Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Ble noen nye spill på meg idag

 

Splinter Cell Conviction via inbytte kampanje på Gamestop og fant Prototype til PS3 til 230kr så da måtte en jo ha det også.

 

Og hadde preordera det nye Sam & Max spillet som kom idag på PSN, testa det litt og det virker meget artig!

 

Plukket opp idag mitt første minis spill idag, Hysteria Project til ca 10kr. Noe dårlig oppløsning men det var faktisk ganske så artig...ble og skremt til tider! :p

 

Her er klipp fra Hysteria Project til iPhone...samme som er til PS3.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp det lagger noe sinnsykt i coop, forventet mye bedre en dette mener jeg, og forstatt får ikke spill til 360en trekk for åpenbare feil og mangler, hører også her knittrer lyden, hvorfor gjelder dette bare i 360 spill, er det komprimert lyd som spiller en rolle her for det skjer ikke på andre maskinene mine selv ikke gamle xboxen min med spill som Rallisport Challenge 2 :p:)

Lenke til kommentar

Opplevde verken knittring i lyden eller lagg på multiplayer delen på Splinter Cell i går hos en kamerat av meg siden boxen er en tur til tyskland eller hvor de sender boxene for fiks nå, men det spiller ikke noen rolle att jeg er uten 360 i en liten stund siden det har gått mest tid i det siste på PS3 hvor det har kommet skrekkelig mange bra spill i det siste og litt greit å få oppjustert trophiene :)

 

Blir vell ikke noe videre 360 spilling før Alan Wake kommer og regner med att boxen er tilbake fra "ferien" innen den tid.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd noe knitring i SCC så langt. Xboxen min er ikke på nett for tiden, så jeg har ikke prøvd multiplayeren ennå. Satser på at jeg får mulighet til å prøve den på tirsdag.

 

Spillet er ikke perfekt, men når det funker så funker det veldig bra. Last known position er et glimrende konsept. Jeg spiller for øvrig på realistic. Jeg er en noob når det gjelder SC, så det har gått mye i trial & error hittil i spillet. :p

Lenke til kommentar

Da gjennstår det ikke engang en uke før Monster Hunter Tri finnes i butikkene. Dessverre måtte jeg ty til elkjøp fordi var omtrent eneste som hadde pakken med CCP når jeg bestilte så da ble det til det. Spent på om det blir en ekstra ukes ventetid...

 

Noen andre som har planer om anskafelse av det?

Lenke til kommentar

faen så mye bedre battlefield bad company er i forhold til mw2.. Bare min mening selvsagt ;)

 

Nå har ikke jeg testet multiplayer, men singleplayeren til BC2 var utrolig mye bedre enn MW2 ja.

 

Da gjennstår det ikke engang en uke før Monster Hunter Tri finnes i butikkene. Dessverre måtte jeg ty til elkjøp fordi var omtrent eneste som hadde pakken med CCP når jeg bestilte så da ble det til det. Spent på om det blir en ekstra ukes ventetid...

 

Noen andre som har planer om anskafelse av det?

 

Hva slags type spill er det? Har sett såvidt på det, og det ser helt greit ut, men er det mer et online spill eller kan en nyte det offline også?

Lenke til kommentar

faen så mye bedre battlefield bad company er i forhold til mw2.. Bare min mening selvsagt ;)

Tja, det varierer veldig, dette er et spill du ikke kan spille alene. Headsetet mitt er ødelagt akkurat nå og dette spillet har vært forferdelig i hele dag. Synes også at matchmakingen er minst like ille, om ikke verre enn MW2, samme med spawn-systemet.

Nå har ikke jeg testet multiplayer, men singleplayeren til BC2 var utrolig mye bedre enn MW2 ja.

Må si meg uenig, bortsett fra litt morsomt snakk fra Haggard så var SP'en noe av det verste jeg har spilt i hele mitt liv, det er så generiskt at det får MW2 til å virke som Mass Effect 2 :-/

 

Ikke misforstå, jeg elsker MP'en når den funker ordentlig. Men M60 gjør meg mer frustrert enn noobtubs, 1887 (pre patch) og Commando noen gang gjorde meg i MW2.

 

Og jeg skjønner ikke denne sammenligningen siden MW2 er en "arcade shooter", mens BC2 er et mer realistisk spill som fokuserer på lagarbeid. De er to forskjellige spill, som begge tilbyr to ulike og fantastiske spillopplevelser.....Bare min mening selvsagt ;)

Lenke til kommentar

Testa Splinter Cell Conviction litt inatt og sitter igjen med noe dårlig smak i munnen...

 

Grafikken er til tider meget bra men ellers ser det rimelig dårlig ut til å være et 2010 spill. Kontrollerne burde jeg jo vist hvordan var siden jeg har spilt demoen men synes det var ganske så slitsomt og det dro ned voldsomt for meg da det ble bare rot til tider. Alt etter hvor en er og når en sikter så skifter kamravinklen litt på aimen noe som fikk meg til å se mannen med jåen et par ganger her slik...

 

Hørte også knitring i lyden slik noen andre nevner her slik men var maks 2 ganger jeg hørte det så no big deal.

 

Så for min del nok et X360 "ekslusivt" spill som skuffer, Alan Wake burde levere eller så kan X360 ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

faen så mye bedre battlefield bad company er i forhold til mw2.. Bare min mening selvsagt ;)

Tja, det varierer veldig, dette er et spill du ikke kan spille alene. Headsetet mitt er ødelagt akkurat nå og dette spillet har vært forferdelig i hele dag. Synes også at matchmakingen er minst like ille, om ikke verre enn MW2, samme med spawn-systemet.

 

[mine erfaringer er kun med Rush]

Ikke enig. Her kan man velge hvor en vil spawne, enten på forhåndsdefinerte spawnpunkter eller på enhetskamerater. Å spille alene fungerer også innmari bra når en blir parret med folk som er mer enn ubrukelige til å spille. Hvis man havner i en squad med 2-3 snipere som ikke gjør annet enn å hore i bakgrunnen er jeg enig i at det er forferdelig, men hvis det er balansert med kjøretøy, engineer, medic og assault fungerer det bra å spille alene også. Spawnkilling kan foklares på flere måter. Det ene laget skal presse på for å ødelegge enheter og da er det naturlig å drepe alle en ser. Det er ikke ofte en spawner rett i siktet til fiender når man er defender. Hvis en spawner på en enhetskamerat er det en risiko man utsetter seg for. Om han blir drept rett etter at du spawner er det stor sjanse for at du selv blir drept.

 

Et scenario: Du er en engineer, forsvarer, som har lite ammo men har klart å snike deg bak en sniper som har plukket ut lagkameratene dine en etter en i lang tid. Det spawner en rett ved siden av ham. Hvem tar du først? Han som er desorientert, har mest ammo og kommer til å være mer oppmerksom på det rundt seg til å begynne med eller han som ikke har rørt høyrestikka på tyve år?

 

Har forøvrig spilt en god del alene og med andre (fullt Xbox Live party fordelt på to enheter er lett den beste onlineopplevelsen jeg har hatt) og finner det nesten uten unntak mye morsommere enn Modern Warfare 2.

Lenke til kommentar

faen så mye bedre battlefield bad company er i forhold til mw2.. Bare min mening selvsagt ;)

 

Nå har ikke jeg testet multiplayer, men singleplayeren til BC2 var utrolig mye bedre enn MW2 ja.

 

Da gjennstår det ikke engang en uke før Monster Hunter Tri finnes i butikkene. Dessverre måtte jeg ty til elkjøp fordi var omtrent eneste som hadde pakken med CCP når jeg bestilte så da ble det til det. Spent på om det blir en ekstra ukes ventetid...

 

Noen andre som har planer om anskafelse av det?

 

Hva slags type spill er det? Har sett såvidt på det, og det ser helt greit ut, men er det mer et online spill eller kan en nyte det offline også?

 

Hmm vanskelig å gi noe helt konkret bilde av hva det helt er. Action, rollespill, noe inni mellom der. Det beste er vel å lese et par av anmeldelsene for å gå et godt bilde av det, kommer nok en på gamer snart tenker jeg ;) spilles helt klart best med classic controller eller classic controller pro forøvrig.

 

Offlinen delen er rimelig stor, jeg har ikke selv spilt det men etter hva jeg har hørt vil det vel etter hvorvidt man ønsker å bli ferdig med alt, et sted mellom 50-100+. Rundt 50timer til du kommer til ending credits er vel det jeg har hørt, kanskje litt mer om man er helt ny til serien siden det tar en del tilvennings tid.

 

Online delen burde nok være 100+ tenker. Spillet har en god del mindre innhold enn det Freedom Unite til PSP har, men det er fortsatt mye å gjøre. Selv etter 150timer på Freedom unite var det ingen garanti du hadde kommet til credits.

Lenke til kommentar

I en artikel på Kotaku så er det info om et NATAL spill som heter River Rush.

 

Etterå forstå så er det et spill hvor du styrer en båt og styres ved å gå til venstre eller høyre. Du kan også plukke opp stjerner ved å hoppe med båten, noe du gjør ved å hoppe.......jeez.

 

Altså jeg kommer til å le hysteriskt om Microsoft ikke viser noen skikkelige spill som vi spiler nå idag på NATAL på E3 eller før den tid altså....det her begynner nesten å bli litt komiskt.

 

Kilde: http://kotaku.com/5519934/filmmakers-blog-outs-canoeing+style-project-natal-game

Lenke til kommentar

w00t...bare i dag har jeg spillt Resonance of fate i 7 timer. Så langt er det ufatelig bra, mye humor også. Er fortsatt på chapter 3 og driver å springer rundt i arenaen som en liten tulling med pistol og tjener masse penger og exp. Hittil er played time 12:00:00 har 500 000 rubies og en god del energy hexes :] Nevnte jeg at spillet er awesome?

 

Og nei jeg tror ikke Natal blir så hardcore til å begynne med, tenker at det blir det samme med move. Men så etter kanskje 4-5 måneder vil det kanskje begynne å komme hardcore spill pga de har fått inn sine casual spillere.

Lenke til kommentar

Natal er for kjerringer, barn og andre enkle mennesker. Det vil ikke bli brukt på de fleste 360 spillene. Vi vil fremdeles få flest spill til de vanlige kontrollerne hvor Natal kanskje brukes som noe ekstra hvis man vil det. Som å velge å gjøre kommandoer i skytespill osv istedenfor å gjøre det på vanlig måte.

 

Men det vil aldri bli standard i hardcore spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...