Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Nostalgi*

 

Spiller litt Halo 2 i dag, for å nyte de siste timene før MS dreper det. Er jaggu ikke rart det er så mange som spiller det online den dag i dag!

 

Tenkt å spille litt i dag jeg også – helt til jeg fant ut at MS hadde allerede tatt ned serverene med det nedlastabare innholdet til Halo 2, og dermed umuliggjør Halo 2-spilling. :(

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe Super Nintendo med Super Mario All-Stars Da mangler jeg bare Nintendo og Nintendo 64 så er samlingen av Nintendo konsoller komplett :p

 

Og til Crysis 2, jeg er ihvertfall en av de som virkelig ser frem mot lanseringen av spillet som jeg håper blir iår!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Crysis var jo ikke noe ille det, syntes det var dødsfett jeg! Trodde at det bare var en veldig lang "tech-demo", men det var morro!

Veldig enig! Etter alt peset spillet har fått herifra og til langtvekkistan, fikk eg meg en overraskelse :)  Har ikkje kommet skikkelig i gang med Warhead enda.. MEN, du verden så mye bugs Crysis hadde :p

 

 

 

 

EDIT : Kjøper Crysis 2 på den konsollen som får den beste versjonen, Crytek sier disse er like,men den har vi hørt før..

 

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk Splinter Cell Conviction idag til 360en, spilte coop via matchmaking og det var litt for mye lagg når det var kaos. Tror det ikke er noe gale med routeren min, tror heller det er nettkoden som er for dårlig, men ellers stabilt når man snek rundt

 

Fikk det for 210kr så er ikke bitter av den grunn :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...