Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Åh, så videon på youtube og fikk gåsehud.

Så noen som nevnte "easy mode", ikke vet jeg hva det betyr i megaman, alt var vanskelig før ihvertfall, noen idè om hva de snakker om?

 

Jeg skjønner åpenbart hva ordet BETYR, men jeg ser ikke helt hva som kan være så veldig EASY med megaman.:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det veldig nødvendig å ta Bioshock 1 før man begynner på 2-en?

 

Det er ikke nødvendig :)

Men jeg anbefaler det, først og fremst fordi det er et fabelaktig spill, og du blir kjent med og får et bedre forhold til div. karakterer :)

Du får det vel til en rimelig penge i disse dager også, så absolutt et spill som fortjener sin plass i spillhyllen ;)

Lenke til kommentar

Åh, så videon på youtube og fikk gåsehud.

Så noen som nevnte "easy mode", ikke vet jeg hva det betyr i megaman, alt var vanskelig før ihvertfall, noen idè om hva de snakker om?

 

Jeg skjønner åpenbart hva ordet BETYR, men jeg ser ikke helt hva som kan være så veldig EASY med megaman.:D

 

I easy mode så har de puttet et slags "gulv" der som det egentlig er stup rett ned. Så der du egentlig hadde falt rett ned og dauet faller du ikke ned lengre. Så spillet blir veldig mye lettere da. I Mega Man 9 falt jeg ned hele tiden fordi jeg bommet totalt med beregningen. Noen annet vet jeg ikke helt, kanskje bossene tåler litt mindre eller Mega Man litt mer.

Lenke til kommentar

NEI!

Du tuller, jeg håper du tuller, vær så snill si du tuller.:s

*oppgitt-sukk*

 

Det kan ikke være gulv der for frosken, det er jo hele tingen!

Glemte at jeg ikke skal spille easy mode uansett, så bryr meg brått ikke. my bad: D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hvis du går til ca 1:30 i denne videoen ser du de røde greiene som hindrer at du treffer piggene. Nå skal det sies at jeg ikke har testet normal mode eller hard mode, men kan aldri tenke meg at de er der da.

 

 

Edit: Moderatorne får en hel... jobb imorgen med å fjerne all spammen til han over. Han har postet i alle mulige tråder.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det er hard mode også ja. Er forsåvidt enig med deg i at juksegulv ødelegger litt. Det jeg håpet på i easy var egentlig bare at det var litt færre fiender og at bossene ikke var så utrolig vanskelige. Men skal spille en gang på normal om ikke så lenge for å se hvordan det går da. Regner med å falle ned en del ganger da. Må bare komme meg gjennom en haug andre spill først :p Imorgen får jeg nok Metro: 2033 og Just Cause 2 i postkassen.

Lenke til kommentar

Jeg og er sånn. Liker å ta meg god tid og utforske hver eneste krok. Også er det slik at jeg klarer kun å spille ett og ett spill om gangen. Holder jeg på med flere blir det for mye rot i både historiene til spillene og kontrollene. Pure er forrsten knallbra synes jeg. Samme med Lego Batman, men det er dog best sammen med en annen. Lego Indiana Jones 2 er forresten det lego-spillet jeg og min bror har likt best av alle sammen :)

Lenke til kommentar

Jeg har hittil ikke spilt noen Lego spill for å være helt ærlig, men bare å se på coveret til Lego Batman gir meg en veldig god, litt nostalgisk og varm følelse, får meg til å føle meg som en liten unge. xD

Mange som sier at Pure er dårlig, heldigvis har jeg fått lånt meg det nå så jeg kan se for meg selv, i mitt hodet så er 4-hjuling automagisk bra ihvertfall.

Lenke til kommentar

@  nouse4aname: Takker for tips, og det skal tas til ettertanke :) Har lest at SF spillene har fenomenale kontrollere (så godt som det lar seg gjøre på PSP) og det er jo litt greit at eg får ett OK førsteintrykk på den fronten med det samme :p

 

Dessuten blir det jo litt nostalgisk å vende tilbake i Logan sine sko, eg var megafan av de 2 første spillene på PS1 i sin tid B)

 

 

Lenke til kommentar
Stemmer det ja. Som sammenligning kan jeg si at skjermen(e) på DSi XL er nesten like stor som en hel DS Lite, og dobbelt så stor som skjermen på DS Lite. Det er en fryd for øyet. Har ca 50 timer spilletid siden jeg fikk den onsdag i forige uke. God lyd er det også. :)

 

Var på Spaceworld i går og sammenlignet og forskjellen var markant, ja. Vurderer kjøp nå, kjipt å spille på så liten skjerm når jeg vet det finnes noe bedre, også får jeg bare selge den gamle for en billig penge.

Lenke til kommentar

Hvis folk har lyst til å vite litt mer om DSi XL så kan dere sjekke ut denne videoen, som vanlig får GiantBomb.com fram det beste og morsomste i en unboxing video:

http://www.giantbomb.com/dsi-xl-unboxing-extravanganza/17-2223/

Eller bare spørre meg, da jeg har brukt den en god del allerede(bland annet mange timer med Brain Training som følger med maskinen). ;)

 

Den nye stylusen er også veldig mye mer behagelig enn den gamle. Og en annen nyttig ting som de ikke viste på videoen er at du får 1000 poeng på DSi shop med på kjøpet. Brukte dem straks på det orginale Rayman. :love:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Med tanke på at PSPGo ikke har støtte for UMD, rekner jeg med det kommer til å fokuseres på DLC framover. Noen som vet om MGS:PW kommer som DLC eller bare UMD?

 

Det har faktisk vore omvendt. Eit par spel klarte dei ikkje å ha klare som nedlasting frå PS Store samtidig som dei kom ut på UMD, blant anna stortittelen LittleBigPlanet. Og grensa på spel er fortsatt 1,8 GB (som er maks kapasitet for ein UMD), så UMD forsvinner ikkje med det første. Ut i frå salstala til PSP Go trur eg den kan kallast ein flopp med god margin.

 

Men Sony gjorde noko rett samtidig, sidan dei fekk på plass Minis (om enn litt overprisa) og meir fokus på fleire gode speltitlar til PSP.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...