Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hehe, Og en til Endret 2. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er spent på høre om dette spillet nå gitt. Mest angående de jentene Resten kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kan godt sette det på og sjekke hvordan det er, om det er ønskelig? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Å spille et spill for å se halvnakne anime-jenter ser jeg ikke vitsen med. Hvor bare ikke sette seg ned å se på hentai? :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kjøpte det mest fordi det så bra ut og det faktum at det var RPG. Jeg fikk se etter at jeg hadde fått det i posten at det inneholdt litt lettkledde jenter. Spillet kan være bra, jeg har ikke tenkt til å spille det på grunn av de jentene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Er spent på høre om dette spillet nå gitt. Mest angående de jentene Resten kan ta seg en bolle. Hehe, hovednisjen til spillet er at du gifter deg med en av tre jenter som resulterer i en ny karakter med egenskapene til "far og mor". Derav navnet Generations of War. Å spille et spill for å se halvnakne anime-jenter ser jeg ikke vitsen med. Hvor bare ikke sette seg ned å se på hentai? :rolleyes: Sant nok! Nå synes jeg at spillet så interessant ut i seg selv, ecchi delene er bare dråpen som fikk begeret til å renne over. Edit: Som Cloudemyx så kjøpte jeg det av tre grunner, fordi det er et RPG med enkelte strategielementer, og jentene så klart. Alle gode ting er tre så dette kan jo ikke feile. ^_^ Endret 2. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kjøpte det mest fordi det så bra ut og det faktum at det var RPG. Jeg fikk se etter at jeg hadde fått det i posten at det inneholdt litt lettkledde jenter. Spillet kan være bra, jeg har ikke tenkt til å spille det på grunn av de jentene. Nå var posten min mest rettet mot nubbiz Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ok, jeg følte meg litt truffet av den posten, så jeg måtte bare si ifra. Nå har jeg spilt det litt. Jeg er ikke vandt til sånn type RPG, så kampsystemet var litt vanskelig i starten, men jeg klarer meg bra. Allerede nå har jeg støtt på ei nydelig jente i rosa med sukkersøt stemme og en annen som er mer dame, men akk hun var flott hun også. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke om dette er nevnt, men syntes det er litt rart at elkjøp ikke kjører xbox på hjemmesiden dems. Forresten merker jeg at det kribler etter å kjøpe en konsoll igjen. Har hatt 3-4 xboxer og 3-4 ps3er og solgt alle i løpet av de siste årene, men etter jeg har sett red dead redemption, virker det jo helt vilt. gah har bare en 27" imac å spille på, og det funker ikke helt i lengden Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Høres bra ut. Krysser fingrene for at vi begge blir fornøyd med resultatet da. Edit: Kjøpte du standard eller CE forresten? Standard edition får du vel under 200lappen fra Zavvi.com Om du skulle ønske enda et rollespill får du Valkyria Chronicles som er enda bedre til rundt 140kroner. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg skulle logge inn på PSN nå, men måtte laste ned en oppdatering. Jeg får ikke lastet ned oppdateringen fordi jeg får en feilmelding. An error ocurred during the download operation. A connection to the server cnnot be established. (80710723) Hva skjer? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke hva som er feil hos deg Cloudemyx. Jeg kommer i alle fall inn. Kjipt de tingene der. Om du skulle ønske enda et rollespill får du Valkyria Chronicles som er enda bedre til rundt 140kroner. Har faktisk tenkt på det spillet en stund, hvis Agarest faller i smak blir det kanskje Valkyria Chronicles neste. I mangel av Tales of Vesperia så kan det være noe å prøve. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke om dette er nevnt, men syntes det er litt rart at elkjøp ikke kjører xbox på hjemmesiden dems. har bare en 27" imac å spille på, og det funker ikke helt i lengden Er rart ja...jeg skrev dette i en post litt igår her slik: "Men her er noe jeg lurer på....hverken Elkjøp,Komplett eller Mpx som jeg anser som dem største online butikkene her i Norge har en eneste Xbox360 på lager....en får ikke kjøpt dem online! Det er kun hva dem lokale Elkjøp butikkene har på lager som er å få tak i om dagene....er avdukingen av en ny Xbox Slim grunnen? Og vil den faktisk komme mye tidligere en hva vi tror? For det er ganske så spesielt at ingen av Norges største nettbutikker har en eneste Xbox 360 å selge......hva tror dere?" Ang iMac så kommer vel STEAM til Mac i disse dager? Åpner opp for en aldri så liten ny verden for Mac eiere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Det er ganske så rart at de ikke fører Xbox 360-konsoller. Er det mulig at MS prøver å skape etterspørsel til E3-tidene? Kanskje Alan Wake-konsoller? Eller så kan de senke prisen eller begynne med nye modeller. Har uansett vanskelig for å tro at det kommer til å forbli tomt med Xboxer i landets største butikker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 På PS3: Når det står Free Space: 4333 MB / 55 GB. Betyr det da at jeg bare har 4333 MB ledig igjen da? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 På PS3: Når det står Free Space: 4333 MB / 55 GB. Betyr det da at jeg bare har 4333 MB ledig igjen da? Ja, er ikke det litt innlysende? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg måtte bare være sikker. Dette betyr jo at jeg har minimal med plass igjen på min 60 GB. Ser ut til at jeg må skaffe meg en som er større. Noen som vet om GameStop har noen innbyttgreie på PS3. En 250 GB Slim kunne vært noe. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg måtte bare være sikker. Dette betyr jo at jeg har minimal med plass igjen på min 60 GB. Ser ut til at jeg må skaffe meg en som er større. Noen som vet om GameStop har noen innbyttgreie på PS3. En 250 GB Slim kunne vært noe. Du kan også oppgradere harddisken selv, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er det Jap voices I agarest? Vurderer kjøp siden jeg trenger ett nytt SRPG siden jeg er lei Disgaea spillene etter ett par titalls (kanskje hundretalls) timer -.- Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jeg måtte bare være sikker. Dette betyr jo at jeg har minimal med plass igjen på min 60 GB. Ser ut til at jeg må skaffe meg en som er større. Noen som vet om GameStop har noen innbyttgreie på PS3. En 250 GB Slim kunne vært noe. Du kan også oppgradere harddisken selv, så vidt jeg vet. Vet ikke om jeg tørr å gjøre det i frykt for å ødelegge hele greia. Er det Jap voices I agarest? Vurderer kjøp siden jeg trenger ett nytt SRPG siden jeg er lei Disgaea spillene etter ett par titalls (kanskje hundretalls) timer -.- I min versjon er det japanske stemmer og engelsk tekst. Endret 2. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg