Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Kjøpte Red Steel 2 idag....huff for en skuffelse!

 

Å? Hva skuffet da? Jeg likte det veldig godt.

 

 

Vel var flere ting som virker både gammeldags og dårlig. Måten du spiller deg igjennom historien på synes jeg skuffet veldig, M+ synes jeg var en spøk da jeg forventet en vesentlig bedre nøyaktighet en uten... Sitter med følelsen at M+ er bare tull etter å ha spillt Red Steel 2...godt mulig den er bedre utnyttet i andre spill?

 

Men skal innrømme at det er noe tilfredstillende å slakte ned fiender med sverdet, jeg synes bare ikke M+ gjorde det bedre. Måten en må "låse" seg på en fiende var også voldsomt irriterende.

 

Så for meg ble det er dårlig historie som blir dårlig fortalt med skuffende gameplay i forhold hva forventningene mine var etter å ha sett samtlige Red Steel 2 klipp der ute. Etter å ha testet M+ så må jeg si jeg er veldig spent på å få teste MOVE nå...den burde være vesentlig bedre om den skal imponere meg ivertfall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes egentlig kontrollen var veldig god jeg, som nevnt andre steder, så er det bare kjipt at spillet blir veldig lett, og kombobasert på en simpel måte, mot slutten av spillet. Historien var kjip og måten spillet var satt opp på, kunne vært bedre, men jeg synes spillet var utrolig morsomt å spille pga kontrollen, spesielt i førsten.

Lenke til kommentar

Kjøpte Red Steel 2 idag....huff for en skuffelse!

 

Å? Hva skuffet da? Jeg likte det veldig godt.

 

 

Vel var flere ting som virker både gammeldags og dårlig. Måten du spiller deg igjennom historien på synes jeg skuffet veldig, M+ synes jeg var en spøk da jeg forventet en vesentlig bedre nøyaktighet en uten... Sitter med følelsen at M+ er bare tull etter å ha spillt Red Steel 2...godt mulig den er bedre utnyttet i andre spill?

 

Men skal innrømme at det er noe tilfredstillende å slakte ned fiender med sverdet, jeg synes bare ikke M+ gjorde det bedre. Måten en må "låse" seg på en fiende var også voldsomt irriterende.

 

Så for meg ble det er dårlig historie som blir dårlig fortalt med skuffende gameplay i forhold hva forventningene mine var etter å ha sett samtlige Red Steel 2 klipp der ute. Etter å ha testet M+ så må jeg si jeg er veldig spent på å få teste MOVE nå...den burde være vesentlig bedre om den skal imponere meg ivertfall...

 

Synes gameplayet var artig jeg. Men kan være enig i at M+ kunne vært enda mer responsiv. Den er mer responsiv i Wii Sports Resort f.eks. Historien var helt grei synes jeg, men det var liksom ikke den jeg spillte videre for. Det var rett og slett den nydelige grafikken og gameplayet som jeg likte godt.

Lenke til kommentar

Synes egentlig kontrollen var veldig god jeg, som nevnt andre steder, så er det bare kjipt at spillet blir veldig lett, og kombobasert på en simpel måte, mot slutten av spillet. Historien var kjip og måten spillet var satt opp på, kunne vært bedre, men jeg synes spillet var utrolig morsomt å spille pga kontrollen, spesielt i førsten.

 

He, husker jeg slet på normal etter rundt 2-3 timer og vurderte å skru ned til easy. Men så fikk jeg oppgradert alt og fikk nye våpen. Så da ble alt mye lettere jo lengre ut i spillet jeg kom. Tok sistebossen på ca 10-15 sek :p Var altfor lett å finne penger til oppgraderinger, var jo søkkrik da spillet var rundet. Savnet dog en slags stat på slutten som sa hvor mange sånne skjulte gullgreier (kom ikke på navnet på dem i farten, er stuptrøtt) du fant og hvor mange en ikke fant. Mener jeg fant nesten alle, vet jeg gikk glipp av 2.

Lenke til kommentar

Jeg bitch slapper meg selv idet jeg tar tilbake ALT det negative jeg sa om Splinter Cell Conviction. Sleit litt i starten og hang meg opp i endel små pirk, men etter å spilt ferdig singleplayer biten må jeg bare få rope ut FOR ET JÆVLA BRA SPILL!!

 

Slik da var det ute av systemet....takker! :)

 

 

Lenke til kommentar

argh. har dessverre fått bekreftet at gta fremdeles ikke er noe for meg.. prøvde meg på the lost and the damned.. Men alt for mørkt, og kjipt og måtte kjøre fra politiet hele tida. Elendig styring, kamera og skyting.

 

Hvordan er balladen til homse tony? er det bare for meg å gi faen i det og, eller er det annerledes?

Lenke til kommentar

argh. har dessverre fått bekreftet at gta fremdeles ikke er noe for meg.. prøvde meg på the lost and the damned.. Men alt for mørkt, og kjipt og måtte kjøre fra politiet hele tida. Elendig styring, kamera og skyting.

 

Hvordan er balladen til homse tony? er det bare for meg å gi faen i det og, eller er det annerledes?

 

Selve oppdragene er bedre og mer varierte, men kjøringen og alt det som ødela GTA IV er der fremdeles. Utrolig irriterende å hele tiden måtte starte bremsingen 200 meter før hver bidige sving. Det hemmer også utforskingen av byen for min del. Der jeg kunne finne på å kjøre inn en blindvei i GTA 3, VC og SA for å sjekke hva som var der, gidder jeg ikke i GTA IV for det tar så lang tid å komme seg ut igjen.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det jeg forbinder med gta er utforske en stor og variert by, "cruse" i alle typer kjøretøy (inkluderer fly!) for ikke snakke om juksekoder som gjør det hele litt skrudd. Så for meg er og blir det beste gta spillet san andreas. Gta IV er er bra spill men det har så mange irriterende elementer som f.eks telefonen. For meg som likte all galskapen var det naturlig å hoppe over på saint row serien som i mine øyner er et mye bedre spill en både gta IV og san andreas.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...