Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe som helst håp for oss PS3'ere at vi også kan få dette? cry.gif

 

 

Det blir stadig flere spill som er ekslusive til fks X360 som er tids ekslusive men synes å ha lest at Microsoft har slengt en god slump penger på bordet for å holde dette ekslusivt til X360 for evig tid.

 

Mulig jeg husker feil... Du får kjøpe deg en X360 da vettu, er nok av spill til den som rettferdigjør kjøpet synes jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg vet, det begynner å nærme seg en liten stabel med spill som er på 360 jeg gjerne vil spille. Lommeboken gråter da... Jeg tenkte som så, at hvis jeg fant en bundle med FFXIII så skulle jeg slå til.

 

Og sånn for å spørre: Hva anbefales å kjøpe? En Arcade eller Elite? Og hvor stor lagringsmulighet bør jeg ha?

Lenke til kommentar

Hva anbefales å kjøpe? En Arcade eller Elite? Og hvor stor lagringsmulighet bør jeg ha?

 

 

Jeg ville nok gått for en Elite, og ang disk så er vel dem nå med 120gb som standar noe som holder i haugevis...jeg har en 60gb og det er bare akkurat for lite.

 

Men her er noe jeg lurer på....hverken Elkjøp,Komplett eller Mpx som jeg anser som dem største online butikkene her i Norge har en eneste Xbox360 på lager....en får ikke kjøpt dem online!

 

Det er kun hva dem lokale Elkjøp butikkene har på lager som er å få tak i om dagene....er avdukingen av en ny Xbox Slim grunnen? Og vil den faktisk komme mye tidligere en hva vi tror?

 

For det er ganske så spesielt at ingen av Norges største nettbutikker har en eneste Xbox 360 å selge......hva tror dere?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

 

Ang. ditt: Er det sant at det kommer en Slim 360? Trodde det bare var et rykte. Jeg ser ikke grunnen til at de ikke skulle selge 360 uansett, uavhengig om det kommer en Slim utgave. Noen steder kan en jo få tak i 80 GB PS3, som er den lubne utgaven, så jeg ser ikke helt den at de skal la være å selge den lubne utgaven av 360 om det viser seg at det kommer en Slim utgave.

Lenke til kommentar

For det er ganske så spesielt at ingen av Norges største nettbutikker har en eneste Xbox 360 å selge......hva tror dere?

MagnarP har sikkert et skikkelig svar på lur. :p

 

Nå er det ca 40 dager igjen til E3, så teorien din høres ikke så dum ut. Kanskje Microsoft og nettbutikkene forventet at lageret skulle holde lenger enn det gjorde?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et spill som heter Agarest: Generations of War Collector's Edition til PS3. Jeg har ingen kjennskap til spillet i det hele tatt. Vet ikke om det er bra en gang. Utenpå står det 15+ og Strong sexual references. Det følger med bl.a en bok med bilder. Jeg tok nettopp en titt i den og hva fikk jeg se? En hel del animejenter i den svært lettkledde utgaven. :blink:

 

Nå sitter jeg og lurer på hva slags spill det er jeg har kjøpt.:blush:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et spill som heter Agarest: Generations of War Collector's Edition til PS3. Jeg har ingen kjennskap til spillet i det hele tatt. Vet ikke om det er bra en gang. Utenpå står det 15+ og Strong sexual references. Det følger med bl.a en bok med bilder. Jeg tok nettopp en titt i den og hva fikk jeg se? En hel del animejenter i den svært lettkledde utgaven. :blink:

 

Nå sitter jeg og lurer på hva slags spill det er jeg har kjøpt.:blush:

 

Er spent på å høre videre :D

Lenke til kommentar

På IGN står det at spillet heter Record of Agarest War. En min versjon er nok den Europeiske utgaven og heter noe annet. Det er å finne på 360 også visstnok.

Jeg får dessverre ikke begynt å spille det enda, men jeg skal gi dere en oppdatering når jeg får gjort det.

record-of-agarest-war-20070920034738596_640w.jpg

Hehe...

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hmm, sjekket litt info og videoer av spillet og selv om det det er litt utenfor det jeg vanligvis spiller så virker det veldig interessant. Strategi og RPG (i tillegg til Point&Click Adventure) er jo mine favorittsjangere, og lettkledde animejenter er ikke akkurat en negativ faktor. Nå vurderer jeg faktisk seriøst å kjøpe spillet. :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men det ble enda billigere å bestille fra CDON, valget falt på Agarest CE til 489kr. :)http://cdon.no/spill/agarest_-_generations_of_war_collectors_edition-7524995

 

Edit: Her er noen videoer av den Japanske demoen og en trailer hvis noen skulle være interessert. Kan sikkert også komme med et førsteinntrykk så snart jeg har spillet i hus hvis det skulle være ønskelig? :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...