Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IGN lagde en liten liste over spill som lå i en slags "faresone".

Under Edge of Twilight står det dette:

Edge of Twilight was announced in 2007 as a steampunk action game to be published by SouthPeak Interactive. But late last year, developer Fuzzyeyes laid off a large chunk of its staff and sold a chunk of itself to another company. In the aftermath, some employees said the game was cancelled, while others insisted work was continuing. We've reached out to SouthPeak and a spokeswoman confirmed that Edge of Twilight "is not cancelled and is still under development." We also tried to contact Fuzzyeyes, but its web site no longer works. Comatose.

 

Link.

Lenke til kommentar

Men er det mulig å eie på DA:O på PC og ønske seg konsollversjonen? Anmelderne har gitt meg inntrykk av at PC-versjonen er bedre på alle måter og at den eneste grunnen til å kjøpe konsollversjonen er hvis man ikke har sterk nok PC. Selv har jeg utsatt å kjøpe spillet til jeg skaffer meg en ny PC utpå sommeren.

Lenke til kommentar

Spiller mest på PS3 og har egentlig ikke tenkt så mye på forskjellene på kontrollerne til PS3 og X360.

 

Men etter å ha spilt meg igjennom Splinter Cell Conviction og igår gikk tilbake til PS3 kontrolleren så fikk jeg en liten "WTF" opplevelse....skjønner bedre diskusjonene rundt kontrollerne nå for å si det slik.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...