Toman18 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Crysis var helt fantastisk i mine øyner, blant det beste pc kan tilby meg ihvertfall Kjøpte min forrige gamerrigg bare for Crysis og Crysis Warhead, og nå gjør jeg det for hovedgrunnene Crysis, Crysis Warhead og Crysis 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Huff...Crysis mest oppskrytte spillet til pc ever, kjedelig som pokker. Men imorra kommer Sam & Max til PS3 og Pc!! Wohoo! OG Splinter Cell! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har spart 21075kr til en pc, skal fortsette å spare helt til mesterspillet Crysis 2 kommer Da må de har forbedret det godt fra Crysis :rolleyes: Eneste jeg vil se forbedret er smartere AI's. Eventuelt en extra "power". Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eneste jeg vil ha er Half-Life 3 :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Crysis var jo ikke noe ille det, syntes det var dødsfett jeg! Trodde at det bare var en veldig lang "tech-demo", men det var morro! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 *Nostalgi* Spiller litt Halo 2 i dag, for å nyte de siste timene før MS dreper det. Er jaggu ikke rart det er så mange som spiller det online den dag i dag! Tenkt å spille litt i dag jeg også – helt til jeg fant ut at MS hadde allerede tatt ned serverene med det nedlastabare innholdet til Halo 2, og dermed umuliggjør Halo 2-spilling. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jippii Xboxen kom tilbake så det kan spilles halo 2 her for siste gang nå @nypis: ser ut til at banene jeg hadde lasta ned har blitt korrupte elno, men de gikk an å laste ned på nytt for meg nå. Endret 14. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nå begynner jeg å bli litt små forbannet. Har gavekort på Spaceworld til en 500 kr og jeg VIL HA resonance of fate men de har det ikke. Det er bestillt men de vet ikke hvortid de får det inn T_T Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=242728 Hvilken versjon skal dere ha viss dette kan stemme, og dette er vel et godt spørsmål til de som sitter med 2 konsoller eller fler. Jeg hadde tatt PS3 versjonen viss jeg ikke skulle hatt den monsterpcen Det sies hele tiden Crysis 2 på konsoller vil sette benchmark innen grafikk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis jeg skal ha det, noe jeg er lite sikker på akkurat nå, så blir det på PC. Hvis ikke blir det på den konsollen som tilbyr den beste opplevelsen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 PC, soleklart. Crysis er lite annet enn en rå techdemo og for å få best utnytte av said demo skal den helst utnyttes på PC. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kommer helt ann på hvilke DRM løsninger som EA legger til grunn for PC versjonen som helt klart blir mere uber enn konsollversjonene. Hvis DRM løsningene er av slik art att det blir boikott av PC versjonen så kommer jeg nok til å velge 360 versjonen av spillet. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe Super Nintendo med Super Mario All-Stars Da mangler jeg bare Nintendo og Nintendo 64 så er samlingen av Nintendo konsoller komplett Og til Crysis 2, jeg er ihvertfall en av de som virkelig ser frem mot lanseringen av spillet som jeg håper blir iår!! Endret 14. april 2010 av Toman Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vi får se hvor gode Crytek folka er til å utnytte PS3 kraft da For meg blir det PC versjon uansett, og forhåpentligvis kommer den i år. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Crysis var jo ikke noe ille det, syntes det var dødsfett jeg! Trodde at det bare var en veldig lang "tech-demo", men det var morro! Veldig enig! Etter alt peset spillet har fått herifra og til langtvekkistan, fikk eg meg en overraskelse Har ikkje kommet skikkelig i gang med Warhead enda.. MEN, du verden så mye bugs Crysis hadde EDIT : Kjøper Crysis 2 på den konsollen som får den beste versjonen, Crytek sier disse er like,men den har vi hørt før.. Endret 14. april 2010 av Mala Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vel Crytek sier nå at det vil være "slightly more performance" på PS3. Men det kan jo bare være det dreier seg om ett par mer fps da.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vel Crytek sier nå at det vil være "slightly more performance" på PS3. Men det kan jo bare være det dreier seg om ett par mer fps da.. Etter å ha lest litt på Giantbomb, var det visst snak om at 360 versjonen kun kunne holde seg på 30 fps ca, men PS3 skulle visst takle mer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Fikk Splinter Cell Conviction idag til 360en, spilte coop via matchmaking og det var litt for mye lagg når det var kaos. Tror det ikke er noe gale med routeren min, tror heller det er nettkoden som er for dårlig, men ellers stabilt når man snek rundt Fikk det for 210kr så er ikke bitter av den grunn Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 knakk sammen og kjøpte resonance of fate på game i dag. Faktisk veldig hyggelige folk som jobber på game i Trondheim :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har også fått det inntrykket av Game butikken her i Sandvika. Utrolig hyggelige folk som kan sakene sine om det de selger. Slo av en liten prat med de to bak kassa om heavy Rain sist jeg var å kjøpte spill der, totalt ut av det blå. Koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg