Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste uke bestiller jeg monsterriggen min :D, den skal kjøres på 360 spill som er likksom eksklusive in the the way they are meant to be played, for eks Splinter Cell Conviction og Mass Effect 2 :)

Da mangler jeg bare PSPgo så har jeg alt denna generasjonen!!

 

 

Så du vil heller kjøre spillene på en PC kun for bedre grafikk?

Håper du har kjøpt en kontroll eller noe lignende, for å spille spill utviklet for konsoll på PC er rett og slett herk kontrollmessig.

Lenke til kommentar

Neste uke bestiller jeg monsterriggen min :D, den skal kjøres på 360 spill som er likksom eksklusive in the the way they are meant to be played, for eks Splinter Cell Conviction og Mass Effect 2 :)

Da mangler jeg bare PSPgo så har jeg alt denna generasjonen!!

 

 

Så du vil heller kjøre spillene på en PC kun for bedre grafikk?

Håper du har kjøpt en kontroll eller noe lignende, for å spille spill utviklet for konsoll på PC er rett og slett herk kontrollmessig.

 

Hvilke da? :p

Lenke til kommentar

Har hørt å spille ME2 på pc er mye bedre opplevelse med mus og tastatur isteden for standard kontroll, ser ikke bort ifra det gjelder også Splinter Cell Conviction. Kansje jeg da selger de to versjonene og kjøper pc versjonene isteden for :)

 

Men jeg skal ta anbefalingen med å kjøpe en kontroller "trådet 360 bør man ha vel", men den må vente litt viss det er nødvendig :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor altså men jeg blir helt dårlig jeg når jeg leser at du skal bruke så mye penger på en pc. Kan ha noe å gjøre med at jeg har gått i den samme fella om og om igjen....har vel brukt 50.000kr totalt på pc relatert hardware til gaming før jeg konverterte mer eller mindre til konsoller.

 

Jeg har en pc som drar det aller meste men velger å spille på konsoll selv om jeg vet jeg hadde hatt mye bedre kontroll på min pc, men det er gått fra hardcore gaming til å sitte å kose seg med spillene. Er kanskje slikt som skjer når en har holdt på i gamet i 23år?

 

Men skal innrømme jeg vurderer å kjøpe en ny pc snart, men det blir en bærbar av typen ASUS UL30A som også vil bli brukt til litt gaming, men da primært gammle spill. Fra tiden hvor pc spill var kongen i gata.....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Neste uke bestiller jeg monsterriggen min :D, den skal kjøres på 360 spill som er likksom eksklusive in the the way they are meant to be played, for eks Splinter Cell Conviction og Mass Effect 2 :)

Da mangler jeg bare PSPgo så har jeg alt denna generasjonen!!

har du ikke fått det med deg? PC spill er dødt.

 

Neida. Men å kjøpe PC nå er bare idiotisk, når det kommer ut gfx fra ati snart, samt nye cpuer. Men for all del.

 

Og jeg syntes mass effect 2 er bedre på xbox med 11.2 surround system. på 108" lerret enn en pc med 27" tft skjerm. Men det er nå meg da.

 

Ihvertfall vær smart å gå for en ips skjerm

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Tror jaggu jeg skal ha The Agency og Final Fantasy XIV på PC siden den er mye kraftigere en Playstation 3 :)

 

Ett spill jeg garantert velger PC versjon istendenfor konsollversjon er Crysis2 som faktisk blir optimalisert for PC noen som jeg tviler på att Splinter Cell, Mass Effect osv som er konsolleksklusive til en konsoll er.

 

Kanskje jeg også i sammen slengen skal se BR filmene mine på PC istendenfor på Playstation 3 plattformen som jeg hitill har brukt :)

 

Men fra spøk til revolver, det er direkte vannvid å bruke så mye spenn på noen hvis formålet med det er å spille de knippe spilla som er konsolleksklusive til en plattform.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid foretrukket å spille på konsoll. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har vært slik helt siden jeg prøvde SNES for første gang. Når det er sagt så er det enkelte opplevelser som passer best til PC. Jeg kommer aldri til å glemme Sim City 2000, Age of Empires 2, Diablo 2, Titan Quest og WoW. :love:

Lenke til kommentar

Neste uke bestiller jeg monsterriggen min :D, den skal kjøres på 360 spill som er likksom eksklusive in the the way they are meant to be played, for eks Splinter Cell Conviction og Mass Effect 2 :)

Da mangler jeg bare PSPgo så har jeg alt denna generasjonen!!

har du ikke fått det med deg? PC spill er dødt.

 

Neida. Men å kjøpe PC nå er bare idiotisk, når det kommer ut gfx fra ati snart, samt nye cpuer. Men for all del.

 

Og jeg syntes mass effect 2 er bedre på xbox med 11.2 surround system. på 108" lerret enn en pc med 27" tft skjerm. Men det er nå meg da.

 

Ihvertfall vær smart å gå for en ips skjerm

Med tanke på hvor mye du har betalt for den skjermen og det surround anlegget (hjelper ikke å skryte av et surround anlegg for et part tusen, så jeg regner med at du brukt en del her også)

da har du brukt mye mer enn de fleste PC brukere bruker.

 

:D

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Bestilte pcen inatt jeg :), og til dokk som sier det ikke er nødvendig med pc, det er flere kommende spill og grunner hvorfor jeg burde velge pc, og viss ikke Gears 3 og Alan Wake hadde vært only 360 spill så hadde jeg ikke hatt mine grunner til å hatt en 360, og da ser jeg pc som en vikitg maskin i samlingen min :)

 

Jeg vil så gjerne se Crysis og Crysis Warhead på min skjerm og høre Crysis og Crysis Warhead på anlegget mitt :)

 

Kommende multiplattform blir valgt til pc, og det med utviklinga er rett ja, men hvorfor drøye for da kan jeg aldri kjøpe en pc siden utviklinga går fort framover, blir for dumt.

 

Men spill som Mafia II, Test Drive Unlimited 2 med Logitech G25 ratt, Rage, Crysis 2 må jo inderlig spilles på pc :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Halo Reach koder....førstemann til mølla...fra Kotaku

 

DHYXW-4PPB7-WK22Y-D7VQP-6PV38

 

RHQMQ-HGDGD-K9QJ9-V8W8F-PT6BM

 

HYXH4-6JJ3V-X4VFB-TF6MM-C2V4D

 

FJ43T-FCBYR-4DTG4-PXPDJ-866BT

 

WDRG6-GTRC6-QTMH7-XCTWP-Q8BRJ

 

GDBK4-J9PYW-DPFDT-FQ63J-F72MY

 

PXK3M-CBHGX-VRBW9-C2QR4-44MRQ

 

QHTW8-MFBR8-XRPB2-K2XD4-CXG8G

 

P9J7F-MTM7V-H46GM-XJ7FB-6YYRW

 

Q6J6D-RHPYR-JTBB2-J399T-KX4FY

 

MVWCJ-FY9M2-4XG24-XPHC7-RKTCD

 

WD8F2-M4WVK-FKT4W-2RMXP-YQ3JT

 

JDHKP-DJX3W-K84K8-4BWRQ-MJBR8

 

C8CTB-3M6T2-7CPDP-7V84F-3HQJY

 

JXH6T-7M2B6-BJC27-4PQ4V-H33J3

 

XBB4V-MQKXD-64WB4-T8BBX-2B9W6

 

WQKFB-T3FDW-X8D4F-8RBBH-GG6CW

 

PT42V-8TCMY-2PJ6H-79QMR-3HQKB

 

HRFVX-Y7H8C-K6FCG-TQGTR-DQGC3

 

QX9DW-V2CGF-TG2RK-6T26V-G94GT

 

V3JRM-DYGRM-BCC7P-74KVQ-BMPP8

 

JKW6Y-VGFG6-4J6WG-WB6CV-6BDKM

 

W7Q38-Q7JVP-RXBG7-6J4TP-34XXQ

 

TQ9YV-VTXGX-WXRJD-R6XV3-QW766

 

GBPQ6-J8P7H-RTHB2-HK7XW-F72QJ

 

MPGVP-4VQR9-74P8F-9FYMD-4KTDM

 

GCD8C-279M6-84G3Y-BPVXY-JRMVD

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...