husgutt Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 aaaah. En befrielse å spille splinter cell conv. i stedet for.. Det var jo faktisk moro. Er vel egentlig derfor man skal spille Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Edge of Twilight. Ser ut som enda et hack 'n slash spill, men herre så blodig. :o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Edge of Twilight. Ser ut som enda et hack 'n slash spill, men herre så blodig. :o Dette virket da vitterlig litt intressant. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Her er det nyeste klippet jeg fant på Youtube, spiller kommer vist til PS3,X360 og Pc. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Edge of Twilight. Ser ut som enda et hack 'n slash spill, men herre så blodig. :o Niiiiiice! ser fett ut Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sist gang jeg leste og hørte om Edge of Twilight så hørte jeg at det hadde blitt kanselert. Har de nå sagt at de fortsatt skal slippe det ut? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 IGN lagde en liten liste over spill som lå i en slags "faresone". Under Edge of Twilight står det dette: Edge of Twilight was announced in 2007 as a steampunk action game to be published by SouthPeak Interactive. But late last year, developer Fuzzyeyes laid off a large chunk of its staff and sold a chunk of itself to another company. In the aftermath, some employees said the game was cancelled, while others insisted work was continuing. We've reached out to SouthPeak and a spokeswoman confirmed that Edge of Twilight "is not cancelled and is still under development." We also tried to contact Fuzzyeyes, but its web site no longer works. Comatose. Link. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hmm, håper tittelen blir reddet! Likte godt det eg såg over her, gritty stemning over det heile Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Grumsete mørk atmosfærisk steampunk frister, selv om det er veldig "oppbrukt" innen JRPG er det spennende å kanskje få sett et vestlig spill med lignende setting. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette så jo virkelig interessant ut! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Setter et lite utropstegn ved dette spillet på min liste tror jeg. Virker som et spill som kan bli bra, men mest sannsynlig ikke blir det. Virker forresten som hack & slash er veldig på spillmoten i år. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har rundet DA:O på pc, men vurderer å kjøpe det til PS3. Savner spillet, og orker ikke å sette meg ned foran pcen, merkelig nok. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Ja det er skummelt det der, har ennå ikke startet på Awakening som jeg kjøpte da det kom ut. Lite tid + enklere å skru på PS3en gjør at pcen ikke spilles på like ofte. :unsure: Edit: DA:O = Dragon Age: Origins Endret 26. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har aldri drept så mange i et Splinter Cell spill noensinne, men Conviction er dritkult. Tok en pause fra Just Cause 2 ved å hilse på Sam og nå klarer jeg ikke å dra tilbake til Just Cause. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Men er det mulig å eie på DA:O på PC og ønske seg konsollversjonen? Anmelderne har gitt meg inntrykk av at PC-versjonen er bedre på alle måter og at den eneste grunnen til å kjøpe konsollversjonen er hvis man ikke har sterk nok PC. Selv har jeg utsatt å kjøpe spillet til jeg skaffer meg en ny PC utpå sommeren. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg gjør det. Ta det for hva det er verdt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I morgen kommer giantbomb med quick look fra halo: Reach. Gleder meg a Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Spiller mest på PS3 og har egentlig ikke tenkt så mye på forskjellene på kontrollerne til PS3 og X360. Men etter å ha spilt meg igjennom Splinter Cell Conviction og igår gikk tilbake til PS3 kontrolleren så fikk jeg en liten "WTF" opplevelse....skjønner bedre diskusjonene rundt kontrollerne nå for å si det slik. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I morgen kommer giantbomb med quick look fra halo: Reach. Gleder meg a Halo: Reach gameplay og GiantBomb gjengen. Samtidig. Awesome. Glad for at arbeidsdagen i morgen blir raskere over enn vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg