Toman18 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Merkelig ikke du tok den, for å gjøre det enklere så sletter jeg saven og starter på ny og gjør det samme 3 ganger . Og det er bare God Of War III som har klart å frelse meg såpass Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Merkelig ikke du tok den, for å gjøre det enklere så sletter jeg saven og starter på ny og gjør det samme 3 ganger . Og det er bare God Of War III som har klart å frelse meg såpass Hva er vitsen med det da? Er det ikke bedre å runde hele spillet og så begynne på nytt igjen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Må da være kjedelig å begynne på nytt istedenfor å fullføre og få vite resten av historien? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 For å være ærlig så gjøre det stadig vekk med store RPG spill, ikke på grunn av epicness nødvendigvis, men fordi jeg alltid ombestemmer meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Litt dumt at man ikke kan velge seg et kapittel å starte i fra hovedmenyen etter man er ferdig med spillet. Jeg har veldig lyst til å spille visse scener igjen, men jeg orker ikke prøve meg frem blant de 25 savene mine for å finne riktig. Så ja, jeg lagde også en hel haug med savefiler for å være sikker på at jeg kunne loade opp hvor jeg ville. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Merkelig ikke du tok den, for å gjøre det enklere så sletter jeg saven og starter på ny og gjør det samme 3 ganger . Og det er bare God Of War III som har klart å frelse meg såpass Hva er vitsen med det da? Er det ikke bedre å runde hele spillet og så begynne på nytt igjen? Not with my playstyle Jeg tar alltid så god tid med spillene og får oppleve de mest mulig, er litt detaljfreak osv Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hehe, ja da burde iallefall fanboyen styre unna Resonance of Fate som har opptil 100 timer spilletid hvis man skal gjøre alt. Selv har jeg også en del savegames på spill og mange ganger etter hvor mange vanskelighetsgrader eller saves hvor jeg prøver ut ulike taktikker for upgrades (FF XIII). Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Making Of God Of War III: http://www.eurogamer.net/articles/the-making-of-god-of-war-iii To put it simply, Playstation 3 is a beast Synes Playstation 3 skjemmer meg ut med grafikk på konsollsiden, jeg kan ikke se noen andre spill som blower meg mer away en nettopp flere PS3 titler gjør... Endret 28. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Making Of God Of War III: http://www.eurogamer.net/articles/the-making-of-god-of-war-iii To put it simply, Playstation 3 is a beast Synes Playstation 3 skjemmer meg ut med grafikk på konsollsiden, jeg kan ikke se noen andre spill som blower meg mer away en nettopp flere PS3 titler gjør... Bærsjstorm innkommer om: 3.. 2.. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Hadde jeg hatt Xbox 360 ville jeg sett annerledes på saken, men når jeg ikke har det, vil jeg jo si at PS3 titlene skjemmer meg bort med god grafikk, ja absolutt. Bare for å ha sagt det: Det finnes fanboyer der ute som er "verre" en Fanboyen... Endret 28. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nja, selvfølgelig finnes det verre, men hvorfor finnes det i det hele tatt fanboyer? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nja, selvfølgelig finnes det verre, men hvorfor finnes det i det hele tatt fanboyer? Sånn 99 % av brukerne på Gamer er jo Xbox-fans, så.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 De er også Nintendo, Sony, PC og Sega/Atari/andreskumleting-fan. Alle er ikke så uhyre ensidede som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Selv er jeg hovedsakelig en fan av spill Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Selv er jeg hovedsakelig en fan av spill Jeg også. Synes det er lettest å foholde seg til. Må være slitsomt å være fanboy og stadig havne i kriger fordi en er så trangsynt når det kommer til hvilken konsoll som er best. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Spill er underholdning på sitt beste og hvilken logo som står på coveret er for meg reint og skjært likegyldig så lenge produktet er godt og vellaget. Å se på fanboykrigen mellom Sony og Microsoft fanboys er som å se på en komedie i beste sendetid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Og begge parter kommer med like latterlige argumenter jo lenger ut i krigen de kommer, for ett sted må jo de gode argumentene bli brukt opp, så da kommer underholdningen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hva er det dere snakker om, beste sendetid skal ikke kastes bort på å se komedier. Den skal brukes til å spille. andreskumleting-fan. Oi det der hørtes spennende ut. En sånn vil jeg også være, hvordan blir man det Laland? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er en sånn som liker ting fra produsenter jeg ikke ramset opp. Commodore og sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg