Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig mye nytt og stilig gameplay. Ser litt tamt ut med Generator Defense når det er 2v2, men med 4v4 blir det nok bra hektisk. Samme med Invasion når det blir fullt opp med spillere!

 

Edit: Gametrailers har lagt ut hauger av videoer. Alle er samlet i dette innlegget.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Spiller mest på PS3 og har egentlig ikke tenkt så mye på forskjellene på kontrollerne til PS3 og X360.

 

Men etter å ha spilt meg igjennom Splinter Cell Conviction og igår gikk tilbake til PS3 kontrolleren så fikk jeg en liten "WTF" opplevelse....skjønner bedre diskusjonene rundt kontrollerne nå for å si det slik.

 

 

Er en grunn til at mine multispill havner på xbox. B)

Lenke til kommentar

Testa Split/Second idag og førsteintrykket var at det her var noe rotete....men pokker å morro det ble når jeg kom litt inn i det. Makan til sug når ting eksploderer rundt deg og bygninger raser ned mot deg har jeg ikke sett makan til på lang lang tid!

 

Demoen kommer til PS3 også den 11 Mai.........latterlig dårlig at Sony ikke får litt mer fart på PSN...

 

EDIT: Viser seg at demoen kommer den 5 Mai til PS3, altså neste uke!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Har ikke testet verken Split/Second eller Blur, men ser frem til å teste begge to. Blir dog bare et av dem som blir kjøpt til full pris, så blir nok et vanskelig valg. Hvorfor må slike spill som er i samme bane komme så ofte tett på hverandre? Hva med å la det gå noen måneder så vi kan spille ferdig et av dem før det neste kommer?

 

Edit: Fant denne der det beskrives hva forskjellene er mellom de to spillene. Må ærlig innrømme at Split/Second høres best ut for meg da Blur høres best ut i split screen og ikke alene. http://www.gamesradar.com/f/blur-vs-splitsecond/a-20100423165031556090

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Blur-betaen falt veldig mye mer i smak enn Split/Second, men det faller nok ned i personlige preferanser. Blur-betaen er online og mye mindre forutsigbar siden man spiller med mennesker. Det virker som om det meste som skjer av angrep i Split/Second er skriptet, i tillegg til en veldig rar kjørestil for noe en skulle tro vil kreve kjappe unnamanøvrer.

Lenke til kommentar

Det jeg likte med Split/Second var kaoset som var på banen, fra å kjøre på en normal bane til å kjøre i rene krigs sonen med brennende biler i kjørebanen og eksplosjoner som ga meg den der "å nå går det til heeeelvete" følelsen, som da krever et Split/Second å styre unna :p

 

Blur ble Wipeout men med biler for min del, og konseptet med emp pulser og rakketer i et bilspill er ikke helt min greie....men smak å behag! Blir nok to greie bilspill det her slik!

Lenke til kommentar

Fullførte Mass Effect 2 i går, synes spillet er noe oppskrytt! Spesielt storyen skuffet veldig, ingen spesielle "twists" eller scener som brente seg inn i hodet mitt. Da synes jeg at enern sin historie var mye bedre, bare det at man må ofre en av sine team-members på den ene planeten var mer minneverdig enn alt jeg "opplevde" i nummer 2...

 

Gameplayet var derimot ekstremt tilfredsstillende, grafikken var også god nok! Men klarer ikke svelge denne skuffelsen helt... Spillet har jo et snitt på 96.

Lenke til kommentar

Nå er det en gang slik att det et spill får i snitt er bare ett tall fra 0-100 og som hovedregel er det bare ett tall basert på ett dusin antall anmeldelser og herved kan det aldri bli ett fasitsvar på om det passer din personlige spillsmak. Det eneste som jeg ser att spill med relativ høy score er att det er mange anmelder som liker det de har anmeldt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt, jeg skal gjøre det :)

 

Alle som bor i Kristiansand eller i nærheten kan joine for å le litt av meg -_- :p

 

Hva hvor henn?

 

forøvrig meget fornøyd med splinter cell conviction, selv om jeg syns at det blir litt for mye tvunget dreping.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...