saladin waits for alice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gratis gold!?:o irriterer meg litt at jeg må betale for en tjeneste for å kunne laste ned demoer. Jaja, live er fantastisk bla bla bla osv ! Men akkurat når det kommer til spill demoer syns jeg er det litt mehhhh er det ikke bare å vente en uke da? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Alle hopper på Head Hunter men ignorerer Toman sitt innlegg som Head Hunter imiterte. Good times. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Kvifor skulle ein gjere noko anna ang. Toman sitt innlegg ? Han har prøvd ein demo han var mindre imponert over. Kva er gale med det ? Endret 18. mars 2010 av Belzebob Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 @ Fanboyen Må si at jeg ble mektig imponert over W/L ratioen din: http://bfbc2.elxx.net/getsigs/360/xXKaiNZorXx Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Alle hopper på Head Hunter men ignorerer Toman sitt innlegg som Head Hunter imiterte. Good times. Haha. Det er rart?! Toman skreiv sin mening, og man ser tydelig at head hunter ble irritert, og måtte ty til motangrep. Er man ikke voksen nok til å ignorere et innlegg, men må komme tilbake med noe såpass barnslig, så er det ikke folk hopper på han. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Awesome, jeg hadde ikke funnet den siden før nå. Helt sikkert takket være dårlig leting. Mah stats Edit: Bilde og greier. Dette var flotte saker Endret 18. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Haha, der var den sannelig Her er min: Og pga. jobb og andre hardt inpressede timer med andre spill har eg ikkje mange timene å skryte av.. Endret 18. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Min:) Helt fornøyd, kunne godt hatt litt bedre kill/death ratio. Endret 18. mars 2010 av Akrabra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva er ting som SPM og ELO-rating? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 SPM er Score Per Minute. Altså hvor mange poeng du i gjennomsnittet har tjent per minutt. ELO er spillets "rangering" av deg. Jo mer du støtter laget ditt og generelt sett gjør det den klassen du spiller som er ment til, jo høyere ELO rating vil du få. Holde laget ditt i live med medic, holde laget ditt utstyrt med ammo som Assault, sprenge tankser som Engineer osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Autch. Har -61 i ELO. Får spille meg opp til defibrilator(?) som medic - regner med at det går hakket fortere å øke da. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nå må vi ikke snik battlefisere tråden helt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Battlefieldifying er et lenge påventet fenomen som er forventet å ta over store deler av onlinespillene innen 2012. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 *Slagmarkifisering. Oh yes. Appropos Slagmarkifisering (del opp det ordet for en liten latter) så tar jeg meg en runde med Dårlig Selskap 2. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi har en tråd om det spillet der prater om HER! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi har også egne tråder for Nintendospill, God of War, klaging på RROD/YLOD, Final Fantasy, Pokemon og mye, mye mer. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi har også egne tråder for Nintendospill, God of War, klaging på RROD/YLOD, Final Fantasy, Pokemon og mye, mye mer. Ok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Innlegg.no - The place where we got dedicated spaces to talk about stuff and never stray away from them. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Innlegg.no - The place where we got dedicated spaces to talk about stuff and never stray away from them. For de som ikke kan engelsk: Innlegg.no - Stedet der vi fikk dedikert rom til å snakke om ting og aldri bortkommen bort fra dem. (Jeg brukte Google Translator) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ser jeg har ganske lav W\L. sikkert pga jeg skjeldent spiller med noen jeg snakker med. Og for de som ikke forstod det så imiterte jeg bare toman slapp av jeg hater ikke GoW. Jeg elsker det ikke heller. Jeg har bare ikke spilt noen som helst god of war spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg