Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 N4G er noe av den verste samlingen av folk jeg har sett, både av og på nett. Det eneste som betyr noe der inne er å gi negativ feedback til de som er uenig med deg, rapportere alt du selv ikke mener som spam og å være anonym på internett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg er kun på N4G for å se på nyhetene (orker ikke se på "diskusjonene"), men finnes det noen alternative samlesider for nyheter om spill? Og, en ting til, er det bare jeg som lukter konspirasjon når Gamer.no forsvant ut fra HW-nettverket timer etter at Killzone 2 anmeldelsen kom ut? De gikk ut med et smell, alright! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Helt utrolig! Plutselig høres ikke cod film så dum ut.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Wow! Det var vannvittig stilig! Fete effekter, passende musikk og til dels troverdige scener. Når de gjemte seg bak tømmerstokken burde sporene deres i snøen ha avslørt dem. Men, det viser potensialet - når amatører får til dette! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du mener denne. http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-268492.aspx?CT=1#Comments Artig å lese dette her Noen som har en link til den sida som kommenterte om gamer.no angående uncharted 2? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 De har nettopp begynt med det. Gleder meg allerede til de første rage-trådene fra butthurte engelske fanboys etter en eller annen anmeldelse. Gamer.no skriver for det meste moderate anmeldelser, så jeg tviler på at det blir de helt store reaksjonene, også har de Furevik som er en av de få anmelderne i Norge som kan sammenlignes med de beste på de internasjonale sidene. Men Gud forby at norske Gamereactor kommer med, for der er det mye rart. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som vet om det er noen steder i Norge hvor man kan kjøpe seg et Turtle Beach Headset? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nope Jeg kjøpte mitt Turtle Beach headset til PS3 fra Amazon: Right here! Vet desverre ikke om noen norske steder foreløpig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Zampella og West fra IW har startet et nytt studio, Respawn Entertainment. http://www.vg247.com/2010/04/12/ea-announces-new-development-studio-head-by-zampella-west/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hmm... Kanskje vi får se et ZampellaWest/DICE sammarbeid på et tidspunkt ^^ Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Akkurat det jeg håpet på ! Blir spennende å se hva som kommer fra dem i fremtiden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det var det jeg forventet. Lurer på om de greier å lage et spill som selger like bra som mw. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Med EAs markedsføringerfaring i bakgrunnen tror jeg det kommer til å gå mer enn bra med dem. Håper de satser på community i lik grad som Bungie. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvem er det som eier call of duty? Er det IW eller zampella og west? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tror det er IW, men er langt fra sikkert. Jeg kommer uansett til å kjøpe det første spillet Respawn Entertainment utgir på grunn av den stygge holdningen til Activision. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 haha, hvor flaks går det an å ha? Skulle bytte inn oblivion og skate 2 for å forhåndsbestille alan wake.. Fant bare oblivion/bioshock pack på ekskluderingslista, men så viste det seg av goty versjonen av Oblivion også ligger på lista (som jeg ikke så, fordi det lå under E for elder scrolls).. Vel uansett, så hadde jeg vanlig versjonen og fikk bestilt. Men hva er logikken i at de heller vil ha vanlig versjon enn goty? Begynner egentlig å ligne en parodi.. Sagt det før, men blir nok siste gangen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 De vill ha det det er lite av. Jeg spilte blur demoen og må si meg meget overrasket. Den var ganske mye gøyere enn mario kart. Det finnes ingen "blå skall" som dominerer alt. Er du god nok kommer du til å ligge høyt oppe på listen hver runde. Hvor lenge det klarer å holde meg interessert er en ting men etter å ha spilt det i 2-3 timer er jeg fortsatt klistret til kontrollen. alt i alt er blur demoen noe alle bør prøve. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 8. April 2011 kommer Gears of War 3! Ser ut som om det blir mer brutalt denne gangen. Gjetter på at enspillerdelen blir epic. http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2010/04/gears-of-war-3-video-game-world-premiere-trailer-ashes-to-ashes/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Og Cliff nevnte "Double-Barreled Shotgun" ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Forhåpentligvis betyr det at de har bragt tilbake hagla fra Gissj, men balansert den ut med å gi den lavere ammo. Et shock and awe våpen mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg