Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagbladets anmelder "slakter" Nier og gir det terning 2, Gamer ga spillet 8 av 10.

 

http://www.dagbladet.../nier/11490163/

 

Metacritic har rundt 70 fra anmeldere og rundt 9 fra brukere, virker som Dagbladet er ute å kjører litt igjen.

http://www.metacritic.com/search/process?sort=relevance&termtype=all&ts=Nier&ty=3

 

Men da igjen, så er det 1 persons mening om et produkt...... tongue.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Det tar som regel 2-3 uker før en normal ordre havner i postkassen, så jeg ville ikke bestilt fra Play.com om du vil ha den på release akkurat. Med en større pakke slik som Legendary Edition vil det også ta enda lengre tid, og med fortolling i tillegg ender du sikkert opp på 1200 kroner og en 4-5 ukers leveringstid.

Lenke til kommentar

Kommer til å avvente situasjonen litt og heller sette min lit til reaksjonene fra dere her inne angående "Nier". Spillet virker veldig interessant, men rusher aldri når jeg er usikker.

 

Klarer heller ikke å ta diskusjonene på Dagbladet.no spesielt seriøst i.o.m at det som oftest ender med personangrep.

 

Huff... vil skrive på dialekt, synes faktisk det er slitsomt å skrive på bokmål. :)

Lenke til kommentar

Det tar som regel 2-3 uker før en normal ordre havner i postkassen, så jeg ville ikke bestilt fra Play.com om du vil ha den på release akkurat. Med en større pakke slik som Legendary Edition vil det også ta enda lengre tid, og med fortolling i tillegg ender du sikkert opp på 1200 kroner og en 4-5 ukers leveringstid.

Jeg hadde ikke klart å vente en måned etter release for å spille det. Jeg tror jeg venter et par uker å ser om elkjøp kommer med billigere enn 1500kr. Viss ikke får jeg vell.....finne ut av det senere :p

Lenke til kommentar

Det tar som regel 2-3 uker før en normal ordre havner i postkassen, så jeg ville ikke bestilt fra Play.com om du vil ha den på release akkurat. Med en større pakke slik som Legendary Edition vil det også ta enda lengre tid, og med fortolling i tillegg ender du sikkert opp på 1200 kroner og en 4-5 ukers leveringstid.

Jeg hadde ikke klart å vente en måned etter release for å spille det. Jeg tror jeg venter et par uker å ser om elkjøp kommer med billigere enn 1500kr. Viss ikke får jeg vell.....finne ut av det senere :p

kan nesten garantere at Elkjøp kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Ja det er et dilemma.

 

 

Jeg kom til å tenke på gears 2 sin annonsering 1 år før det kommer ut. Alle var liksom sjokkert over det men når du ser på spill som halo som ble annonsert på E3 i fjor men kommer ikke ut før i høst, så er ikke 1 år noe big deal. Hvor lenge har vi vist om spill som FF, killzone, mgs, mag(som var med på E3 for 2 år siden. Tror jeg) og mange mange mange fler. Det virker for meg at de store spillene får en annonsering lenge før de kommer ut, mens de mindre spillene som xbl & psn spill ikke har like lang til på markedsføringen.

Lenke til kommentar
Under the terms of the agreement, Activision will have exclusive, worldwide rights to publish and distribute all future Bungie games based on the new intellectual property on multiple platforms and devices. Bungie remains an independent company and will continue to own their intellectual property. Additional terms of the agreement were not disclosed.

 

Med andre ord: IW går duken og Bungie kommer inn for å redde dagen. Bungie er dyktige og lager gode spill (som burde nytes på så mange plattformer som mulig!), så alt jeg håper på nå er at Bungie jobber i sitt tempo og ikke presses av Activision til å melke, annonsere eller lage spill de ikke ønsker. Dette betyr også at MS takket nei til denne tittelen med mindre denne avtalen går over førsteretten MS hadde på alle Bungie sine spill etter at de ble uavhengige.

Lenke til kommentar

Enda en uke med ræva innhold på Playstation Store....helt utrolig at en må vente 2 uker + mer på å få fks Monkey Island. Men DLC for Just Jause 2 blir nok kjøpt....

 

Ser stadig at argumentene for at Xbox Live er en "bedre" tjeneste oftere og oftere nå...bra jeg har begge maskinene så da vet jeg hvem som skal få pengene mine fremmover :p

Lenke til kommentar

Hva i helvete?! Bungie hos Activision?

 

Greit nok at de har fått seg en fin avtale, men jeg må ærlig innrømme at det frister ekstremt lite å støtte Activison per dags dato med noe som helst av det de foretar seg. Det blir dessverre vanskeligere nå som Bungie har skrevet seg inn hos dem, da de er svært flinke utviklere. Nei, nå blir jeg faktisk litt skuffet over Bungie.

Lenke til kommentar

Det helt vannvittig kjedelige er at Activision garantert kjenner til og kommer til å markedsføre/hype driten ut av det. Hvis IW hadde vært studioet det var for et halvt år siden hadde jeg

med tanke på et evt. samarbeid.

 

Men, Bungie er en av verdens mest annerkjente utviklere med vannvittig mye erfaring og kommer til å lage knalltitler. Dessverre blir det, som Lakus sier, til at vi må kjøpe Activision-spill for å få noen glede av dem.

 

Favorittutvikler+hat-utgiver=Laland i tvil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...