Vaine Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Noen som faktisk har sett Super Mario Bros. (1993)? Birger Det har faktisk jeg. edit: Nei vent, det har jeg ikke. Tenkte på en annen mario film. Endret 6. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Blur er vell ett spill hvor utvikler prøver å etterligne Super Mario Kart iallefall etter hva jeg har skjønt og det kan jo bli ganske gøy online men som singleplayer bit tror jeg det ikke blir noen slager. Jeg har ikke fått testet demoen selv ennå men skal nok gjøre det om anmeldelser ikke gir noen pekepinn. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Noen som faktisk har sett Super Mario Bros. (1993)? Birger Jess...eg var bare ungen først og siste gang eg såg den Syns det var søppel tilbake den gang, hadde eg sett den i dag hadde det sikkert fått ett trist utfall... Endret 6. april 2010 av Mala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg skal herved prøve å beskrive reaksjonene mine når jeg møter på fiender i Dead Space med noen bilder og en video. *rense ganen* First I was like: Then I was like: Then I was like: Then I was like: And finally I got like: http://www.youtube.com/watch?v=_sarYH0z948 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Rundet spillet i en evig "First I was like" :rolleyes: Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 så det betyr du likte dead space da Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 And finally I got like: http://www.youtube.com/watch?v=_sarYH0z948 Den filmen der gav meg flashback fra en kveld i påsken da en gjeng ble sittende å pilse for deretter å konstruere drikkeleken shadeson/shadesoff, som utspilte seg som en episode CSI der vi shotta hver gang Horacio eller hva han nå heter tok brillene på/av. Det skjer overraskende mange ganger i en episode. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Velvel, hadde meg nettopp en stund med Resident Evil 2 på PSP, og den utrolig klamme ekle stemningen er inntak slik eg huske den fra de dagene B) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ja, det var noe annet enn RE4 og 5. Disse er forsåvidt også bra, men de har ikke lenger det som gjorde RE unikt og føyer seg inn i en lang rekke av tredjepersonsskytere i stedet. Det er litt trist. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Syns RE4 var det som gjorde RE unikt igjen. RE5 derimot <_< Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 RE4 og RE5 kan ikke måle seg med de eldre titlene etter min mening. RE2 og RE Code Veronica er klassikere. Digget den tiden da du kunne finne creepy dokumenter å lese. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Når jeg sier unikt så tenker jeg på hvordan RE frem til RE4 tok i bruk stemninger, kameravinkler og psykologi for å skape spenning i stedet for action. Det er små detaljer som man kanskje ikke er bevisst på en gang, men som allikevel er helt avgjørende for å bygge opp atmosfæren. Som når du lukker en dør og plutselig hører det skjer noe bak den, når du befinner deg i et rom med et enveisspeil og musikken plutselig blir bom stille, når du får et halvt sekunds glimt av en skapning som krabber over et vindu eller når spillet bygger opp en falsk følelse av trygghet. Å lage et spill på denne måten krever mer av skaperne, det krever blant annet stor psykologisk innsikt, men resultatet blir også så mye mer interessant enn bare nok en tredjepersonsskyter med zombier og monstere. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 jau, der besto jeg prøven Da skal jeg feire med hjemmelagd pizza og zelda Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Billig tilbud på Xbox 360 Arcade denne uka på Lefdal: 1 x Xbox 360 Arcade konsoll 1 x trådløs håndkontroll 1 x 512 MB minnekort 1 x AV kompositt-kabel 1 x trådløs mikrofon 1 x Xbox Live silver Rock Band: The Beatles Scene It? BOS med 4 Bigpads(buzzere) 795,- Usikkert på om tilbud gjelder på nett da bare Beatles-spillet er lista på nettbutikken. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Når jeg sier unikt så tenker jeg på hvordan RE frem til RE4 tok i bruk stemninger, kameravinkler og psykologi for å skape spenning i stedet for action. Det er små detaljer som man kanskje ikke er bevisst på en gang, men som allikevel er helt avgjørende for å bygge opp atmosfæren. Som når du lukker en dør og plutselig hører det skjer noe bak den, når du befinner deg i et rom med et enveisspeil og musikken plutselig blir bom stille, når du får et halvt sekunds glimt av en skapning som krabber over et vindu eller når spillet bygger opp en falsk følelse av trygghet. Å lage et spill på denne måten krever mer av skaperne, det krever blant annet stor psykologisk innsikt, men resultatet blir også så mye mer interessant enn bare nok en tredjepersonsskyter med zombier og monstere. Jeg er helt enig der Spartakus. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Var på et foredrag om spill rett før påske, hvor de hadde kommet ei frøken fra U,S and A, og snakket om jobb i spillbransjen. Hun fikk ikke nevne noe om sin arbeidsplass eller stilling, samt prosjekt, men ga oss et hint om å google navnet hennes. Fant dermed ut at hun jobbet for Blizzard, mer konkret, Diablo 3 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sier i mere jeg bare se og nyt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Håhåhå, dette blir fiine ting! Kommer det noen demo, bare for å se hvordan gameplayet vil fungere i praksis? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg fikk Silent Hill 2 i posten i dag (wut). Får se hvor gøysomt det er å spille et såpass gammelt spill, når jeg bare har erfaring med shattered memories til wii. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vet ikke om det kommer noen demo til Alan Wake men jeg vill nok tro att det gjør det og så kommer vell MS til å ha en massiv kampanje på att dette spillet kommer kun til Xbox360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg