Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Prøvde jeg å være hyggelig og hjelpe? Ja

Setter du pris på det? Ja

Kom det frem av posten din? Nei

Virket det som om du var grinete og grim selv om jeg prøvde å hjelpe? Ja

Ble jeg lei meg? Nei

Skal jeg spise middag nå? Ja

Er trådløs nettverksadapter overpriset? Ja

Liker vi det? Nei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Du håper på Starcraft 2 og Diablo 3? :p

 

Jepp. Spesielt sistnevnte. Håper egentlig mest på en joker, noe ala Starcraft: Ghost til 360.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Som jeg sier hvert år, GDC er en konferanse for spillutviklerne, ikke for oss spillere. GDC er ikke et utstillingsvindu der nye spill blir annonsert slik vi kjenner det fra E3-konferansene. Men det er ikke uvanlig at noen spillutviklere viser frem nye ideer og spill under utvikling. Iwata er er en av hovedtalerne i år, og skal fortelle om Nintendos vei videre. Her er det ikke utenkelig med noen overraskelser. For øvrig ser jeg mest frem til å høre Kojima sin keynote som skal prate om spillutvikling med utgangspunkt i MGS, og forelesningen til Peter Molyneux som skal prate om nye spillideer fra Lionhead. Alltid spennende å høre den mannen prate om spill og spillutvikling.

 

Kan jo også nenve at Bioware kommer til konferansen for å prate om Mass Effect 2.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Har ikke planer om å følge så nøye med på dette, men jeg skal få med meg hva som blir sagt om TSW. Sannsynligvis får vi bare høre et foredrag om problemene som kommer opp når man vil lage et mmo spill med god fortelling eller noe sånt (uten at vi ser noe bilder osv), men slike ting kan jo gi hint om hvordan spillet blir.

edit: Ragnar Tørnquist skal altså dele hans visjon med spillet.

 

 

Er jo litt interessant å høre hva nintendo har å si for seg når det gjelder fremtiden og. Kan ihvertfall ikke bli dårligere og mer uinteressant enn forrige års E3...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Meiner det er for tidlig å si noe om den saken. Denne generasjonen skulle eg oprinnelig ha kun Wii ved lansering, Zelda skulle jo spilles med den sinnsykt revolusjonerende kontrollen. meg pga. ein tiltalende pris og eit par lokkende lanseringstitler blei det ein Xbox 360 kort tid etter lanseringen gitt. Eg var ein av de(mange?) som gjikk rett i fella med Wii....ironisk nok har dette blitt konsollen som står mest ubrukt av alle 3.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Håper på en fable 3 :D

bare de forandrer verdenen til og bli helt åpen som èn svær verden (og ikke flere små, vist du skjønner.. Sånn verden som i oblivion). Skriver de en litt bedre og ikke så repiterende historie blir jeg også fornøyd :D men er vel for mye og spør om at et spill skal være perfekt =(

 

kunne også vært fint om du kunne spilt co-op med din egen character, og gå utenfor skjermen.

Give us Fable 3 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...