Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God of Modern Warfare på vei?

Advarsel: Inneholder God of War spoilere!

 

 

Den filmen er jo gammel. Den er jo fra GOW 1 etter at du runda spillet på God mode eller noe.

 

Noen som vet om noen kjekke spill til psp som jeg kan kose meg med under bussturen hjem til førde fra Trondheim? Tror ikke batteriet mitt på DSen holder hele veien, så jeg må kanskje skaffe meg noe på pspen før jeg stikker :/ Har allerede runna crisis core og resistance spillet som jeg fikk med psp'n så dere trenger ikke å nevne de.

 

Og nice Kadaju! Faen, må få meg jobb snart sånn at jeg kan kjøpe meg Yakuza 3 sånn at jeg kan ta fatt på 4 :/

Lenke til kommentar

God of Modern Warfare på vei?

Advarsel: Inneholder God of War spoilere!

 

 

Den filmen er jo gammel. Den er jo fra GOW 1 etter at du runda spillet på God mode eller noe.

 

Noen som vet om noen kjekke spill til psp som jeg kan kose meg med under bussturen hjem til førde fra Trondheim? Tror ikke batteriet mitt på DSen holder hele veien, så jeg må kanskje skaffe meg noe på pspen før jeg stikker :/ Har allerede runna crisis core og resistance spillet som jeg fikk med psp'n så dere trenger ikke å nevne de.

 

Og nice Kadaju! Faen, må få meg jobb snart sånn at jeg kan kjøpe meg Yakuza 3 sånn at jeg kan ta fatt på 4 :/

Monster Hunter Freedom Unite. Evt så er Jeanne d'arc et ganske bra strategi rollespill ala Final Fantasy Tactics: War of the lions (som og er et glimrende valg)

 

Men Monster Hunter Freedom Unite er nok det beste spillet på PSP, men det tar fort maaange timer av ditt liv.

 

Hvor bestilte du Yakuza 4 Kadaju? Skulle gjerne hatt det selv men vet ikke om jeg har penger til å punge ut med så altfor store summer spesielt når jeg ikke kan japansk.

Lenke til kommentar

"Katsura Hashino's last two previous credits were as director and producer of PS2 role-playing games Persona 3 and Persona 4. In a recent interview with Japanese magazine Dengeki PlayStation, Hashino stated, "We are preparing to start work on the next Persona."

 

"I want to add things that are being expected of the series," Hashino added. "I also want to change things that can be changed within those boundaries."

 

In August 2009, Sony's cell phone site listed Atlus staffer Shoji Meguro as the producer of Persona 5. There have been rumors for some time that the game is coming to the PS3. Persona 4 was released on the PlayStation 2."

 

Kilde

 

Gode nyheter for oss Persona fans :) Elsket Persona 4, likte ikke 3 fullt så mye pga at man kunne bli syk om man var for lenge i den andre verdnen :/

Lenke til kommentar

Åhh, jeg fikk nesten sommerfugler i magen av å holde i kontrolleren til X360 igjen. Har tilbrakt mange timer med Playstation 3 maskina mi i det siste, en maskin hendene mine ikke er så glade i. Må vel nevne at jeg ikke har noe som helst annet å utsi på PS3 annet enn at kontrollene er litt for små for hendene mine. Bare for å dukke unna noen eventuelle kuler.

Lenke til kommentar

Hvor bestilte du Yakuza 4 Kadaju? Skulle gjerne hatt det selv men vet ikke om jeg har penger til å punge ut med så altfor store summer spesielt når jeg ikke kan japansk.

 

Bestilte fra yesasia. Med EMS, måtte ha det fort :p

Hvor mye måtte du ut med etter at toll og det hele var unnagjort? Har ganske lyst på det men er vel ikke noe voldsomt hastverk.

 

Lakus har hatt motsatte historier for 360en ;) blir nok vant til ps3 kontrolleren etterhvert. Kunne knapt spille en time før det begynte å verke i hånden når jeg brukte 360 kontrolleren, spesielt jævlig var det å spille Fight Night Round 4, men har gitt seg etter tilvenning. Ps3 var fantastisk fra første stund, men nå har jeg hatt ps2 i mange mange år så der var det ingen tilvenning. Nå synes jeg egentlig begge 2 er vel og bra uten særlige preferanser.

Lenke til kommentar

Åhh, jeg fikk nesten sommerfugler i magen av å holde i kontrolleren til X360 igjen. Har tilbrakt mange timer med Playstation 3 maskina mi i det siste, en maskin hendene mine ikke er så glade i. Må vel nevne at jeg ikke har noe som helst annet å utsi på PS3 annet enn at kontrollene er litt for små for hendene mine. Bare for å dukke unna noen eventuelle kuler.

 

Enig. Dessuten syns jeg skulderknappene er utrolig lite responsive og særlig R2 og L2 er dårlig utformet og nærmest forferdelige å bruke. Jeg vet aldri om jeg trykker nok. Størrelsen har jeg derimot blitt vant til, og det innebygde batteriet er en utrolig stor fordel i forhold til Xbox 360 sin løsning.

Lenke til kommentar

Hvor mye måtte du ut med etter at toll og det hele var unnagjort? Har ganske lyst på det men er vel ikke noe voldsomt hastverk.

 

Endte på $112. Og når man bestiller fra yesasia så hopper man som regel glatt over toll/moms, hurra for pakker som blir merka $5^^ :p

Ikke vrst det, ikke så altfor mye mer enn hva norsk butikkpris hadde vært. Men dessverre brukt alt for mye penger i det siste så jeg må nok vente med et kjøp. Får vel kanskje gjøre ferdig alt jeg kan ifra 3ern først. Gleder meg til 4ern, kan jeg iallefall endelig få spilt Mahjong som ikke den europeiske versjonen hadde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...