Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jepp. Nintendo har jo bevist det. Nei foresten. Blir nok Crazy Playstation water park fun og andre diverse titler. For meg gjør det ikke stort. Jeg er foornøyd med dagens kontroller, og at Wii'en står trygt plassert mellom center og forsterker å samler støv er vel trygt bevis på at spillsamlingen den besitter ikke er det helt store. Jeg har de store titlene (Zelda,Mario,Metroid), men i mine øyne kunne disse like gjerne blitt lagd med en vanlig kontroll og vært minst like bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror faktisk Move blir mer hardcore fordi man holder noe fysiskt :)

Og det jeg har sett av Move imponerer stort :)

Var det folk sa om Wii også:

Haha! Den var genial! Bevegelseskontroller er mer gimmick enn noe som gjør spill bedre. Funker fint som party tricks, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig. Bevegelseskontrollere er for spill som 3D er for film. Det gjør ikke en dårlig film god, eller en god film bedre. Alt det gjør er å gi de interesserte en annerledes opplevelse. Om du mener det er en god eller dårlig ting er opp til hver enkelt. :)

 

+1, Enig med deg jeg. Spill er for meg underholdning der man skal slippe å bevege seg så mye. Om jeg har behov for fysisk underholdning kan jeg drive med sport. Ikke at det skjer så ofte. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg vil tørre å påstå at, når de er implementert riktig, så gir bevegelseskontroller en opplevelse man lever seg mer inn i. Selvfølgelig har de som regel begrensninger som gjør at mange ting ikke virker like bra med dem, men red steel spilla var for eksempel svært moro for meg takket være kontrollen (og musikken). Med en vanlig kontroller ville spilla vært kjedelige. Det gjelder for no more heroes serien også, jeg kan egentlig ikke se for meg hva nmh2 har å gjøre på ps2 og 360. Andre spill som Silent Hill: Shattered Memories har også fantastisk bruk av kontrollen.

 

Når sant skal sies er likevel dette unntaket heller enn regelen. Det har som regel funka best til partyspill ja.

 

Selvfølgelig skal det ikke bare være fysisk underholdning. Jeg synes Wii Sports og Wii sports resort var grådig kjedelig spill, ærlig talt har jeg mulighet til å spille ping pong og ha det mer gøy med det på ekte, enn å finne ut hvordan jeg får kontrollen til å tolke bevegelser på en måte som gjør at jeg vinner, i spillet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det har du nok rett i Gormers, har bare spilt No More Heroes av de spilla du nevnte, men er enig i at det ikke hadde vært det samme spillet uten bevegelseskontrolleren.

 

Et innlegg som kun bestod av et sitat og "+1" er slettet. Det er en egen "+1" funksjon på bunnen av innlegg i kategoriene med postcount.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM.

Unskyld at jeg spør, men hva er poenget med å gi et slikt innlegg +1? :huh:

Lenke til kommentar

Noen som ser for seg at fremtidig spillleveranse de neste ukene vil ta mye lenger tid på grunn av asken fra island?

 

Bestilte Monster Hunter Tri (elkjøp), pengene ble trekt fra kontoen på fredag. spillet lanseres på fredag og burde vel bli sendt på onsdag eller torsdag om spillet er inne. Siden jeg allerede har blitt trekt ifra pengene bør vel tyde på at de vet at de har produktet på lager? Eller noen som har andre erfaringer?

 

Vet jo at så mange har dårlig erfaring med elkjøp og holde datoene, men ser jo ikke helt hvordan de skal trekke penger før de vet at de har produktet der.

Lenke til kommentar

Herregud jeg sliter med søvnen for tiden, hahah vil så gjerne ha den monsterpcen, at det går ann å glede meg så mye, men tror jeg må vente litt selv om halvdelen av hode mitt sier at jeg skal kjøpe den og andre sier vent med å kjøpe den :p

 

Hos meg så er Red Steel 2 et mye bedre spill en originalen for all del, men merket det ble linært litt fort :)

Lenke til kommentar

Kjøpte Lead and Gold i dag fra PSN, var ikke så verst. Hadde gjort seg med litt flere klasser, våpen og baner. Samt noe å faktisk gjøre med alle erfaringspoengene menmen. Det koster jo ikke så alldeles mye så var vel som forventingene var.

 

Så blir det Monster Hunter Tri forhåpentligvis som kommer med posten i morgen og da går nok hele helgen på det ;)...evt kommer det på lørdag..eller mandag..satser på i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...