Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper MPdelen i Gears 3 blir bedre en Gears 2 for den er uspillbar, ja jeg har fått ny router og spiller med 5 norske men fortsatt bulletlagg på 3 sekunder, og de gangene vi er host 1 av 15 kamper så føler jeg når du løper så tikker du fremover litt her og der, og som Lakus sa, fikse shotgunnen litt og mindre ammo, det kan jeg leve med.. :p

Lenke til kommentar

Å herregud... Så netopp Tekno programmet på NRK2. Husker ikke helt ordrett hva de sa, men dette er ikke langt unna. Først var det Final Fantasy XIII VS FFVII. Han duden der foretrakk FFVII rett og slett fordi FFXIII hadde for god grafikk og ikke hadde like god kvalitet (virket det som...), men grunnen til at han likte FFVII var fordi han hadde så mye gode minner fra det spillet og han så bort fra grafikken til FFVII da, det spilte ingen rolle at det hadde litt dårlig grafikk... Greit nok at han hadde gode minner fra det, men serr...

 

SÅ! Var det det nye PlayStation MOVE. Han hadde prøvd det selv da og han bare "Ja det ligner kanskje litt på Nintendo Wii da...". Så da sa hun programlederen da: "Microsoft lanserte jo sitt prosjekt Natal som er deres bevegelsesthingy. Aner vi en liten krig mellom Microsoft og Sony her?".

Ja for all del blir det jo krig mellom de to og ikke med Nintendo som var først ute med bevegelsessensoropplegg... :rolleyes:

Lenke til kommentar

Etter at Microsoft slo seg vrange ser det nå ut som det geniale spillet Machinarium kommer til PSN!

News at 11: MS ønsker ikke å være utgiver for multiplatform-spill.

 

Spillet kan fortsatt dukke opp på XBLA. Utvikleren trenger bare å finne en annen utgiver.

 

Om det er lurt å kreve at XBLA-spill skal ha utgivere kan selvsagt diskuteres. Akkuret der er PSN mer fleksibelt.

Lenke til kommentar

Å herregud... Så netopp Tekno programmet på NRK2. Husker ikke helt ordrett hva de sa, men dette er ikke langt unna. Først var det Final Fantasy XIII VS FFVII. Han duden der foretrakk FFVII rett og slett fordi FFXIII hadde for god grafikk og ikke hadde like god kvalitet (virket det som...), men grunnen til at han likte FFVII var fordi han hadde så mye gode minner fra det spillet og han så bort fra grafikken til FFVII da, det spilte ingen rolle at det hadde litt dårlig grafikk... Greit nok at han hadde gode minner fra det, men serr...

Jeg vet, det er flere andre ting rippe XIII for :p

Lenke til kommentar

Å herregud... Så netopp Tekno programmet på NRK2. Husker ikke helt ordrett hva de sa, men dette er ikke langt unna. Først var det Final Fantasy XIII VS FFVII. Han duden der foretrakk FFVII rett og slett fordi FFXIII hadde for god grafikk og ikke hadde like god kvalitet (virket det som...), men grunnen til at han likte FFVII var fordi han hadde så mye gode minner fra det spillet og han så bort fra grafikken til FFVII da, det spilte ingen rolle at det hadde litt dårlig grafikk... Greit nok at han hadde gode minner fra det, men serr...

 

Jeg har i grunn sluttet å forvente stort fra norske spillmedia. Det blir for mye subjekvtivitet ("så mange gode minner fra det spillet" - det er da helt uinteressant for alle andre), merkelige påstander som det ikke blir argumentert godt nok for (hvordan kan et spill ha for god grafikk?) og generelt svak retorikk som vitner om at anmelderne skulle lest mer og spilt mindre. Hvis man skal si at et spill har "dårlig kvalitet" så må den påstanden rettferdiggjøres med mer enn at man har gode minner om et annet spill, ellers blir det bare et meningsløst postulat og det har ingen bruk for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...