Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på, noen butikker sier ring MS, mens MS sier snakk med forhandleren.

Er det gått over 3 år, tror jeg(?), så er det reklamasjon, da er det forhandleren.

Kan hende jeg tar feil da, har ikke hatt noe feil med min enda så har sluppet alt det krøllet.

Vet ikke om jeg hadde stolt så mye på å sende boxen min som en pakke for å være ærlig, den bare rister frem og tilbake i bilen og kommer tilbake mer ødelagt enn da den ble sendt.:D

Lenke til kommentar

Holder ikke PsP på å bli tatt over av PSPlol(PsP GO), og dermed selger veldig få spill til PsP?

Bare lurer på om det er en stor gevinst å kjøpe en PSP nå igjen, da min ble stjålet i sommer, men litt skeptisk på spill, om det fortsatt blir gitt up på PSP selv om PSP GO er i bevegelse.

PSP Go er ikke tingen har jeg hørt, så må nok hoppe på PSP bandwagon igjen.:>

 

Nå er ikke jeg helt oppdatert på PSP, men tror det selges mer spill til PSP enn PSP GO. Og kan ikke tenke meg at de vil slutte å gi ut spill på UMD når det er så mange som har PSP og de selger den enda. Skulle gjerne sett flere gode spill dog. Kjøpte kun 3 spill i hele fjor til PSP. LittleBigPlanet, Motorstorm og Assassin`s Creed: Bloodlines. Og det er kun ett spill jeg vet jeg vil ha som kommer i nærmeste fremtid, Metal Gear Solid: Peace Walker.

Lenke til kommentar

Er ikke stor fan av en hånholdt som man ikke kan skifte batteri på, +ikke har støtte for UMD da noen av mine PSP spill er på UMD, NFS Carbon feks.

Skikkelig unødvendig å bytte ut en modell som funker med en modell som man ikke kan fysisk eie et spill med, bare digitalt, og som vi vet med digitale eiendommer.. de er ikke dine, men utgiverens.

 

Skeptisk..

Lenke til kommentar

Holder ikke PsP på å bli tatt over av PSPlol(PsP GO), og dermed selger veldig få spill til PsP?

Bare lurer på om det er en stor gevinst å kjøpe en PSP nå igjen, da min ble stjålet i sommer, men litt skeptisk på spill, om det fortsatt blir gitt up på PSP selv om PSP GO er i bevegelse.

PSP Go er ikke tingen har jeg hørt, så må nok hoppe på PSP bandwagon igjen.:>

 

PSPgo har vel floppet rimelig mye til nå? Har ingen kilder eller tall å vise til, men føler eg har lest mest dårlig nytt fra den kanten.

 

 

 

MGS:PW skal etter sigende komme på UMD og i nedlastbar form på samme dag (finner seff ikkje linken igjen..) 

 

Statene og Japan for jo en egen PW-bundle med en grønn PSP og spillet på UMD.

 

Kilde

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Stemmer, heilt vanvittig pris. Elkjøp må jo nesten selge med tap på det der. Heilt i orden for meg, sjølvsagt ^_^

 

Då gjenstår det å få ordna ei liste over spel eg bør skaffe til PSP. Lurar på korleis eg faktisk skal få tid til alt dette...

Mener faktisk at Elkjøp går i tap til vanlig pris og, så her vil de vinne kunder!

Lenke til kommentar

Er det noen her som har Nintendo DS/DSi og har kjøpt XL-versjonen? Er forskjellen i størrelse stor nok til å rettferddigjøre et kjøp? Det er jo kjipt å spille med mindre skjerm enn nødvendig.

 

RoR har vel om jeg ikke tar helt feil :)

Stemmer det ja. Som sammenligning kan jeg si at skjermen(e) på DSi XL er nesten like stor som en hel DS Lite, og dobbelt så stor som skjermen på DS Lite. Det er en fryd for øyet. Har ca 50 timer spilletid siden jeg fikk den onsdag i forige uke. God lyd er det også. :)

Lenke til kommentar

Er det noen her som har Nintendo DS/DSi og har kjøpt XL-versjonen? Er forskjellen i størrelse stor nok til å rettferddigjøre et kjøp? Det er jo kjipt å spille med mindre skjerm enn nødvendig.

 

RoR har vel om jeg ikke tar helt feil :)

Stemmer det ja. Som sammenligning kan jeg si at skjermen(e) på DSi XL er nesten like stor som en hel DS Lite, og dobbelt så stor som skjermen på DS Lite. Det er en fryd for øyet. Har ca 50 timer spilletid siden jeg fikk den onsdag i forige uke. God lyd er det også. :)

Men blir ikke grafikken på DSen litt... dårlig når den skalert opp såpass mye? Jeg er veldig fristet til å kjøpe en selv neste måned.

Lenke til kommentar

Fant litt gameplay fra Super Mario Galaxy 2. Det ser like fantastisk ut som Galaxy. Er "spoilere" der, noen bosser osv bare så folk vet det.

 

 

Helt fantastisk :love:

Første spillet i år jeg gledet meg mest til var God Of War III, andre var Heavy Rain og dette er det tredje :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Helt fantastisk :love:

Første spillet i år jeg gledet meg mest til var God Of War III, andre var Heavy Rain og dette er det tredje :D

 

Jeg har Mafia 2 og nye Zelda til Wii på listen over de jeg gleder meg mest til også. Og nå den siste måneden har Red Dead Redemption klatret stort på listen også.

 

Når det gjelder Galaxy 2, så håper jeg det blir like stort som eneren. Like mange stjerner (120?) og at det tar like mange timer å fullføre. Holder på med litt kosespilling på Galaxy nå, og har fått 109 stjerner. Det spillet er like fantastisk som når jeg rundet det for første gang :love:

Lenke til kommentar

 La inn en bestilling på Syphon Filter: Dark Mirror,Logans Shadow, Wipeout Pulse og GOW:Chains of Olympus  for PSP fra gamezone i kveld, så fikk eg med gratis PSP etui også :p

 

Begge Syphon Filter spillene er meget gode, spesielt det første likte jeg veldig godt. Kan også anbefale deg noen flere spill som er gode. LittleBigPlanet, Secret Agent Clank, GTA Vice City Stories, Liberty City Stories, Silent Hill: Origins og Daxter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...