Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilte Alan Wake og Red Dead Redemtion nå nettopp. Skummelt at de kommer ut på samme dag.

 

Og nå er spillkjøpene mine for de kommende månedene gjort så jeg slipper å tenke på releasedager og kan bare vente på at saker og ting faller ned i postkassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Force Unleashed er generelt buggete. Sjarmerende buggete om du spør meg. Er som med Crackdown: Du vil at det skal hakke når du sprenger halve byen. Det føles som om man bringer spillet ned på sine knær mens du ødelegger alt i syne. Sjarmerende buggete altså :p

Lenke til kommentar

Takker Mala :) Bedre skjerm som gjør at spillene ser bedre ut og skjerm som gjør at du faktisk kan spille ute i solen er jo et pluss. Tar av og til med PSP-en ut på terassen for å spille om sommeren, men det er jo klin umulig når solen skinner. Frister veldig med denne nå. Men så hadde jeg jo også planer om å kjøpe DSi XL. What to do :hmm: Får tenke litt på det noen dager og håpe de ikke går tom i mellomtiden.

 

Edit: Fant en review av PSP 3004. Der står det at det fremdeles er vanskelig å spille ute i solen. Så tror jeg heller bruker pengene på DSi XL som jeg hadde tenkt. http://www.cgarena.com/archives/reviews/psp3004_review.html

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt 100% hva du forventer, men Fanboyen digger Gears of War så det kan hende du blir skuffet.

 

Gears Of War 1 er det beste jeg har spilt på Xbox 360 på multiplayer, aner ikke hvor mange timer "er vel opptil 1000 timer" jeg har lagt ned i det spillet. Men 2eren derimot var en gedigen nedtur i multiplayer og opptur i singelplayeren :p

Lenke til kommentar

Holder ikke PsP på å bli tatt over av PSPlol(PsP GO), og dermed selger veldig få spill til PsP?

Bare lurer på om det er en stor gevinst å kjøpe en PSP nå igjen, da min ble stjålet i sommer, men litt skeptisk på spill, om det fortsatt blir gitt up på PSP selv om PSP GO er i bevegelse.

PSP Go er ikke tingen har jeg hørt, så må nok hoppe på PSP bandwagon igjen.:>

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...