Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Hehe den er artig den der _LarZen_. :D

 

Må si jeg liker den litt humørfylte rivaliseringen jeg har sett i spillindustrien i det siste. Likte godt det siste sleivsparket fra DICE her i denne Anti-Grenade Spamming-videoen fra Battlefield: BC2 også.

Her er videoen de kødder med.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 viser nok engang hvorfor den er best på grafikk, det skjer med nesten hver eneste eksklusivt spill at det overgår alt man har sett på konsoller!!!

Men klokka er visst vanskelig har jeg hørt.;D

Å ikke kunne spille på en spille-maskin, selv om klokka er feil, er litt over-the-top, å ikke kunne gå online kan jeg skjønne, men ikke kunne spille i det hele tatt?

 

PS: Jeg har både Ps3 og X360, og jeg synes det er bra gøy å se "x er best fordi x har best grafikk" og sånt, må le.:D

Lenke til kommentar

Du har fem års reklamasjon i Norge så det er bare å kjøre på med telefonen til Microsoft.

 

Nei, Microsoft har ingenting med reklamasjonsretten å gjere. Ikkje med mindre han faktisk har klart å kjøpe Xboxen direkte frå dei ;)

Ja, du har fem års reklamasjonsrett, men det er seljar sitt ansvar. Så han må ta kontakt med Elkjøp/Expert/whatever.

 

 

Måtte le godt når jeg så det klippet her slik, värste av alt er at det han sier er sant....

Både Natal og Wii får gjennomgå og det er jo så artig for det er jo akkurat slik det er!! Hysteriskt!

 

 

Diggar reklamane med Kevin Butler :D

Lenke til kommentar

Det eneste spillet fra 2010 jeg har spilt så langt er Final Fantasy XIII og det er definitivt en kandidat for min del, andre mulige er Mass Effect 2, God of War 3, Dragon Age, Super Mario Galaxy 2, No More Heroes 2, Yakuza 3, Valkyria Chronicles 2, Lunar: Silver Star Harmony, Samurai Warriors 3 og Resonance of Fate.

 

Skulle ønsket meg et nytt Fire Emblem og.

Lenke til kommentar

For min del er det mye som skal til før noen slår Mass Effect 2. De andre kandidatene mine er Red Dead Redemption, Alan Wake, Fable 3 og Rock Band 3.

 

Edit: Jeg hadde ikke blitt overrasket om det dukket opp et fantastisk XBLA-spill på samme måte som Braid gjorde i 08 og Shadow Complex i 09. Joy Ride ser utrolig morsomt ut.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Etter å ha testet demoen av Splinter Cell Conviction, må si jeg er skuffet, veldig skuffet.

 

Det var ikke i nærheten av Splinter Cell Chaos Theory som var helt fantastisk. Kansje jeg selger spillet når jeg får det i plastikk når jeg henter det på GameStop, betalte bare 200kr for spillet uansett så jeg tjener nok på det spillet ja :)

 

Gameplayet var clunky, grafikken anno 2005 "Unreal Engine 2.5 som er modifisert", animasjoner forferdelige på fiendene

 

Jeg hadde trodd dette skulle bli noe skikkelig stort, må si jeg sliter nå med å få spilt noe på 360en har bare MW2 Private kamper og BFBC2 som jeg spiller, det er for dårligt og året er såvidt begynt...

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Virkelig? 2005? Da har vi ikke spilt den samme demoen. Grafikken er ikke grensesprengende, men den er absolutt på nivå med konsollspill fra 08 og 09.

 

Mine inntrykk:

Storyen og voice-actingen var ikke særlig imponerende.

 

AI'en var merkelig til tider. Får håpe det har mer å gjøre med at jeg spilte på easy(har aldri spilt SC før).

 

Kontrollene var uvante, men jeg klarte å venne meg til dem etter hvert. Last known position og mark and execute virker som stilige konsept. Ser for meg at spillet blir skikkelig underholdende når man mestrer disse teknikkene. :)

 

Og Fanboyen: XBL har vært en gullgruve hittil i år. Ta en titt på Darwinia+, PB Winterbottom, Lazy Raiders, Toy Soldiers og Perfect Dark.

Lenke til kommentar

Hmm. jeg har hatt håpet oppe en god stund nå, får ikke gode vibber av sånn omtale.. :S

 

".nå må det jaggu bli noe bra ekslusivt til xburken ellers er det jo bare å selge den."

Det er masse eksklusive spill til 360.:o

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hmm. jeg har hatt håpet oppe en god stund nå, får ikke gode vibber av sånn omtale.. :S

 

".nå må det jaggu bli noe bra ekslusivt til xburken ellers er det jo bare å selge den."

Det er masse eksklusive spill til 360.ohmy.gif

 

 

Ja det er endel men det har vært fryktelig dårlig i det siste nå synes jeg, spesielt nå i det siste hvor PS3 har slått på stortromma med flere bra ekslusive på rad.

 

Men selger den nok ikke, må teste Alan Wake,Halo Reach og ikke minst Fable 3. Men ellers er det ikke mye for min del enda som frister :(

Lenke til kommentar

Etter å ha testet demoen av Splinter Cell Conviction, må si jeg er skuffet, veldig skuffet.

 

Det var ikke i nærheten av Splinter Cell Chaos Theory som var helt fantastisk. Kansje jeg selger spillet når jeg får det i plastikk når jeg henter det på GameStop, betalte bare 200kr for spillet uansett så jeg tjener nok på det spillet ja :)

 

Gameplayet var clunky, grafikken anno 2005 "Unreal Engine 2.5 som er modifisert", animasjoner forferdelige på fiendene

 

Jeg hadde trodd dette skulle bli noe skikkelig stort, må si jeg sliter nå med å få spilt noe på 360en har bare MW2 Private kamper og BFBC2 som jeg spiller, det er for dårligt og året er såvidt begynt...

 

 

Jeg spilte god of war 3 i dag hos en kompis. Det var så dårlig at jeg ble kvalm. Dårlige kontroller, dårlig grafikk, dårlig lyd bilde og dårlig gameplay. Alt du gjør er å spamme en knapp eller 2.

 

Det eneste gode med spillet var å slå det av. Gleden av å trykke på "quit game" var deilig. Greit nok det har stor skala men med en gang du kommer tett inntil noe så ser det ut som det var laget i 1995. Jeg tok en telefon til gamestop og avbestillte med en gang.

 

Det skal vell nevnes at jeg ikke har prøvd spillet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...