Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Håper dem lager en ny en. Hater den som er nå. Stikkene er ikke gode, og den er ikke spesielt god å ha i hånden.
Syns den er altfor liten jeg, dessuten så er stikkene plassert "feil". Liker dem bedre når de er plassert asymmetrisk.

 

Denne gangen tror jeg Sony ihvertfall kommer med et alternativ. Det spekuleres jo i at de utvikler en kontroll som kan "knekkes" i to, med wii-ish innmat i seg. Skal bli spennende å se hva de kommer frem til, selv om jeg gjetter på at vi får se en DS4 også! :p
What what what? Ser ikke for meg åssen det skal fungere... :huh:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det der er noe i nærheten av hva Sony kommer til å diske ut med til sin neste Playstation kan jeg allerede se for meg latterkoret. Jeg har selvfølgelig ikke prøvd den kontrolleren, men den ser både stygg og ut virker ikke særlig behagelig å holde heller.

Lenke til kommentar

Haha, sant det! Har faktisk lurt på hvorfor de ikke har gjort noe slikt tidligere - tenk på mulighetene i boksespill! Har også fundert på hvorfor langfinger, ringfinger og lillefinger aldri har hatt noen rolle på håndkontroller (annet enn veldig spesielle..). Der er det mange utappede muligheter.

 

Edit: Ment til teletubbiekid! ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Haha, sant det! Har faktisk lurt på hvorfor de ikke har gjort noe slikt tidligere - tenk på mulighetene i boksespill! Har også fundert på hvorfor langfinger, ringfinger og lillefinger aldri har hatt noen rolle på håndkontroller (annet enn veldig spesielle..). Der er det mange utappede muligheter.

 

Edit: Ment til teletubbiekid! ;)

Langfingrene har jo delvis en rolle på X360-kontrolleren; LT og RT. Bruker dog pekefingeren til den jobben og, har ikke nok kontroll i langefingrene føler jeg. :p Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Om man skal begynne å bruke hele håndas arsenal av fingre vil det rett og slett ikke være flere fingre igjen til å holde kontroller skikkelig. Er ingenting som er værre enn å spille når man har kuttet opp langemann og ikke kan være nær kontrolleren med den. Alt blir så løst og unøyaktig.

Lenke til kommentar

Sant det også, men, en eller annen form for (meget) motsandsdyktig, stor, trykkfølsom knapp for de 2/3 fingrene man holder kontrollen med, kunne ha hatt en simpel funksjon. Feks. å lene seg til sider i et spill, eller å måtte ta "tak i noe". Hadde ikke sagt neitakk til noe sånt - især ikke hvis det var valgfritt. Men da kommer jo problemet med at alle ikke bruker samme maskinvare online. :-/

Lenke til kommentar
Samme her. Jeg er forsåvidt ganske spesiell i fingrene mine; de er utrolig myke alle sammen, så jeg kan ha både LB/RB og LT/RT inne samtidig - med bare pekefingrene mine. (nei, sier ikke at det er spesielt - kan laste opp en youtube video for å demonstrere! ;) )
Tror det holder med bilde jeg. :blink:

 

Anyways, noen som holdt N64-kontrolleren på denne måten når dere først fikk kloa i den? :love:

Med den liggende i fanget selvsagt.

post-63-1095713379_thumb.jpg

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Samme her. Jeg er forsåvidt ganske spesiell i fingrene mine; de er utrolig myke alle sammen, så jeg kan ha både LB/RB og LT/RT inne samtidig - med bare pekefingrene mine. (nei, sier ikke at det er spesielt - kan laste opp en youtube video for å demonstrere! ;) )

Det går vel neppe like fort som å bruke forskjellige fingre på alle knappene.

Lenke til kommentar
Samme her. Jeg er forsåvidt ganske spesiell i fingrene mine; de er utrolig myke alle sammen, så jeg kan ha både LB/RB og LT/RT inne samtidig - med bare pekefingrene mine. (nei, sier ikke at det er spesielt - kan laste opp en youtube video for å demonstrere! ;) )
Tror det holder med bilde jeg. :blink:

Bilde-schmilde. ;)

 

 

Tror nok jeg skulle fått grepet om de fleste kontroller ganske enkelt.. :p

Lenke til kommentar

Er litt moro, men hey, let's talk konsoller! Noen som har noen tro på iPod Touch/iPhone som en spillplattform her? Tror det er en farlig konkurrent til PSP, men DS kan nok kose seg på tronen en god stund.

 

Edit: spiller alltid online, med mindre jeg har et god RPG eller fantastisk SP spill å spille. Fallout 3, Oblivion, Bioshock og Mass Effect er vel egentlig de jeg har uten MP, og de er jo fantastiske alle sammen.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spill på iphone suger egentlig, selv om det er mange bra. Veldig får typer spill som funker. Syns ikke at FPS funker, men puzzle og racing fungerer nærmest perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...