Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer neppe. Selvfølgelig skal de jo si ha en kampanje på å si at spillet kun kommer til 360, fordi det er jo det spillet gjør. Hvertfall i første omgang, siden PC-utgaven er nok på vent enn bare "kommer aldri". God of War 3 gjorde også det, sto da kommer bare til PS3 på noen par promoteringsplakater på Gamestop`en min. Det hjelper trossalt spillet til å selge, ingen seriøse selskaper lager spill for bare å ha det gøy.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da har jeg fullført God of War 3, på ingen måte et tierspill men jaggu meg moro fra ende til annen!

 

Tøffe kamper, god lydbilde, god grafikk og fine varierte omgivelser er det spillet absolutt vil huskes for, men jeg opplevde bugs (sparket blant annet en greie gjennom en låst dør, så da sto jeg der uten mulighet til å løse oppgaven), våpnene var direkte kjedelige (3 av 4 våpen var like) og angrepene var færre en før, og til alt overmål i stor grad kliss like (L1 og firkant for å snurre rundt). Spillet er også overraskende kort, og Kratos er blitt mer en parodi på seg selv. En litt slitsom parodi egentlig.

Lenke til kommentar

Da har jeg fullført God of War 3, på ingen måte et tierspill men jaggu meg moro fra ende til annen!

 

Tøffe kamper, god lydbilde, god grafikk og fine varierte omgivelser er det spillet absolutt vil huskes for, men jeg opplevde bugs (sparket blant annet en greie gjennom en låst dør, så da sto jeg der uten mulighet til å løse oppgaven), våpnene var direkte kjedelige (3 av 4 våpen var like) og angrepene var færre en før, og til alt overmål i stor grad kliss like (L1 og firkant for å snurre rundt). Spillet er også overraskende kort, og Kratos er blitt mer en parodi på seg selv. En litt slitsom parodi egentlig.

 

Rundet det selv nå ikveld. Utrolig fornøyd, men noen bugs trekker litt ned. Bugs som f.eks at spillet ikke registrerte at jeg hadde drept alle fiendene på en plass, som dermed gjorde at en port ikke åpnet seg. Måtte laste og gjøre det på nytt og da funket det. Og bug da jeg skulle klatre på en cyclop, men akkurat da jeg trykket runding forsvant fienden og da klatret Kratos på en usynlig cyclop. Og en helt på slutten, da Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

du slåss med Zeus og begge havner inne i Gaia. Første gangen spawnet ikke Kratos der inne så jeg ble drept. Andre gangen gikk det fint.
Slike bugs er ikke noe krise, men det er litt irriterendes. Men alt i alt et fantastisk bra spill, vil gi det 9/10. Men hva skjedde i slutten etter rulleteksten? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hadde Kratos da kommet seg ned i havet?
Lenke til kommentar

Sitter å høre på det mest spektakulære soundtracks ever, og det er fra God Of War III, så evig eid att det går ann å bli så episk :D. Kjenner gåsehuden reiser seg fra ryggraden og oppover, fy fy fy faen!!! :D

 

Og fikk en meget grei byttedeal med broderen min mellom gamle pcspill. han fikk Age Of Mythology og Titan expansion og jeg fikk Crysis og Crysis Warhead, da er det bare å vente til Crysis 2 kommer ut så er monsterpcen kjøpt :D. Crysis 2 ser ut som det er først ment til pc så PS3 så 360 ifølge flere nyheter på n4g osv :)

Lenke til kommentar

Siden PC versjonen uansett blir bedre har det ingenting å si

 

 

Den kommer nok til å blow our mind ja...men Crytek sier og jeg quote Itavisen:

 

I et intervju forteller Michael Glück, som er ansvarlig for PS3-versjonen av Crysis 2, at spillet vil utnytte konsollen til det fulle. Han sier at de kommer til å sette standarden ekstremt høyt når det gjelder visuell kvalitet på PS3, og konkurrerende spill vil slite med å nå tilsvarende nivå.

 

Han regner heller ikke at CryEngine 3, som spillet bygger på, vil gi nevneverdig rom for fremtidige forbedringer. Kvaliteten på grafikken på PS3 vil være så høy at fremtidige titler som bruker samme teknologi vil kunne bli bedre på visse områder, men betydelige hopp i grafikken vil ikke være mulig.

 

Og endel fps spill til både X360 og PS3 idag ser ikke annet en utrolig bra ut, så at Crysis 2 kommer til å sette standarden ekstremt høyt i følge Crytek lover jo meget meget bra....

Lenke til kommentar

Rundet det selv nå ikveld. Utrolig fornøyd, men noen bugs trekker litt ned. Bugs som f.eks at spillet ikke registrerte at jeg hadde drept alle fiendene på en plass, som dermed gjorde at en port ikke åpnet seg. Måtte laste og gjøre det på nytt og da funket det. Og bug da jeg skulle klatre på en cyclop, men akkurat da jeg trykket runding forsvant fienden og da klatret Kratos på en usynlig cyclop. Og en helt på slutten, da Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

du slåss med Zeus og begge havner inne i Gaia. Første gangen spawnet ikke Kratos der inne så jeg ble drept. Andre gangen gikk det fint.
Slike bugs er ikke noe krise, men det er litt irriterendes. Men alt i alt et fantastisk bra spill, vil gi det 9/10. Men hva skjedde i slutten etter rulleteksten? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hadde Kratos da kommet seg ned i havet?

 

Etter hyllesten spillet fikk på Gamer.no er jeg faktisk skuffet. For all del, bra spill, men leverte ikke de varene jeg trodde jeg ville få. Føles faktisk som om spillet har tatt serien ett steg tilbake på mange områder (våpen, Kratos, hele omgangen med gresk mytologi, tenkeoppgaver), samtidig må jeg nevne at det endelig var slik at spillet ikke lenger plutselig ble "umulig", og selv sistebossen var faktisk ganske godt designet, selv om spillet "aldri" sluttet.

Lenke til kommentar

Der bestilte jeg 2 drittspill og da får jeg Alan Wake for 218kr på Gamestop :p

 

 

Ikke lett å finne billige spill som ikke er på eksluderingslista. Men fant skate 2 til 149 kroner, så det funka.

 

ellers så har elkjøp enda ikke klart å levere meg dragon age awakening.. imponerende :o

Lenke til kommentar

Der bestilte jeg 2 drittspill og da får jeg Alan Wake for 218kr på Gamestop :p

 

 

Ikke lett å finne billige spill som ikke er på eksluderingslista. Men fant skate 2 til 149 kroner, så det funka.

 

ellers så har elkjøp enda ikke klart å levere meg dragon age awakening.. imponerende :o

 

De hadde ikke Rock Band ACDC og heller ikke X-Blades på dems ekskluderingslista så jeg slo til hahah :D

 

Og har lagt av gamerriggen min klar til Crysis 2 hehe :p

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585757

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518692

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502745&view=detailed#ProductTabs

 

Hele pakka kom på rundt 12000kr :p, håper denna vil dra Crysis 2 lett :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Der bestilte jeg 2 drittspill og da får jeg Alan Wake for 218kr på Gamestop :p

 

 

Ikke lett å finne billige spill som ikke er på eksluderingslista. Men fant skate 2 til 149 kroner, så det funka.

 

ellers så har elkjøp enda ikke klart å levere meg dragon age awakening.. imponerende :o

 

De hadde ikke Rock Band ACDC og heller ikke X-Blades på dems ekskluderingslista så jeg slo til hahah :D

 

Og har lagt av gamerriggen min klar til Crysis 2 hehe :p

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585757

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518692

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502745&view=detailed#ProductTabs

 

Hele pakka kom på rundt 12000kr :p, håper denna vil dra Crysis 2 lett :D

 

Så veldig bra ut det systemet der. Selv ville jeg kanskje gått for en av de billigere Core i7 prosessorene fra Intel (920 f.eks), da disse yter en del bedre enn de beste fra AMD, men AMD er kanskje mer kosteffektivt i disse dager, spesielt med tanke på de dyre hovedkortene Core i7 krever.

Selv sitter jeg med en Phenom II X4 920, som er en av de 2 Phenom II prosessorene som kom ut først, og jeg merker at den godt kunne vært et par hakk raskere.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt så er Intel bedre med videoredigering og andre ting utenom spilling, eller er Intel bedre til gaming en AMD? Det er her jeg sliter litt siden jeg hører nei AMD er best, nei Intel er best osv :p

 

Vel det riktig svaret er (om du ser bort fra pris); Nei, Intel er best.

 

Ifølge pretty much alle tester jeg har sett på sider som Guru of 3D, Tom's Hardware etc, så scorer Intel's i7 serie (og forsåvidt Core 2 Duo 8400) ganske så mye høyere FPS messig enn de beste Phenom II prossessorene til AMD.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...