som jeg ikke helt klarer å godta, "kommer til Xbox360, PS3, PC, Wii og iPhone" delen. Dog liker jeg at det "tilsynelatende" finner sted på Summerset Isle. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hm, jeg ble nettopp kalt 'Super Gullible', så jeg tror det er safe to say at hele artikkelen bare er vås. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe, var nesten å forvente. Men jeg synes ikke de skal spøke med en så alvorlig ting, slemt er det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Seriøst mann, hadde TES V virkelig blitt laget av Armor Games og blitt gitt ut på iphone hadde jeg mistet all respekt for Bethsoft. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hm, jeg ble nettopp kalt 'Super Gullible', så jeg tror det er safe to say at hele artikkelen bare er vås. Var redd for det ja Hadde vel vært litt mer oppstyr og slikt i media hvis Bethesda virkelig hadde hatt en pressekonferanse og avslørt de tingene også. Edit: Enig RoR, de bør ikke spøke med slikt. Endret 2. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som har noen anbefalinger av gode spill i henhold til story til PS3? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hvordan i all verden gikk dere på det der?! :o Endret 2. mai 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som har noen anbefalinger av gode spill i henhold til story til PS3? Heavy Rain. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har rundet. Dog ikke så imponert som de aller fleste her inne Men absolutt et godt! Ble lettere irritert over alle de tekniske feilene, og illusjonen av at valgene en gjorde virkelig betydde noe. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jeg har en følelse av at du setter voldsomt høye krav til story nubbiz. edit; eller er det kanskje bare jeg som ikke gjør det. Endret 2. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Neida, bare kvalitetsbevisst Hehe. Setter store krav til spill som bygger på historien, som FF f.eks. Trenger absolutt ikke å være noen hinsides nyskapende historie, så lenge den blir representert på en god måte. Godt eksempel, DA:O. Ikke noe nytt i gården der, men et fabelaktig spill, det er det. Og i den andre enden har vi f.eks. MGS4 og HR som er de siste spillene jeg husker som virkelig ga meg noe nytt med tanke på historie. Digger selvfølgelig spill uten historie, Just Cause 2 ftw! Endret 2. mai 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan i all verden gikk dere på det der?! :o Vi gikk vel ikke dirkete på den. Så jo at den var skrevet 1. April, og alle var skeptiske. Men når du ser en slik artikkel så får du alltid et lite håp, og håper at det skal stemme, selv om du egentlig skjønner at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har rundet. Dog ikke så imponert som de aller fleste her inne Men absolutt et godt! Ble lettere irritert over alle de tekniske feilene, og illusjonen av at valgene en gjorde virkelig betydde noe. Og der kommer du med den blasfemien din igjen. Kan ikke si jeg har så kjempemange anbefalinger av PS3spill med god story akkurat, da de fleste av den typen spilles på PC her i huset. Kanskje det er noen av den Japanske sorten som er verdt å prøve? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har rundet. Dog ikke så imponert som de aller fleste her inne Men absolutt et godt! Ble lettere irritert over alle de tekniske feilene, og illusjonen av at valgene en gjorde virkelig betydde noe. Og der kommer du med den blasfemien din igjen. Kan ikke si jeg har så kjempemange anbefalinger av PS3spill med god story akkurat, da de fleste av den typen spilles på PC her i huset. Kanskje det er noen av den Japanske sorten som er verdt å prøve? Hva, hørte jeg noe? Ikke det nei Jeg vet, orker bare ikke å spille på pc for tiden. Når jeg til og med vurderer å kjøpe DA:O på PS3 etter å ha rundet det på pc, så sier det sitt om min latskap :rolleyes: Er ikke så ikke på japanske titler bortsett fra FF igrunn. Så bare kom med anbefalinger Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vel er ikke så bevandret akkurat der selv heller, men ut fra det lille jeg har spilt og hva jeg har hørt så skal Valkyria Chronicles, Eternal Sonata og Disgaea 3 være gode RPGs av den litt mer strategiske sorten. Desverre er ikke Lost Odyssey til PS3, og jeg venter fremdeles på den europeiske PS3-versjonen av Tales of Vesperia som jeg falt pladask for etter de få minuttene jeg spilte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg