Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deg kan man ikke stole på fordi Killzone 2 gjorde mer rett en de fleste skytespill med tanke med grafikk, gameplay og mulitplayer som har Region så du kan bestemme med hvor du vil møte folk fra isteden å møte amerikanere med bulletlagg på opptil 4 sekunder ja merk det i gears 2 og MW2.

 

Og kjøpe alle spill til 360 selv om de er dårligere kvalitet en på PS3/pc blindly pga kontrolleren. Jeg har aldri klart å blitt skikkelig blown away av 360 spill enda etter snart 5 år på markedet, og viss man kaller Crysis eller Killzone 2 only grafikk hvordan kan spillene få over 90% i score da? Da mangler likksom spillene gameplay, multiplayerdel osv...

 

For meg så er 360 bortkasta penger fordi jeg får oppleve det samme på en pc med bedre oppløsning og flyt, ja dette gjelder også til PS3 av multiplattforms, mens de eksklusivene til PS3 sjokkerer meg hver eneste gang på alt mulig, ikke bare grafikken, men kvaliteten på spillene er overlegent

 

Så jeg gleder meg når jeg har den pcen for da har jeg gratis nettspilling osv da ser jeg ingen grunn til å eie en 360....

 

Og den demoen av God Of War III er ikke i nærheten av det jeg ser nå, er på samme plass og skal si dem har oppgradert noe vanvittig på scale og grafikk!!

 

Og jeg kan innrømme jeg kjøper pcen mest for Crysis, Crysis Warhead og Crysis 2, men det kommer noen andre jeg må få spilt i den kvaliteten det er ment for med Mafia II, Rage, Red Dead Redemption osv. Jeg kan drøye dem spillene til jeg får den pcen så jeg ikke bruker pengene på konsollversjonene som ville vært en tabbe....

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

å kjøpe spillpc kun for crysis må jeg si er bortkasta penger. Crysis er for meg pc versjonen av Killzone 2.. Kun grafikken som er noe å skryte av..

 

 

Jævlig bra skrevet! Killzone 2 og Crysis...klart det beste jeg har sett på både konsoll og pc....men Gud å kjedelig.

 

Og som niggle skriver...rimelig bortkasta penger...men godt for hardware utviklerne at det er noen "suckers" som kaster seg på hardware tåget. Synd dem fleste havarerer så det jooooomer etterhvert.

Lenke til kommentar

Hva som er best sånn grafisk sett kommer vell helt ann på hvilke firmabriller man til enhver tid har på seg :)

 

Når det gjelder å kaste bort så mye spenn på en PC for ett par spill sin skyld så sliter man kanskje med hva man skal bruke pengene på men skal ikke prate så høyt der i gården siden specsa må mitt gamervindunder er mere nok kapabell til å kjøre Crysis 2 på max.

 

Når Crysis 2 PC versjon kommer så vill det grafiske aspektet med spillet være mye bedre enn hva som noengang kommer til å bli sett på konsoll

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Desverre LarZen så er jeg ikke en "suckers" som hopper på hardwaretoget, har lenge lengtet en pc som drar de likksom 360 "eksklusivene" bedre en 360en gjør :). Å si de fleste pcer kollapser kan være rett, da er jeg såpass inne i systemet så jeg vet hva som skal til å unngå systemkræsj med pc :p. Men må nok beholde 360en pga kommende Alan Wake og Gears 3 som jeg håper de 2 knuser alt jeg har sett på på PS3en, spesielt Alan Wake med 6 års utvikling burde danke alt ;)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Deg kan man ikke stole på fordi Killzone 2 gjorde mer rett en de fleste skytespill med tanke med grafikk, gameplay og mulitplayer som har Region så du kan bestemme med hvor du vil møte folk fra isteden å møte amerikanere med bulletlagg på opptil 4 sekunder ja merk det i gears 2 og MW2.

Grafikk? Ja, på konsoll gjorde det mye. I forhold til Crysis, derimot, absolutt ingenting. Gameplayet er ikke noe man ikke fant i CoD4 - og det gjorde det hele bedre. Regionbestemmelser er i både Halo 2 og 3, så nei, ingenting nytt her.

 

Og kjøpe alle spill til 360 selv om de er dårligere kvalitet en på PS3/pc blindly pga kontrolleren. Jeg har aldri klart å blitt skikkelig blown away av 360 spill enda etter snart 5 år på markedet, og viss man kaller Crysis eller Killzone 2 only grafikk hvordan kan spillene få over 90% i score da? Da mangler likksom spillene gameplay, multiplayerdel osv...

Spill som Gears of War, Mass Effect, Bioshock, Halo og de andre milliardene med multiplattformspill har ikke gjort noe for deg? Da er du ikke mye til en spiller, for spill er mer enn grafikk - det er den totale opplevelsen. Hvis du plattformbestemmer opplevelsene dine (noe du helt klart gjør ut i fra dine poster) er du så bestemt på at plattform X er gull, mens Y og Z bare er noe tull. Over 90% i score er direkte relatert til hype. Halo 3, Killzone 2, Crysis, Modern Warfare 2 - det er de største hypetogene spillindustrien noen sinne har sett til tross for at ingen av de gjør alt perfekt, men samtlige ligger på over 90% på Metacritic. Hver gang noen prøver å si noe annet blir de bashet ut av samfunnet. Kan henvise til Gamer.no i dette tilfellet.

 

For meg så er 360 bortkasta penger fordi jeg får oppleve det samme på en pc med bedre oppløsning og flyt, ja dette gjelder også til PS3 av multiplattforms, mens de eksklusivene til PS3 sjokkerer meg hver eneste gang på alt mulig, ikke bare grafikken, men kvaliteten på spillene er overlegent

Du blir sjokkert av PS3-spill fordi du vil det. Du ser med et ukritisk øye og nekter å godta eventuelle feil eller mangler. Er det på en annen plattform, i dette tilfellet Xbox 360, så er det aldri bra nok, det "blåser deg ikke avgårde". Det er umiddelbart under det som forventes fordi det finnes spill på PS3 som gjør ett eller to aspekt av spillet bedre.

 

Så jeg gleder meg når jeg har den pcen for da har jeg gratis nettspilling osv da ser jeg ingen grunn til å eie en 360....

Du har en PS3? Spill på den og ikke klag på at Live koster penger. Du vil ikke få spille Fable 2, Halo 3, ODST, Halo: Reach, Gears of War 2/3, Crackdown 2 eller andre eksklusiver og vil gå glipp av eksklusivt innhold, men da slipper i hvertfall resten av nettet å høre klaging og mas fra dem som liker å klage og mase.

 

Og den demoen av God Of War III er ikke i nærheten av det jeg ser nå, er på samme plass og skal si dem har oppgradert noe vanvittig på scale og grafikk!!

Helt gyldig. Hvis det ferdige produktet er bedre enn en 9 måneder gammel demo er det ingenting å si på det.

 

Og jeg kan innrømme jeg kjøper pcen mest for Crysis, Crysis Warhead og Crysis 2, men det kommer noen andre jeg må få spilt i den kvaliteten det er ment for med Mafia II, Rage, Red Dead Redemption osv. Jeg kan drøye dem spillene til jeg får den pcen så jeg ikke bruker pengene på konsollversjonene som ville vært en tabbe....

Da sier vi det fra nå av. Ikke kjøp spill til Xbox 360. I hvertfall ikke eksklusiver, for dem kan du få senere på din mye nevnte spill-PC.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

og viss man kaller Crysis eller Killzone 2 only grafikk hvordan kan spillene få over 90% i score da?

Fordi det finnes sider som Spillmagasinet.no.....?

 

Vil ikke si det da, fordi er vel over 70 anmeldelser, forskjellige på gamerankings.com eller på metacritics, må jo være en grunn de 2 spillene fikk de karakterene utenom å bare se på grafikken...

 

Det jeg savner mest med MW og MW2 på singelplayeren du kunne mounte på for eks red dot sight eller grenade launcher, likte ikke å finne disse supervåpene i MW og MW2, man kan drepe enkelte folk og finne forskjellige sikter osv og mounte disse på forskjellige våpner i Crysis og det var en av de mange grunnene jeg liker bedre singelplayeren i Crysis og Crysis Warhead over MW og MW2.

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Huff mye snakk om crysis her.

 

Er det noen som skal spille halo 2 på onsdag som er den siste dagen xbox live er oppe. De som spiller på onsdag har blitt lovet en "visual flair." De deler nok ikke ut reach versjonen av recon armor men det er jo gøy å ha noe andre ikke kan få tak i. Jeg skal ihvertfall spille et par runder bare for nostalgien skyld å håpe vi får spilt på blood gulch.

 

As thanks for throwing down, we’re committed to granting everyone who plays with us on the 14th a piece of visual flair for use in Halo: Reach multiplayer as a symbol of our gratitude. We’ll also be collecting a plethora of relevant stats and gifting plenty of other sweet prizes for players who take the time to throw down with us.

Lenke til kommentar

Lead and Gold: Gangs of the Wild West kommer på Euro PSN 22. april. Kunne ikke finne noe om Xbox Live, men det kommer nok snart der også. Kommer an på prisen for min del, men det koster 15 Euro på Steam, men det blir vel litt dyrere på konsollene. Er det noen som kommer til å kjøpe det som oppvarming til RDR?

Endret av JimJones
Lenke til kommentar

Huff mye snakk om crysis her.

 

Er det noen som skal spille halo 2 på onsdag som er den siste dagen xbox live er oppe. De som spiller på onsdag har blitt lovet en "visual flair." De deler nok ikke ut reach versjonen av recon armor men det er jo gøy å ha noe andre ikke kan få tak i. Jeg skal ihvertfall spille et par runder bare for nostalgien skyld å håpe vi får spilt på blood gulch.

 

As thanks for throwing down, we’re committed to granting everyone who plays with us on the 14th a piece of visual flair for use in Halo: Reach multiplayer as a symbol of our gratitude. We’ll also be collecting a plethora of relevant stats and gifting plenty of other sweet prizes for players who take the time to throw down with us.

Faen, xboxen min er fortsatt borte :7

Lenke til kommentar

Huff mye snakk om crysis her.

 

Er det noen som skal spille halo 2 på onsdag som er den siste dagen xbox live er oppe. De som spiller på onsdag har blitt lovet en "visual flair." De deler nok ikke ut reach versjonen av recon armor men det er jo gøy å ha noe andre ikke kan få tak i. Jeg skal ihvertfall spille et par runder bare for nostalgien skyld å håpe vi får spilt på blood gulch.

 

Jeg blir absolutt med! Halo 2 var herlig å spille [inntil GeOW kom ut] og har gitt litt for mange timer spilling. Hadde ikke trengt noen ekstrating til Reach, men det er jo en fin liten homage. Kanskje det er Mjolnir VI drakten? Vil heller ha Mjolnir V, menmen.

Lenke til kommentar

Jeg synes crysis var noe herk. Greit nokk at grafikken var helt fantastisk, men det hjelper ikke så mye når resten av spillet var et helt vanlig og dårligt fps spill i følge min spillsmak. Det eneste fps spillene jeg har likt de siste 10 årene er nokk HL 2 og bioshock. Alle andre fps spill har bare vert nedturer.

 

Noen som kan anbefale the witcher btw? Jeg synest det var på tide å plukke opp ett nytt rpg spill og så sant resonance of fate er utsolgt så tenkte jeg på å kjøpe the witcher enhanced edition eller hva det nå heter. Likte traileren til 2eren og spillet virker som noe jeg kunne tenkt meg å spille, men jeg vil gjerne spille 1eren først.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...