Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

La oss nå ta en liten gjennomgang av hvilke eksklusive tittler fra MS som ikke har kommet til PC. Halo3, Halo ODST, Fable II, Forza 2,3, PGR 4, Banjo, PGR 3, Kameo, Pefect Dark Zero, Lost Odyssey, Blue Dragon osv. Av de spilla som kommer konsolleksklusivt til 360 ser vi en trend att det er 2nd party som kommer fordelinga (360-PC) og inneholder spill som Mass Effect 1,2, Gears Of War 1,2, Metro så hvordan noen kan få det til att xbox360 kommer til PC etterhvert er for meg en gåte og pure fanboypreik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss nå ta en liten gjennomgang av hvilke eksklusive tittler fra MS som ikke har kommet til PC. Halo3, Halo ODST, Fable II, Forza 2,3, PGR 4, Banjo, PGR 3, Kameo, Pefect Dark Zero, Lost Odyssey, Blue Dragon osv. Av de spilla som kommer konsolleksklusivt til 360 ser vi en trend att det er 2nd party som kommer fordelinga (360-PC) og inneholder spill som Mass Effect 1,2, Gears Of War 1,2, Metro så hvordan noen kan få det til att xbox360 kommer til PC etterhvert er for meg en gåte og pure fanboypreik.

 

Den lista der du lister har jeg vert innom alle utenom Banjo og Blue Dragon, noe jeg vil ikke eid en 360 for de spillene du lista opp

Lenke til kommentar

Det å ikke ville eie konsolleksklusivene til 360 er en personlig preferanse men det å PÅSTÅ att de fleste 360 eksklusive også finnes på PC er ikke annet en vrøvl når det er bevist att dette ikke er tilfelle :)

 

For de av dere som er intressert i hvilke spill som er enten full eksklusive eller Konsoll eksklusiv kan klikke her

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan du har sex i Fable 2? Har skaffet dame og giftet meg, men kunne tenke meg en unge også. Men da må en som kjent ha sex først. Må jeg ha et større hus? For nå bor vi to bare i en slags hestevogn med en madrass på gulvet.

 

Om du har "Come hither" så skal du få damen til å følge etter deg med et merke over hodet, og da er det bare å trykke på sengen

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan du har sex i Fable 2? Har skaffet dame og giftet meg, men kunne tenke meg en unge også. Men da må en som kjent ha sex først. Må jeg ha et større hus? For nå bor vi to bare i en slags hestevogn med en madrass på gulvet.

 

Om du har "Come hither" så skal du få damen til å følge etter deg med et merke over hodet, og da er det bare å trykke på sengen

 

Kan ikke se at jeg har den. Har bare "follow" og da følger hun etter meg bort til sengen, men det er da kun mulig å sove i den.

Lenke til kommentar

La oss nå ta en liten gjennomgang av hvilke eksklusive tittler fra MS som ikke har kommet til PC. Halo3, Halo ODST, Fable II, Forza 2,3, PGR 4, Banjo, PGR 3, Kameo, Pefect Dark Zero, Lost Odyssey, Blue Dragon osv. Av de spilla som kommer konsolleksklusivt til 360 ser vi en trend att det er 2nd party som kommer fordelinga (360-PC) og inneholder spill som Mass Effect 1,2, Gears Of War 1,2, Metro så hvordan noen kan få det til att xbox360 kommer til PC etterhvert er for meg en gåte og pure fanboypreik.

 

Synes det er en meget bra liste, og vel verdt en 360 for de spillene. Og da har du ikke listet opp Crackdown heller, som kanskje er det beste av dem alle. I tillegg kommer Crackdown 2, Fable 3, Halo Reach og Alan Wake som foreløpig er 360 eksklusiver.

Lenke til kommentar

Fikk det til. Kjøpte den boken som Joakim vas Normandy sa, og da var det mulig å ha sex. Men vet ikke om hun ble gravid. Må vel gjerne la det gå litt tid før jeg får det svaret?

Etter at du har hatt sex (eller i selve svartskjerm scenen) så sier dama at du skal bli far. Så det skal skje med en gang. Du er vel gift? Og ikke bruk kondom ofc :D

Lenke til kommentar

Fikk det til. Kjøpte den boken som Joakim vas Normandy sa, og da var det mulig å ha sex. Men vet ikke om hun ble gravid. Må vel gjerne la det gå litt tid før jeg får det svaret?

ikke få for mange kjerringer og unger.husker jeg hadde 30 hustruer og 82 barn,det lagget som f... hver gang jeg besøkte byen og det ble nesten uspillbart når alle kom løpende og begynnte å krangle osv.Tok dem med til Bandit Coast og problem solved.)(Når jeg gikk gjennon skogen med alle hustruene sa hun ene "her var det jaggu skummelt" ,og jeg svarte "tenk på meg da som må gå tilbake helt ALENE" ;))

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Fable, men Fable 2 er et av de spillene jeg så gjerne vil elske, men ikke orker å spille i mer enn noen timer for hver økt. Og øktene er ikke så hyppige som jeg gjerne skulle ønske heller. Når jeg leser om det og tenker på det høres det teoretisk sett fantastisk ut, men hver gang jeg setter meg ned med det innser jeg at det forblir med teorien for min del. Det her blir vel ikke noe mer enn en rant, men man må vel ha noen av dem innimellom også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...