Spartapus Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Vel, jeg hadde definitivt betalt for en klumpete supermaskin som spiller alle formater. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Insanely Twisted Shadow Planet skal komme til Xbox Arcade! Ser heftig ut! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Såg tøft ut, og hjelper på med litt god musikk i tillegg! Dimmu Borgir – Blood Hunger Doctrine ^_^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja metal gjør alt ting bedre, metal og BLOD! DET ER DET SOM GJELDER!!!!!! Over til noe helt annet. Hvorfor i sliter Live så veldig om dagen med alt som ikke er et normalt arcade-spill og DLC-spor til Rockband. Modern Warfare 2 map-pakka funker ikke nå, og Game Room funket ikke forrige uke når det kom ut(unless du tok ut og inn nett-tilkoblingen). Er liksom ikke første gang, men to ganger to uker på rad? Lenke til kommentar
To9R Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Megaman 9 på 360en har en viss vanskelighetsgrad. Er ferdig med Galaxy Man der stagen var moro og vanskelighetsgraden passe. Selve bossen var dritenkel. Splash Woman var en annen sak. Stagen var gøy, men med noen irritasjonsmoment var det. F. eks var det et sted der jeg datt rett ned på noen pigger. Der forglemte jeg meg mange ganger og slo så hardt i sofaen at både brødsmuler og pølsebiter føk opp fra sofasprekkene Bossen var bare slem. Slet veldig med den, men gikk gjennom banen som før hadde vært utfordrende på 1-2 min. Sjekka på internett og så alle de sjuke folka som sa at hun var en av de enkleste på spillet :o Vet at det var et mønster, men jeg ble enten truffet av fiskene eller av selve kjerringa. Men klarte henne til slutt, men til hvilken pris? Svette fingre og fantastisk lykkerus Endret 30. mars 2010 av LCJ To9 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Insanely Twisted Shadow Planet skal komme til Xbox Arcade! Ser heftig ut! Såg tøft ut, og hjelper på med litt god musikk i tillegg! Dimmu Borgir – Blood Hunger Doctrine ^_^ Da er vel på mange måter sirkelen sluttet, Dimmu Borgirs låt Sorgens Kammer fra Stormblåst inneholder en sample fra et tv-spill, dog usikker på hvilket akkurat nå. Lurer også på hva som skjer hos Microsoft om dagen, deres Xbox 360-side på Facebook har følgende status: "thanks everyone for your patience today" Lenke til kommentar
To9R Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja det er mye spennende som kommer på XBLA i år. Bare se på den sticky posten. Er det forresten noen som spiller Risen her? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da er vel på mange måter sirkelen sluttet, Dimmu Borgirs låt Sorgens Kammer fra Stormblåst inneholder en sample fra et tv-spill, dog usikker på hvilket akkurat nå. Stemmer, er frå Amiga-spelet Agony av Psygnosis: http://en.wikipedia.org/wiki/Agony_(video_game) Frå spelet: http://www.psygnosis.org/games/agony/files/agony.mp3 Og Dimmu sin versjon: Dimmu Borgir – Sorgens Kammer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Metroid: Other M ser ganske fet ut, fikk litt Ninja Gaiden følelse også! Lenke til kommentar
To9R Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Takk for at du minte meg på det! Har snust på det, men hadde glemt det. Treg internett nå, så tar en evighet å komme seg på GT. Kan du si release datoen? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er bekreftet til å komme i USA slutten av Juni, men Europa ikke bestemt, dog rykter sier midt i Juli. Min lenke Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Andre som pre-ordered Sam & Max The Devil's Playhouse til PS3 idag? Synes prisen var helt ok, 5 episoder for 209kr er ikke allverdens... Lenke til kommentar
To9R Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ouch, angrer NESTEN på at jeg kjøpte 360 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Andre som pre-ordered Sam & Max The Devil's Playhouse til PS3 idag? Synes prisen var helt ok, 5 episoder for 209kr er ikke allverdens... Skal helt klart de episodene, men det blir til pc. Synes pek-og-klikk spill blir for klønete med vanlig håndkontroller. Funker greit på Wii, så kanskje det blir bedre med Natal og Move. Ser det koster ca 265kr på steam, så går nok for dem, hvis det ikke kommer i fysisk utgave da. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha, måtte jo le også The Halo Movie Reveal Trailer "Finish The Fight" Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ah. tilbake i storbyen etter 7 dager på fjellet.. Kanskje jeg kan få spilt litt igjen også Har jo forsåvidt spilt endel på min kjære dsi da.. Der går det i bowsers mario og luigis inside story Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Snubblet over en side som heter Headweb hvor en kan leie filmer via Mac,Pc og PS3 vistnok. En ser via nettleseren til PS3 men det er vist noen filmer en ikke får sett pga dem krever Microsoft Silverlight.... Kjekt å vite om en blir i nød av å se en film Endret 3. april 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Den dagen Crysis 2 ser dagens lys så kjøper jeg en pc bare for det spillet og sikkert mange fler og kansje selger jeg 360en siden de fleste spillene på 360en ender opp på pc med bedre grafikk og oppløsning osv . Men er veldig usikker om jeg gidd å selge den da fordi den har noen spill jeg må spille hehe, det vil tiden vise Skal ihvertfall ut med 10500kr for bare maskina siden jeg har alt tilbehør hjemme Men akkurat det som er bra med PS3 at alle eksklusivene der ser ikke dagens lys på pc og da har jeg mye mye større grunner til å holde på PS3en min en 360en Endret 3. april 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det en god ting at eksklusivene ikke kommer på flere plattformer? Det er en ganske kjedelig synsvinkel, særlig når PC er plattformen som kan tilby best grafikk - som virker veldig viktig for deg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg gleder meg også veldig til Crysis 2, men det blir desverre PC versjon på meg Håper ikke min maskin kommer til å grine altfor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg