Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja metal gjør alt ting bedre, metal og BLOD! DET ER DET SOM GJELDER!!!!!! :D

 

Over til noe helt annet. Hvorfor i sliter Live så veldig om dagen med alt som ikke er et normalt arcade-spill og DLC-spor til Rockband.

 

Modern Warfare 2 map-pakka funker ikke nå, og Game Room funket ikke forrige uke når det kom ut(unless du tok ut og inn nett-tilkoblingen). Er liksom ikke første gang, men to ganger to uker på rad?

Lenke til kommentar

Megaman 9 på 360en har en viss vanskelighetsgrad. Er ferdig med Galaxy Man der stagen var moro og vanskelighetsgraden passe. Selve bossen var dritenkel.

 

Splash Woman var en annen sak. Stagen var gøy, men med noen irritasjonsmoment var det.

F. eks var det et sted der jeg datt rett ned på noen pigger. Der forglemte jeg meg mange ganger og slo så hardt i sofaen at både brødsmuler og pølsebiter føk opp fra sofasprekkene :D

 

Bossen var bare slem. Slet veldig med den, men gikk gjennom banen som før hadde vært utfordrende på 1-2 min. Sjekka på internett og så alle de sjuke folka som sa at hun var en av de enkleste på spillet :o

 

Vet at det var et mønster, men jeg ble enten truffet av fiskene eller av selve kjerringa. Men klarte henne til slutt, men til hvilken pris? Svette fingre og fantastisk lykkerus :p

Endret av LCJ To9
Lenke til kommentar

Insanely Twisted Shadow Planet skal komme til Xbox Arcade! Ser heftig ut!

 

 

 

Såg tøft ut, og hjelper på med litt god musikk i tillegg!

 

Dimmu Borgir – Blood Hunger Doctrine ^_^

 

Da er vel på mange måter sirkelen sluttet, Dimmu Borgirs låt Sorgens Kammer fra Stormblåst inneholder en sample fra et tv-spill, dog usikker på hvilket akkurat nå.

 

Lurer også på hva som skjer hos Microsoft om dagen, deres Xbox 360-side på Facebook har følgende status: "thanks everyone for your patience today"

Lenke til kommentar

Da er vel på mange måter sirkelen sluttet, Dimmu Borgirs låt Sorgens Kammer fra Stormblåst inneholder en sample fra et tv-spill, dog usikker på hvilket akkurat nå.

 

Stemmer, er frå Amiga-spelet Agony av Psygnosis: http://en.wikipedia.org/wiki/Agony_(video_game)

 

Frå spelet: http://www.psygnosis.org/games/agony/files/agony.mp3

 

Og Dimmu sin versjon: Dimmu Borgir – Sorgens Kammer

Lenke til kommentar

Andre som pre-ordered Sam & Max The Devil's Playhouse til PS3 idag? Synes prisen var helt ok, 5 episoder for 209kr er ikke allverdens... :)

 

Skal helt klart de episodene, men det blir til pc. Synes pek-og-klikk spill blir for klønete med vanlig håndkontroller. Funker greit på Wii, så kanskje det blir bedre med Natal og Move. Ser det koster ca 265kr på steam, så går nok for dem, hvis det ikke kommer i fysisk utgave da.

Lenke til kommentar

Den dagen Crysis 2 ser dagens lys så kjøper jeg en pc bare for det spillet og sikkert mange fler og kansje selger jeg 360en siden de fleste spillene på 360en ender opp på pc med bedre grafikk og oppløsning osv :). Men er veldig usikker om jeg gidd å selge den da fordi den har noen spill jeg må spille hehe, det vil tiden vise :)

 

Skal ihvertfall ut med 10500kr for bare maskina siden jeg har alt tilbehør hjemme :)

 

Men akkurat det som er bra med PS3 at alle eksklusivene der ser ikke dagens lys på pc og da har jeg mye mye større grunner til å holde på PS3en min en 360en :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...