Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jada! Da var et stykk Pokemon HeartGold med medfølgende Ho-Oh figur i hus. For en fantastisk start på påskeferin. :D :D

 

post-26-1100395483_thumb.jpg

 

Faen da, sitter med DSi XL uten Soulsilver å innvie den med. Cdon er for trege og har problemer med leverandør, gamezone har det samme og har hintet om at den ikke kommer til dem før uti april, elkjøp er en gjeng aper som vanlig og spaceworld som er mitt siste håp sier spillet blir sendt ut i dag men har en dårlig følelse over det hele siden jeg started henvendelsen med å si at jeg ville avbestille om den ikke ble sent ut i dag før påsken satt inn, at det skal være så vanskelig :angry: .

Endret av ghost_ronin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, genialt. Har jo totalt 16 onkelunger som sikkert er villig til å løper rundt vis jeg kjøper dem en is eller noe. :D

 

@ghost_ronin: Jeg kjøpte min hos platekompaniet, de vet jeg er til å stole på når det kommer til levering (sendte spillet onsdag og fikk det i dag). Kanskje du burde prøve der.

 

'Med dig'? Hvorfor Dansk?

Lenke til kommentar

Jaja, mens dere koser dere med HeartGold og SoulSilver får jeg herje med Platinum. Klokker snart 390 timer.

390 timer! :o Oi, da må du jo være mer enn ferdig med Pokedexen?

Jeg fullførte pokedexen på 15 timer på platinum....Om vi ikke regner med diamond osv Jeg har bare overført alt til Platinum men har ikke spillt det så mye. Litt teit å være i andre byen og allerede ha alle pokemons:S

Lenke til kommentar

Jeg har aldri gjort dette som jeg sier nå i spill før, det er et spill der ute som jeg spilt ca 3 timer inn i spillet og bare lager en ny save igjen. Dette har jeg gjort 3 ganger og det er kongen av hack and slash nemlig God Of War III, går ikke ann å bli mer episk en God Of War III :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...