Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Hvis vi kunne fått den til å skade kroppen hvis man spiller for mye ville det gitt den ett ekstra spenningsmoment. Kanskje noe som ligner litt på de "fire håndtak, sistemann som slipper etter et signal får strøm i seg" maskinene - bare med veldig mye sterkere strømnivåer.

Lenke til kommentar

http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id=77573

 

Hvis det er noe i det der, med den kommende USB-minne-støtte-oppdateringen, så ser vi på en pangdeal uten like! Til tross for dårlig salg og skuffende anmeldelser så er Nuts&Bolts innmari moro - og til den prisen! Er vi riktig heldige ser vi kanskje på 8-900,- her til lands. Hvis produktet blir tatt bort, se her istedet.

Lenke til kommentar

Begge spillene koster vel ca 150 kroner nå for tiden og de er begge enormt undervurdert etter det jeg kan skjønne. Viva Pinata er det eneste av de to jeg har spilt og jeg kan ikke fatte hvorfor iallefall det har fått så mye pepper. Spillet er gjennomført fornøyelig og den visuelle stilen gjør intet annet enn å underbygge den følelsen av at alt er flott og fint man får når man spiller. Det vel kanskje den visuelle stilen som har skremt bort mange "ekte mannfolk" som ikke vil bli sett mens de spiller det?

Lenke til kommentar

Som en Banjo-frelst spiller (bjørnen, ikke instrumentet) ser jeg på alt med ham i tittelen som gull og grønne skoger, men jeg opplevde virkelig Nuts&Bolts som en knalltittel. Time på time flyr forbi, og hvis en eier et fnugg av kreativitet, da blir det dag på dag. Viva Piñata har jeg ikke satt meg så veldig inn i selv om jeg har hatt det et års tid. Det er utvilsom potensiale i det, men føler at det krever en del dedikering fra spillerens del - noe jeg ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Viva Pinata kan vel kanskje være litt rart å hoppe inn i med en gang, men når man får dreisen på hvilke dyr som liker hva slags mat og områder og man begynner å mestre, ikke bare selve byggingen av hagen, men også oppdrett av forskjellige dyr så blir det veldig morsomt. Jeg husker jeg satt i mange timer med hagene mine for å få tiltrukket meg et spesielt dyr og for å sørge for at det dyret foplantet seg slik at barna ville føle seg hjemme i hagen min.

Lenke til kommentar

Og der ser det ut til at OtherOS forsvinner frå "fat" PS3 også.

 

http://blog.eu.plays...ming-april-1st/

 

PS3 Firmware 3.21 will be available this Thursday. It will disable the “Install Other OS” feature that was available on the PS3 systems prior to the current slimmer models, launched in September 2009. This feature enabled users to install an operating system, but due to security concerns, we’re now removing this feature.For most of you, this won’t have any impact on how you use your PS3. If you are one of the few who use the “Other OS” feature, or if you belong to an organisation that does, then you can choose not to upgrade your system. However, doing so will mean that the following features will not be available:

  • Ability to sign in to PlayStation Network and use network features that require signing in to PlayStation Network, such as online features of PS3 games and chat.
  • Playback of PS3 software titles or Blu-ray Disc videos that require PS3 system software version 3.21 or later.
  • Playback of copyright-protected videos that are stored on a media server (when DTCP-IP is enabled under Settings).
  • Use of new features and improvements that are available on PS3 system software 3.21 or later.

If you currently use the “Other OS” feature and you wish to update to system software 3.21, make sure you back-up any data stored within the hard drive partition used by the “Other OS,” as they will not be able to access that data following the update.

 

Ein oppdatering som fjernar funksjonalitet? Yay! rolleyes.gif

Lenke til kommentar

Klar over at noen er skuffet over at Sony fjerner en funksjon som konsollen ble markedsført med, men tatt i betraktning at OtherOS innebærer et risikomoment mht til hacking/piracy og at funksjonen betyr svært lite for de aller fleste (jeg visste ikke at den eksisterte) så er det en rimelig avgjørelse.

Lenke til kommentar

Dem få som faktiskt bruker Linux på PS3 burde ikke være sinte på Sony men på idiotene som hacker og finner ut måter å spille piratkopiert matriale på PS3. Takke være slike personer så mister PS3 eiere en funksjon....helt på sin plass synes jeg.

På ingen måte. Før eller siden vil PS3en også bli hacket. Selv uten linux-støtte.

 

Nei, jeg tipper Sony med denne oppdateringen kjører seg rett inn i en amerikansk rettssal. Jeg bruker selv ikke Linux på maskinen, men det er en funksjon jeg godt kunne tenke meg å beholde. Når en dag maskinen er utdatert,og den har fått en etterfølger har jeg sett for meg å bruke maskinen som en medieserver eller noe slikt.

 

Utrolig dårlig av Sony å fjerne funksjonalitet uansett. Det er lavmål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...