Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hatt fire knapper på iPhone. Èn i hvert hjørne med et skikkelig "klikk". Da hadde den blitt så utrolig mye mer kapabel for spill. Forøvrig mange gode spill ute. TapTap Revenge/2, iShoot, Rolando, Topple, Contraption, TapDefense, Cube Runner, JellyCar og mange fler! :)

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe en ny trådløs nettverksadapter til Xboxen min nå innen fredag, men er det noen som vet om noen steder som selger den billigere enn 595kr? NetShop har den nemlig til den prisen, men lurer på om det finnes bedre steder. Har nemlig ikke mye penger - som vanlig - å bruke på noe som helst egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe en ny trådløs nettverksadapter til Xboxen min nå innen fredag, men er det noen som vet om noen steder som selger den billigere enn 595kr? NetShop har den nemlig til den prisen, men lurer på om det finnes bedre steder. Har nemlig ikke mye penger - som vanlig - å bruke på noe som helst egentlig.

Kan du ikke bare følge den fine guiden til Credible? :)

Lenke til kommentar
Har jeg en laptop? Nei, det har jeg ikke.

Joda, du har en gammel røver som du fant på skolen.

Har jeg et OS som støtter deling av nettverk? Nei, det har jeg ikke .

Da har vi noe som kalles installering, da kan man faktisk få et nytt OS på datamaskinen sin. :)

Lenke til kommentar

Har jeg strømtilgang til den gamle laptopen jeg fant på skolen? Nei.

Kommer den gamle laptopen jeg fant på sklen til å være i stand til å gjøre noe? Nei.

Er jeg interessert i å bytte OS kun for å spare noen kroner når jeg liker det veldig godt? Nei.

Er jeg interessert i å alltid ha PC'en på hver gang jeg skal spille? Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...