Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Etter å ha testet demoen av Splinter Cell Conviction, må si jeg er skuffet, veldig skuffet.

 

Det var ikke i nærheten av Splinter Cell Chaos Theory som var helt fantastisk. Kansje jeg selger spillet når jeg får det i plastikk når jeg henter det på GameStop, betalte bare 200kr for spillet uansett så jeg tjener nok på det spillet ja :)

 

Gameplayet var clunky, grafikken anno 2005 "Unreal Engine 2.5 som er modifisert", animasjoner forferdelige på fiendene

 

Jeg hadde trodd dette skulle bli noe skikkelig stort, må si jeg sliter nå med å få spilt noe på 360en har bare MW2 Private kamper og BFBC2 som jeg spiller, det er for dårligt og året er såvidt begynt...

 

 

Jeg spilte god of war 3 i dag hos en kompis. Det var så dårlig at jeg ble kvalm. Dårlige kontroller, dårlig grafikk, dårlig lyd bilde og dårlig gameplay. Alt du gjør er å spamme en knapp eller 2.

 

Det eneste gode med spillet var å slå det av. Gleden av å trykke på "quit game" var deilig. Greit nok det har stor skala men med en gang du kommer tett inntil noe så ser det ut som det var laget i 1995. Jeg tok en telefon til gamestop og avbestillte med en gang.

 

Det skal vell nevnes at jeg ikke har prøvd spillet.

 

Da har vi ikke spilt det samme spillet desverre, tror du sa det for å trolle en liten... Hahaha spillet dårlig grafikk og kontrollere, jaja lykke til.

 

@ Fanboyen

Må si at jeg ble mektig imponert over W/L ratioen din:

http://bfbc2.elxx.net/getsigs/360/xXKaiNZorXx

 

Jeg er noob i BFBC2 enda med 0.93 KD ratio omg....

SPiller bare hardcore sikkert derfor jeg er så innmari dårlig

 

Kan poste stats fra andre spill etterhvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet demoen av Splinter Cell Conviction, må si jeg er skuffet, veldig skuffet.

 

Det var ikke i nærheten av Splinter Cell Chaos Theory som var helt fantastisk. Kansje jeg selger spillet når jeg får det i plastikk når jeg henter det på GameStop, betalte bare 200kr for spillet uansett så jeg tjener nok på det spillet ja :)

 

Gameplayet var clunky, grafikken anno 2005 "Unreal Engine 2.5 som er modifisert", animasjoner forferdelige på fiendene

 

Jeg hadde trodd dette skulle bli noe skikkelig stort, må si jeg sliter nå med å få spilt noe på 360en har bare MW2 Private kamper og BFBC2 som jeg spiller, det er for dårligt og året er såvidt begynt...

 

 

Jeg spilte god of war 3 i dag hos en kompis. Det var så dårlig at jeg ble kvalm. Dårlige kontroller, dårlig grafikk, dårlig lyd bilde og dårlig gameplay. Alt du gjør er å spamme en knapp eller 2.

 

Det eneste gode med spillet var å slå det av. Gleden av å trykke på "quit game" var deilig. Greit nok det har stor skala men med en gang du kommer tett inntil noe så ser det ut som det var laget i 1995. Jeg tok en telefon til gamestop og avbestillte med en gang.

 

Det skal vell nevnes at jeg ikke har prøvd spillet.

 

Da har vi ikke spilt det samme spillet desverre, tror du sa det for å trolle en liten... Hahaha spillet dårlig grafikk og kontrollere, jaja lykke til.

 

dontfeedthetroll.jpg

Lenke til kommentar

Jeg hadde trodd dette skulle bli noe skikkelig stort, må si jeg sliter nå med å få spilt noe på 360en har bare MW2 Private kamper og BFBC2 som jeg spiller, det er for dårligt og året er såvidt begynt...

Hvis året så vidt har begynt er det kanskje ikke så rart det ikke er kommet all verden med spill ennå?

Lenke til kommentar

Jeg hadde trodd dette skulle bli noe skikkelig stort, må si jeg sliter nå med å få spilt noe på 360en har bare MW2 Private kamper og BFBC2 som jeg spiller, det er for dårligt og året er såvidt begynt...

Hvis året så vidt har begynt er det kanskje ikke så rart det ikke er kommet all verden med spill ennå?

 

 

Er noe tidlig enda ja, men skjønner jo hva han mener om en ser på konkurenten Sony.

Lenke til kommentar

Å ikke være fan av God of War er en ting, det er nok ikke jeg heller, men jeg har ikke møtt noen som synes spillene er dårlige. Jeg tror GoW har noe for de fleste...gresk mytologi, vold, magi, drama, puzzles, digre monstere, pupper.

 

Sist nevnte spesielt !:)

 

Absolutt, dessverre er det en tendens til å fokusere mer på vold enn pupper. Riktignok florerer det med kvinner som har store bryster i spill, men de kommer liksom aldri ut i friluft, og det synes jeg er litt trist.

Lenke til kommentar

"gresk mytologi, vold, magi, drama, puzzles, digre monstere, pupper."

Men mangler story, stønning og mye vold derimot er det bra mye av.:>

Skal få testa det i dag, nummer 1 i serien var ikke super-overbevisende, veldig kortvarig glede etter min mening, testa aldri nummer 2.

Lenke til kommentar

Playstation3 er en kraftigere maskin enn Xbox360 det ser man kommer klarere fram når man ser på de eksklusive spillene som kommer til hjemmehørende plattform, men gjør dette att PS3 er en bedre maskin enn 360?

 

Playstation2 var svakere hardware-messig sett enn sine konkurenter xbox og konsollen som Sega hadde men allikevell så vant Playstation2 den krigen, ikke fordi det maktet å vise best grafikk men fordi den hadde det beste spillbibloteket av de av de to andre.

 

Ser man på salsmessig så er Wii den beste konsollen men ser man på spillbibloteket så er xbox360 den beste. Kommer helt ann på hvilke kriterier som man legger til grunn for å kåre den beste konsollen denne genrasjonen.

 

Gameplaymessig er alle 3 konsollene like flinke for her legger man bort grunner som best hardware, best salgstall og størst spillbiblotek.

 

Hvilke av disse faktorene man legger til grunn for å hevde att en konsoll er bedre enn den andre kan man diskutere til man blir grønn i trynet og man blir heller aldri enig om hva som er best for det finnes ingen fasistsvar på det spørsmålet.

Lenke til kommentar

vel, en serie som har samme navn som deg har mer eller mindre ingen begrensninger når det gjelder vold/pupper

 

Riktig, jeg skal se den så snart første sesong ligger for salg.

 

"gresk mytologi, vold, magi, drama, puzzles, digre monstere, pupper."

Men mangler story, stønning og mye vold derimot er det bra mye av.:>

Skal få testa det i dag, nummer 1 i serien var ikke super-overbevisende, veldig kortvarig glede etter min mening, testa aldri nummer 2.

 

1 hadde kulere våpen og magier IMO, spesielt et angrep som het "Army of Hades" elns, mens 2 hadde flere imponerende bosskamper, slik som en diger, feit demon med mange hengebryster.

 

GoW er ment å være kjappe actioneventyr der man river fiender i stykker, ser på bryster og i det hele tatt føler seg veldig maskulin. Storyen er grei nok til spillenes formål, men hvis det blir for simpelt for deg kan du alltids spille FFXIII i stedet, for i GoW er historien der mest for å sette kampene inn i en sammenheng.

Lenke til kommentar

Playstation3 er en kraftigere maskin enn Xbox360 det ser man kommer klarere fram når man ser på de eksklusive spillene som kommer til hjemmehørende plattform, men gjør dette att PS3 er en bedre maskin enn 360?

Istede for å skrive en lang post der du konkluderer med at det ikke finnes noe fasitsvar, så er svaret på spørsmålet ganske enkelt. En må bare definere hva som skal til for at en konsoll er best. Når man har det, er det en lett sak.

 

Hvis en god konsoll er basert på hvor teknisk god grafikken er, så er det klart at PS3 er den beste konsollen per idag. Er det pga salgstall, er det ingen tvil om at Wii er den beste konsollen (som ikke er håndholdt). Er det beste onlinetjeneste så er Xbox den beste konsollen. (den er og best hvis man definerer den beste konsollen, som den som overdøver alle andre lyder i huset :p...btw, jeg er også glad i xboxen min :))

Lenke til kommentar

Box vs Ps3 blabla

De er begge like bra, begge har utrolig underholdningsveri og begge er verdt investeringa.

 

GoW er ment å være kjappe actioneventyr der man river fiender i stykker, ser på bryster og i det hele tatt føler seg veldig maskulin. Storyen er grei nok til spillenes formål, men hvis det blir for simpelt for deg kan du alltids spille FFXIII i stedet, for i GoW er historien der mest for å sette kampene inn i en sammenheng.

Så spillet er bare laget for å drive maskuline adrenalin-junkies på ferd i et over-glosset univers uten sammenheng?

Hørtes bra ut, 0 story men 100% fighting, kunne kjøpt et bokse-spill istedet da.:p

Lenke til kommentar

Så er jo Splinter Cell: Conviction og Alan Wake rett rundt hjørnet. Da i tillegg til at Mass Effect 2 allerede er ute, og det har jo vært ganske populært :)

 

Mass Effect 2 var bra, ingen tvil. Men ikke verdig mot det første, første gang Bioware har skuffa meg. Men så gledet de meg idag med Dragon Age Awakening.

 

Dog splinter cell og alan wake blir fantastisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...