Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg spilte aldri Fable, men Fable 2 er et av de spillene jeg så gjerne vil elske, men ikke orker å spille i mer enn noen timer for hver økt. Og øktene er ikke så hyppige som jeg gjerne skulle ønske heller. Når jeg leser om det og tenker på det høres det teoretisk sett fantastisk ut, men hver gang jeg setter meg ned med det innser jeg at det forblir med teorien for min del. Det her blir vel ikke noe mer enn en rant, men man må vel ha noen av dem innimellom også.

Samme med meg når det gjelder Mass Effect liker alt med et, men jeg klarer bare ikke å spille det lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at du har hatt sex (eller i selve svartskjerm scenen) så sier dama at du skal bli far. Så det skal skje med en gang. Du er vel gift? Og ikke bruk kondom ofc :D

 

Skjedde ikke noe hos meg. Er gift og brukte ikke kondom. Må vel bare prøve igjen. Men hun var litt sliten så måtte vente litt. Jeg derimot var klar med en gang..

 

ikke få for mange kjerringer og unger.husker jeg hadde 30 hustruer og 82 barn,det lagget som f... hver gang jeg besøkte byen og det ble nesten uspillbart når alle kom løpende og begynnte å krangle osv.Tok dem med til Bandit Coast og problem solved.)(Når jeg gikk gjennon skogen med alle hustruene sa hun ene "her var det jaggu skummelt" ,og jeg svarte "tenk på meg da som må gå tilbake helt ALENE" ;))

 

Hehe, der lo jeg godt. Litt av et kaos du har skapt der ja. Og så ta dem med til bandittene for å bli kvitt dem, genialt. Men det er jo det som er en av tingene som skiller Fable 2 ut fra andre spill. Du kan gifte deg og få barn, også til og med 30 koner og 82 barn da.

Lenke til kommentar

Historien med koner og barn minner meg om når jeg spilte The sims (orginalen). Fikk meg kone og fikk til slutt adoptert en liten skriker, problemet var at alt den gjorde var å gjøre mine sims ulykkelig og skrike og skråle hele tiden. Uten at den på noe vis ble større eller noe progresjon. Så endte med at jeg satte krybba ut i hagen, og etter et par dager kom barnevernet og fjernet ungen :p

Lenke til kommentar

http://thegamingliberty.com/index.php/2009/11/10/tgl-exclusive-interview-reveals-possible-bully-sequel/

 

Et nytt Bully spill hadde vært knall! Storkoste meg med Scholarship Edition(?) på Xbox 360, og skulle gjerne hatt mer - gjerne i GTA IV motoren. :)

 

bully aka canis canem edit er nok et av de aller mest undervurderte spillene, i alle fall i følge salgstall, jeg kjøpte det til ps2 når det kom ut i 2007, og er definitivt et av de spillene jeg har fått mest for pengene av. en oppfølger, som det blir antydet til ville vært fantastisk. vet dette er en gammel tråd, men jeg lette etter noen bully tråder, så tenkte jeg ville dele min kjærlighet til bully med noen andre bully fans. grafikken var jo ikke akkurat noe å skryte av, men stemmeskuespillerne var flinke, og historien var interessant og original, et nytt sandbox spill satt i skolegården kan jo ikke slå feil!

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Fable, men Fable 2 er et av de spillene jeg så gjerne vil elske, men ikke orker å spille i mer enn noen timer for hver økt. Og øktene er ikke så hyppige som jeg gjerne skulle ønske heller. Når jeg leser om det og tenker på det høres det teoretisk sett fantastisk ut, men hver gang jeg setter meg ned med det innser jeg at det forblir med teorien for min del. Det her blir vel ikke noe mer enn en rant, men man må vel ha noen av dem innimellom også.

 

Ser det helt likt, rett og slett. Men det ble aldri engasjerende nok. En rimelig stor pirketing, som Molyneux selv har nevnt, er menysystemet. Det var ikke annet enn tullete. Bla igjennom latterlig trege menyer, velg en potion, bruk den, samle opp innholdet og repeat. Kjedsommelighet fra en annen verden. Ordentlig coop kunne gjort opp for det i en ganske stor grad, men selve spillmekanikkene var for lite interessante. Siden det var bortimot null reaksjon på å dø kunne en bare spamme magi nivå 5. Synd, men sant.

Lenke til kommentar

Selv likte jeg Fable 2 ganske godt, men jeg var veldig lite inne i menyene. Det var i all hovedsak kartet jeg brukte når jeg skulle komme meg fort mellom steder, ellers dreit jeg regelrett i det meste inventaret. En del spillmekanikker var litt vel overfladiske og enkle (rollespillelementene), men selve spillet syns jeg var moro.

 

Er i gang med God of War 3 nå, jeg må bare si at det er et utrolig flott spill. Fullførte i går God of War 2, og jeg skjønner godt hvorfor mange sa det var det peneste spillet på PS 2, og GoW 3 legger ikke skjul på at det akter å være hakket penere etter dagens standard.

Lenke til kommentar

Menyene er en av tingene som trekker ned på Fable 2 ja. Er mye inni der for å se quester, bruke potions, skifte våpen og sjekke kart, og det går ubertreig. I tillegg skulle jeg gjerne sett at det var mulig å hoppe. Har vært en del ganger jeg har måttet gå en stor omvei bare fordi det ikke var mulig å hoppe over. Men ellers er spillet veldig bra.

Lenke til kommentar

Herrejesus. Var i USA i helgen, tok med jenta strategisk til NY i påsken. Da ipad ble lansert i usa. tok ikke med laptopen, så fikk ikke startet syncen. BRENN! en evig lang flytur hjem med ipaden i sekken, har jeg endelig kommet hjem. er imponert, marvel comics ser herlig ut, smålig offtopic, men måtte bare få ut litt frustrasjon samt glede

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Herrejesus. Var i USA i helgen, tok med jenta strategisk til NY i påsken. Da ipad ble lansert i usa. tok ikke med laptopen, så fikk ikke startet syncen. BRENN! en evig lang flytur hjem med ipaden i sekken, har jeg endelig kommet hjem. er imponert, marvel comics ser herlig ut, smålig offtopic, men måtte bare få ut litt frustrasjon samt glede

 

 

Grattis! Kan ikke du skrive en liten leser anmeldelse sak a ? :p

Lenke til kommentar

Testa Blur litt nå og er ikke helt overbevist, det minner meg alt for mye om Wipeout men med biler. Banene jeg testa var kule og fartsfølelsen var bra, spesielt når du fikk nitro boosten.

 

Men konseptet med biler som kjører løp med emp bomber,skjold og røde ildkuler som fyker etter andre biler virker bare litt........dumt.

Om konseptet hadde vært noe mer futuristiskt og områdene en "kjørte" på var noe annet en helt vanlige områder så hadde nok jeg kjøpt konseptet litt bedre.

 

Har ikke noe tro på at det her blir en slager...

Lenke til kommentar

Får masse kommentarer fra andre sier "hvordan faen vet du så mye" husker omtrent alle datoene på spillene jeg har kjøpt oppover årene og innholdet i spillene med puzzles, items osv :p

 

Er litt farlig der jeg hehe, sånn er det når man lever for å game :D. Husker enda vanntempelet i Ocarina Of Time, og det tempelet var lett hahaha :D, har hørt mange sleit der men ikke jeg :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Får masse kommentarer fra andre sier "hvordan faen vet du så mye" husker omtrent alle datoene på spillene jeg har kjøpt oppover årene og innholdet i spillene med puzzles, items osv :p

 

Er litt farlig der jeg hehe, sånn er det når man lever for å game :D. Husker enda vanntempelet i Ocarina Of Time, og det tempelet var lett hahaha :D, har hørt mange sleit der men ikke jeg :D

Da jeg var liten, 8 år liksom, så var vanntempelet litt vrient. I de senere årene synes jeg hele greia er enkel, selvom jeg har gjort det før. Jeg har også spilt Master Quest utgaven av OoT og da synes jeg den versjonen var enda enklere enn den på originalen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...